Veljeni antoi naiselle pakit, koska nainen on poliittisesti vasemmalla
Veli sanoi ihan suoraan, että hän ei ala vihervasemmistolaisten elämää kustantamaan, naisen pitää olla fiksu, koulutettu ja pitää itsestään huolta niin taloudellisesti kuin muutenkin ja olla poliittisesti kartalla.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:45"]
Minä olen vihervasemmistolainen, tienaan yli 40 000 vuodessa enkä tarvitse yhdenkään miehen rahoja elääkseni. Itseasiassa elätin mieheni kun hän oli hoitovapaalla. Toki ap:n suvussa miehet eivät lapsia hoida koska kokoomuslaisten rahankeruu keskeytyisi.
[/quote]
Ja minä maksan sinunkin 40k€ vuosipalkkasi. Oletko monikulttuurikoordinaattori vai läänin monikulttuuritaiteilija tai joku muu toooooosi tärkeä ammattilainen.
[/quote] sanoi olevansa nokialla töissä, olisit huomannut jos olisit viitsinyt lukea!
[/quote]
Nokiaa ei enää ole, siksi täällä oletettiin, että olet Nokian kaupungilla töissä.
Nokia on kylläkin olemassa edelleen. Se vain myi matkapuhelintuotannon pois.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:45"]
Minä olen vihervasemmistolainen, tienaan yli 40 000 vuodessa enkä tarvitse yhdenkään miehen rahoja elääkseni. Itseasiassa elätin mieheni kun hän oli hoitovapaalla. Toki ap:n suvussa miehet eivät lapsia hoida koska kokoomuslaisten rahankeruu keskeytyisi.
[/quote]
Ja minä maksan sinunkin 40k€ vuosipalkkasi. Oletko monikulttuurikoordinaattori vai läänin monikulttuuritaiteilija tai joku muu toooooosi tärkeä ammattilainen.
[/quote] sanoi olevansa nokialla töissä, olisit huomannut jos olisit viitsinyt lukea!
[/quote]
Nokiaa ei enää ole, siksi täällä oletettiin, että olet Nokian kaupungilla töissä.
[/quote]
Urpo, Nokia on edelleen olemassa. Se valmistaa matkapuhelinverkkoja, tarjoaa kartta- ja paikkatietopalveluja sekä lisenssoi patenttisalkkuaan. Nokia oli muutakin kuin vain myydyt matkapuhelimet.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:53"]
En ole valtiolla, olen Nokialla.
[/quote]
Aika huono palkka sulla Noksulla, itse tienaan DI:nä valtiolla yli 50 000 vuodessa (ja olen vihervasemmistolainen).
[/quote]Elän tuolla hyvin, lisäksi saan sivutuloja parista luottamustoimesta. Vaikuttaa siltä että et itse ole onnellinen koska sinulla on tarve pilkata ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:20"]
Avatkaa nyt: onko tämän avauksen tarkoitus pilkata palstapersua vai ketä?
[/quote]
Varmaan, koska älykkönainen on jättänyt junttimiehen ja sitten siirretään keskustelu siihen että älyköt eivät voi olla insinöörejä tai toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:53"]
En ole valtiolla, olen Nokialla.
[/quote]
Aika huono palkka sulla Noksulla, itse tienaan DI:nä valtiolla yli 50 000 vuodessa (ja olen vihervasemmistolainen).