Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni antoi naiselle pakit, koska nainen on poliittisesti vasemmalla

Vierailija
01.05.2014 |

Veli sanoi ihan suoraan, että hän ei ala vihervasemmistolaisten elämää kustantamaan, naisen pitää olla fiksu, koulutettu ja pitää itsestään huolta niin taloudellisesti kuin muutenkin ja olla poliittisesti kartalla. 

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:12"]

Täytyy myöntää, että jos potentiaalinen kumppaniehdokkaani olisi vihervasemmistoa, luultavasti myös jättäisin hänet.

Poliittinen kanta kuvastaa aika pitkälle henkilön arvoja ja ajatuksia, maailmankuvaakin. Silloin olisimme hyvin eri linjoilla asioista yleisestikin katsoen.

En voi sietää vihervasemmistolaista ajattelua.

[/quote]

Jättäisit potentiaalisen kumppaniehdokkaan? Eikö tuossa ole nyt jonkinlainen looginen ristiriita?

[/quote]

Ja tämä oli ainut asia johon tekstissäni tartuit? Voin vielä selventää: potentiaalinen kumppaniehdokas, josta vaikkapa muutaman tapaamiskerran jälkeen kuulen hänen olevan vihervasemmistolainen. Silloin luultavasti annan pakit.

Kunhan haluat tehdä tikusta asiaa.

Vierailija
42/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:04"]

Ai purjeet on vain symbolina :D

[/quote]

Niin mitä luulet höräyttävätkö raskasta polttöljyä nauttivat moottorit käyntiin kun perille pitäisi päästä ja luvassa ei ole kuin vastatuulta viikoiksi? Luuletko tosiaan, että nuo purjeet liikuttavat merkittävästi tuollaista rautamöhkälettä?

Ymmärrys teknologiaa kohtaan aattelisella viherhörhöllä täysi nolla.

[/quote]

Onko se laiva jonkun aatteellisen viherhörhön suunnittelema ja valmistama? Pikagooglauksen perusteella näkyy kulkevan 5-7 solmua purjeilla.

[/quote]

Niin myötätuleen. Jos Suomesta lähet niin et ole tuolla aluksella ikinä vaikka välimerellä. Vastatuulta aina koko matka. Sit niillä olisi muutakin kuin symbolista merkitystä kun otetaan öljymoottorit pois sieltä.

[/quote]

Teknisissä tiedoissa ei mainita mitään myötätuulesta, ainoastaan nopeus. En tiedä purjehtimisesta juurikaan, mutta äkkiseltään tuntuu kyllä, että hieman enemmän kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin voisin jättää sellaisen miehen, jolle esim. rahan perässä juokseminen olisi suurimpia elämäntavoitteita.

Vierailija
44/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:45"]

Minä olen vihervasemmistolainen, tienaan yli 40 000 vuodessa enkä tarvitse yhdenkään miehen rahoja elääkseni. Itseasiassa elätin mieheni kun hän oli hoitovapaalla. Toki ap:n suvussa miehet eivät lapsia hoida koska kokoomuslaisten rahankeruu keskeytyisi.

[/quote]

Ja minä maksan sinunkin 40k€ vuosipalkkasi. Oletko monikulttuurikoordinaattori vai läänin monikulttuuritaiteilija tai joku muu toooooosi tärkeä ammattilainen.

Vierailija
45/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:12"]

Täytyy myöntää, että jos potentiaalinen kumppaniehdokkaani olisi vihervasemmistoa, luultavasti myös jättäisin hänet.

Poliittinen kanta kuvastaa aika pitkälle henkilön arvoja ja ajatuksia, maailmankuvaakin. Silloin olisimme hyvin eri linjoilla asioista yleisestikin katsoen.

En voi sietää vihervasemmistolaista ajattelua.

[/quote]

Jättäisit potentiaalisen kumppaniehdokkaan? Eikö tuossa ole nyt jonkinlainen looginen ristiriita?

[/quote]

Ja tämä oli ainut asia johon tekstissäni tartuit? Voin vielä selventää: potentiaalinen kumppaniehdokas, josta vaikkapa muutaman tapaamiskerran jälkeen kuulen hänen olevan vihervasemmistolainen. Silloin luultavasti annan pakit.

Kunhan haluat tehdä tikusta asiaa.

[/quote]

En keksi yhtäkkiä syytä, miksi pitäisi kommentoida makuaisoita. 

Vierailija
46/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:45"]

Minä olen vihervasemmistolainen, tienaan yli 40 000 vuodessa enkä tarvitse yhdenkään miehen rahoja elääkseni. Itseasiassa elätin mieheni kun hän oli hoitovapaalla. Toki ap:n suvussa miehet eivät lapsia hoida koska kokoomuslaisten rahankeruu keskeytyisi.

[/quote]

Ja minä maksan sinunkin 40k€ vuosipalkkasi. Oletko monikulttuurikoordinaattori vai läänin monikulttuuritaiteilija tai joku muu toooooosi tärkeä ammattilainen.

[/quote] sanoi olevansa nokialla töissä, olisit huomannut jos olisit viitsinyt lukea!

Vierailija
47/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa nyt: onko tämän avauksen tarkoitus pilkata palstapersua vai ketä?

Vierailija
48/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin mitä luulet höräyttävätkö raskasta polttöljyä nauttivat moottorit käyntiin kun perille pitäisi päästä ja luvassa ei ole kuin vastatuulta viikoiksi? Luuletko tosiaan, että nuo purjeet liikuttavat merkittävästi tuollaista rautamöhkälettä?

[/quote]

Onko se laiva jonkun aatteellisen viherhörhön suunnittelema ja valmistama? Pikagooglauksen perusteella näkyy kulkevan 5-7 solmua purjeilla.

[/quote]

Niin myötätuleen. Jos Suomesta lähet niin et ole tuolla aluksella ikinä vaikka välimerellä. Vastatuulta aina koko matka. Sit niillä olisi muutakin kuin symbolista merkitystä kun otetaan öljymoottorit pois sieltä.

[/quote]

Teknisissä tiedoissa ei mainita mitään myötätuulesta, ainoastaan nopeus. En tiedä purjehtimisesta juurikaan, mutta äkkiseltään tuntuu kyllä, että hieman enemmän kuin sinä.

[/quote]

No vastatuuleen se ei liiku metriäkään. Silloin pitää luovia enpä tiedä onnistuuko edes tuollaisella ja haluaako joku kuukausi tolkulla merillä olla jos on öljyä tankissa.

Vierailija
49/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan samanlaiset arvot ovat pitkän ja menestyksekkään parisuhteen perusta. En minäkään voisi kuvitella eläväni yhdessä sellaisen kanssa, joka vastustaa puhdasta ydinvoimaa ja kannattaa vasemmistolaisia arvoja.

Vierailija
50/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä sanoisin, että se ei ole voimakas trendi." Joku kuunnellut liikaa Enbuskea. :)

Vierailija
51/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No vastatuuleen se ei liiku metriäkään. Silloin pitää luovia enpä tiedä onnistuuko edes tuollaisella ja haluaako joku kuukausi tolkulla merillä olla jos on öljyä tankissa.

[/quote]

Niin, et tiedä onnistuuko, mutta kuitenkin olet varma, ettei onnistu.

Vierailija
52/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan yksityisessä yrityksessä töissä oleva kohtuullisesti tienaava voi missään nimessä kannattaa vihreitä ;) vaan hihhulit ja sossupummit!

Vierailija
53/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä aloitus antaa veljestäsi todella mustavalkoisen ja yksinkertaisen kuvan. Ihan hyvä, ettei näistä tullut paria.

Mun ainoa oikeasti kommunistituttava (vasemmistolaiset on erikseen) on töissä isohkossa firmassa, tosi hr-puolella mutta kuitenkin. Tuli vaan mieleen, että eipä siinäkään paljon olisi miehellä elättämistä ja maisterintutkintokin löytyy. Ja kaiken kukkuraksi tämä nainen on vielä todella kaunis. Tää nyt ihan vaan sivukommenttina.

Vierailija
54/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi sanoi antaneensa pakit. Todellisuudessa nainen pisti veljesi kiertoon.

Vierailija
55/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan av-mammakaan ota jotain tämän näköistä miestä oikeasti. Ulkonäkö jo kertoo arvoista paljon, pihalla ja pahasti. Minä en ainakaan ottaisi jotain Arhinmäen kaltaista ikityötöntä mieheksi vaikka näyttäisi miltä.

http://www.hel-looks.com/20140408_02/

Vierailija
56/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi asettaa itse omat rajansa ja hyvä niin. Eihän siitä suhteesta mitään tulisi pitemmän päälle jos toista ja toisen arvoja ei kunnioita.

Hyvä kummallekin osapuolelle. Veljellesi vaan uutta matoa koukkuun, kesä tulee ja ihmiset liikkuu...

Vierailija
57/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:45"]

[/quote]

[/quote]Nokian tekninen asiantuntija. En usko että sinun tarvitsee huolehtia minun palkastani.

Vierailija
58/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on vasemmistoa, vihreät oikeistoa btw...

Vierailija
59/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherhörhö jos on jossain työpaikkassa niin se on valtionleivissä tekemäässä sosiaali- ja (moni)kulttuurihommia. Viherhörhö ei tuota koskaan a) tulosta b) vientituloja, vain kuluttaa verorahoja.

Vierailija
60/67 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:24"]

Ei kai kukaan av-mammakaan ota jotain tämän näköistä miestä oikeasti. Ulkonäkö jo kertoo arvoista paljon, pihalla ja pahasti. Minä en ainakaan ottaisi jotain Arhinmäen kaltaista ikityötöntä mieheksi vaikka näyttäisi miltä.

http://www.hel-looks.com/20140408_02/

[/quote]

jos jos oisin nuorempi niin hyvin kelpais!