Herranjestas mun uudet rinnat on kauniit
Niin symmetriset, terhakat ja pyöreät. Leikkauspöydälle jäi 1,4kg ja nänni nousi jotain 10cm ylemmäs. Ei ollu edes teininä näin hienoja tisuja. Ja mitä tulee terveyteen, niin ryhti parani, selkä-, hartiajumit on kadonnut. En ymmärrä että joku haluaa isot rinnat.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Arvethan siitä jää.
Mun leikkauksesta vuosi ja arvet on vaaleentuneet muun ihon väriseksi. Ne huomaa, jos läheltä katsoo. En kulje yläosattomissa missään, joten ei haittaa yhtään. Sitäpaitsi en häpeä arpiani.
Olen kyllä samaa mieltä. Itsekin menen pienennysleikkaukseen kun saan rahat kasaan. Kipuja ei onneksi ole, mutta ovat valtava esteettinen haitta.
N20
Miksi tämä on näin päin hyväksyttyä, mutta jos rinnaton haluaa itselleen silikonit, niin se en ehdoton ei ja erittäin halveksittua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on näin päin hyväksyttyä, mutta jos rinnaton haluaa itselleen silikonit, niin se en ehdoton ei ja erittäin halveksittua?
Koska kumipallot nahkarukkasissa ei vaan näytä hyvältä. M47
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla halveksuttuja nuo pinnalliset silaribimbot eli tyrkyt, jotka kulkevat napapaidassa ympäri vuoden. Ja ne alkuperäiset ja omat rinnat ovat saattaneet olla jo ihan runsaat. Itsessään implantit ei varmaankaan ole se syy, varsinkin jos ne oikeista syistä laitetaan, eikä mitään valtavia meloneja. Monille rinnattomuus on suorastaan mielenterveyttä jäytävä asia. Ymmärrän täysin.
Vierailija kirjoitti:
Pienennysleikkaukset tehdään terveyssyistä ja niitä tehdään myös julkisella puolella. Eli näille leikkauksille on ihan lääketieteelliset perusteet. Suurennusleikkaukset tehdään vain typeryyksissään. Poislukien ehkä sellainen, että syövän vuoksi on poistettu koko rinta ja sen tilalle rakennetaan uusi.
olen niin katkera että itse jäin laudaksi :( äidillä f-kupin isot riipparit, itsellä aa-kuppi. "tissit" kasvoivat vasta kasiluokalla, olin tuolloin 40 kg. nyt 75-kilonen mätäri ja tissit edelleen aa:t. hirveän näköistä mutta minkäs teet, silareita en meinaa ottaa.
Hyvä että pääsit vaivoista, muttei niitä ole kaikilla isorintaisilla. 80H
Kuvia kiitos. Tekee mieli puristella palleja.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halveksi jos pienirintainen haluaa täytettä. Itselläni meni viikko ennen kuin edes pystyin katsomaan leikattuja rintojani. Tuntui että naisellisuuteni oli tuhottu ym. Nyt kun huomaan terveydelliset hyödyt ja että pystyy ostamaan sopivan kokoisia takkeja ja paitoja on tehnyt niin hyvää mielelle että ihmettelen miksi edes haikailin niitä vanhoja isoja takas. Siinä ei ole mitään pahaa, että pienirintainen laitattaa silarit, mut se mitä en ymmärrä että ne silarit on niin isot että koko ihmisen olemus jää tissivuoren taakse.
30 vuotta on aina nähty vaan mun rinnat, niin naiset kuin mehetkin niitä on pällistelty ja ihmetelty. Nyt nautin kun kiinnitän huomion omana itsenäni enkä vaan rintoineni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvia kiitos. Tekee mieli puristella palleja.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
En ole laittamassa kuvia.
Ap
No höh. Mitäs sitten kehut.
En usko ellen näe.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että pääsit vaivoista, muttei niitä ole kaikilla isorintaisilla. 80H
Nyt tarvitaan kuva kyllä.
Idioottimiehet ovat jo heränneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halveksi jos pienirintainen haluaa täytettä. Itselläni meni viikko ennen kuin edes pystyin katsomaan leikattuja rintojani. Tuntui että naisellisuuteni oli tuhottu ym. Nyt kun huomaan terveydelliset hyödyt ja että pystyy ostamaan sopivan kokoisia takkeja ja paitoja on tehnyt niin hyvää mielelle että ihmettelen miksi edes haikailin niitä vanhoja isoja takas. Siinä ei ole mitään pahaa, että pienirintainen laitattaa silarit, mut se mitä en ymmärrä että ne silarit on niin isot että koko ihmisen olemus jää tissivuoren taakse.
30 vuotta on aina nähty vaan mun rinnat, niin naiset kuin mehetkin niitä on pällistelty ja ihmetelty. Nyt nautin kun kiinnitän huomion omana itsenäni enkä vaan rintoineni.
Ap
Menikö nänneistä tunto samalla?
Joskus nähnyt tuollaiset leikatut tissit ja kyllä ne arvet aika järkyttävät oli.
Arvethan siitä jää.