Käyttääkö mieheni kannabista?
Mieheni on alkanut käyttäytyä kummallisesti. Hänellä tuntuu olevan virtaa tuplasti enemmän mitä normaalisti. Hän on laihtunut melko paljon. En tiedä johtuuko se siitä, että hän käy tavallista useammin lenkillä vai kannabiksesta. Hän on tosi hermostunut ja jotenkin "yliaktiivinen". Tekee paljon asioita, mutta vähän hosuen ja todella kiireisesti. Sanoo, että että johtuu vaan stressistä mutten ole koskaan nähnyt häntä tuollaisena. Olen yrittänyt etsiä pillereitä ja katsonut, ovatko hänen pupillinsa kummalliset, mutten ole huomannut mitään. Voiko olla, että hän käy lenkkeilyn sijasta jossain vetämässä kannabista? Hän suuttuu, kun yritän kysyä ja väittää että olen vainoharhainen jankkaaja. Ahdistaa :(
Kommentit (14)
Kyllä . Kannabisoireita selkeästi. nyt äkkiä lasten kanssa turvaan (mikäli on) koska flashbäkkien aikana saattaa muuttua arvaamattomaksi. Sitten vakavan keskustelun paikka jatkosta.
TOIMI HETI TÄNÄÄN
Kohta se varmaan luulee olevansa appelsiini ja hyppää parvekkeelta.
Taitaa olla lähinnä mania kyseessä...
HERRANJUMALA!!! Kai olet sanonut miehellesi että jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa?? Sillä yleensä saa kannabisnarkit heräämään!!
Ei kannata ainakaan lähteä seuraamaan miestä, kun se lähtee "lenkille". Silloin kun on kannabiksen vieroitusoireet niin persoonallisuus muuttuu ihan täysin. Käyttäjä ei erota todellisuutta omista kuvitelmista ja saattaa vaikka luulla, että olet joku salaliittolainen ja pahoinpitelee sut!
Piriä se vetää tai jotain muuta nopeeta... Myötähäpeä, että oikeen kannabista ja tuplasti virtaa, hahha
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:37"]Piriä se vetää tai jotain muuta nopeeta... Myötähäpeä, että oikeen kannabista ja tuplasti virtaa, hahha
[/quote]
No anteeksi ettei kaikki ole kaltaisiasi narkomanian ammattilaisia
No anteeksi kuule vaan ihan itsellesi ja pahoittelut että miehesi on narkki :) että taitaa narkomanian ammattilainen asua ihan omassa kotonasi!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:37"]Piriä se vetää tai jotain muuta nopeeta... Myötähäpeä, että oikeen kannabista ja tuplasti virtaa, hahha
[/quote]
[/quote]
Ei siihen "ammattilaisuutta" tarvita että tietää perusasiat huumeista. Skippasitko huumevalistukset yläasteella?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:41"]
[/quote]
[/quote]
Ei siihen "ammattilaisuutta" tarvita että tietää perusasiat huumeista. Skippasitko huumevalistukset yläasteella?
[/quote]
Meidän huumevalistukset oli yläasteella sitä, että poliisi kertoi, miten joku tutun tutun tuttu oli huumepäissään luullut itseään appelsiiniksi ja kuorinut sen. Se, mitä huumetta oli otettu, ei tullut selväksi. Yleisestikin oikean information sijaan minun nuoruudessani vallitsi pelottelukulttuuri, eli kaikki huumeet tappavat, kaikkiin jää kerralla koukkuun ja jokaisesta häiriintyy todellisuudentaju niin pahasti, että luulet olevasi hedelmä ja vahingoitat itseäsi.
Mies täällä. Ainakin minulla kannabis aiheutti samalaisia oireita, kuin miehelläsi. Tosin mielestäni en hosunut vaan sain paljon inspiraatioita toteuttaa monia keskeneräisia projekteja valmiiksi. Myös rasva alkoi palaa nopeammin ja laihduin. Elämänmyönteisyys noin muutenkin kasvoi ja vaimo oli tyytyväinen.
Mulla oli ex joka käytti. Ja ikäväkyllä selvisi että käyttää nykyinenkin. toi tuplasti virtaa pätee kyllä ainakin noihin kahteen (voi olla et johtuu muustakin) Mutta niin että kun kannabis alkaa poistua elimistöstä niin sitä virtaa ei sitten olekaan..
Eli esim siivous/ruuanlaitto sätkää poltellen sujuu oikein riemukkaasti, jopa maanisella vauhdilla... siitä seuraa myöhemmin hiljaisuus, apaattisuus, välinpitämättömyys/agressiivisuus.
Olen yrittänyt puhua nykyisen kanssa mutta kieltää noi oireet kokonaan. Jos nyt paikalla teitä jotka seurustelleet kannabista käyttävien kanssa olisi hyvä kuulla onko samantyyppisiä ja muita kokemuksia? Kiitos