Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että miehet voi jakaa kahteen ryhmään sen mukasn, mitä ne etsivät naiselta

Vierailija
11.12.2020 |

Jos jätetään pois pelkkää seksiä etsivät ja keskitytään vakavaa suhdetta etsiviin aikuisiin (25+) miehiin. Kumpaankin ryhmään kuuluu noin 50% miehistä.

1. Äitiä lapselleen etsivät
Näkevät naisen pelkästään potentiaalisena äitinä, eivät persoonana. Naisen ikä on tärkeässä roolissa, usein yli 30v nainen ei kelpaa. Jos mies ei itse ole rikas, myös naisen työ on tärkeää (opiskelija tai työkyvytön ei kelpaa). Nämä miehet ovat yleensä rationaalisia ajattelijoita ja päällepäin vähän tylsiä, vaikka saattavat pinnan alla omata radikaaleja mielipiteitä.

2. Rakkautta etsivät
Tärkeintä on henkinen yhteensopivuus ja mahdollisesti myös ulkonäkö. Tärkeintä on mitä nainen saa heidät tuntemaan. Naisen iällä ei ole niin väliä (varsinkaan alistuvalle miehelle) mutta pienillä asioilla, kuten pukeutumisella ja musiikkimaulla voi olla. Nämä miehet ovat yleensä enemmän tunne-ihmisiä ja elävät hetkessä. Jos järki-nainen pariutuu tällaisen kanssa, saattaa pitää mieslapsena.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi- ja persemiehet ovat ne kaksi lajia.

Vierailija
2/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aiemmin kaksi ryhmää miehille, seksiä hakevat /ei mitään hakevat ja parisuhdetta hakevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriasi Ap on täyttä skeidaa. Me miehetkin olemme yksilöitä emmekä ahtaisiin muotteihisi luokittelemisia "aivottomia henkilöitä".

Vierailija
4/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aiemmin kaksi ryhmää miehille, seksiä hakevat /ei mitään hakevat ja parisuhdetta hakevat. 

Täytyypä luokitella naiset samoin, kiitti vinkistä!

Vierailija
5/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissi- ja persemiehet ovat ne kaksi lajia.

Aloittajan ryhmiin en oikein osaa puolisoani kategorioda, mutta näistä tiedän kumpaan hän kuuluu.

Vierailija
6/6 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä luokitella naiset samoin, kiitti vinkistä!

Ole hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan