mitä tykkäisit, jos saisit siskoltasi häälahjaksi vessapaperia?
?
Kommentit (21)
Nauraisin katketakseen ja olisin innoissaan että siskollani on niin hervoton huumorintaju!
Olisin tyrmistynyt, ei sitten fiksumpaa tullut mieleen. Pitäisin jopa loukkaavana.
Pitäisin vitsinä ja jäisin odottelemaan parempaa lahjaa, luultavasti sanoisin jopa ääneen "eiku mikä se sun lahja OIKEESTI on?" :D Olisikin noloa jos siskon lahja todella olisi vessapaperia, hah.
Ajattelisin, että nytpä on siskolla sytyttänyt. Nauraisin kyllä asialle enkä jäisi odottelemaan parempaa lahjaa.
Tykkäisin. Arvostan käytännöllisiä lahjoja ja vessapaperi jos mikä on käytännöllistä. Tosin epäilisin että siskon mies on saanut ylipuhuttua vaimonsa tuohon lahjaan eikä heiltä tule jotain kaapintäytettä. Olisi luultavasti rahan lisäksi paras lahja.
Näin mielikuvissani sellaisen valtavan jättisäkin, mutta vaikka olisi pienikin, olisin iloinen, kun hän tuntisi minut niin hyvin, että tietäisi antaa minulle lahjaksi vain tarpeeseen tulevaa, hyödyllistä ja mikä parasta - sellaista tavaraa, joka kuluu pois. :)
Tulisi ainakin tarpeeseen! :) ja olihan joskus ainakin myynnissä sellaista missä oli rakkausrunoja painettu paperiin. Sehän olisi ihan kivakin idea. :D Toki olettaisin, että tulisi muutakin lahjaa tai että osallistunut yhteisen lahjan hankintaan ja halunut vielä ostaa "vitsinä" vessapaperia.
Mä vetäisin herneet nenään. Ihan siitä syystä että meillä ei ole tilaa millekään ylimääräiselle ja mä pyyhin takalistoni vain tiettyyn paperiin. Mieluummin ilman lahjaa kokonaan :) En siskoltani edes mitään odottais, köyhä opiskelija kun on.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 11:52"]Tulisi ainakin tarpeeseen! :) ja olihan joskus ainakin myynnissä sellaista missä oli rakkausrunoja painettu paperiin. Sehän olisi ihan kivakin idea. :D Toki olettaisin, että tulisi muutakin lahjaa tai että osallistunut yhteisen lahjan hankintaan ja halunut vielä ostaa "vitsinä" vessapaperia.
[/quote]
Tai jos hän olisi jo auttanut häiden järjestämisessä tai sitten jos olisi kaasona, niin pitäisin tuota rakkausrunoja sisältävän vessapaperin hyvänä lahjana enkä odottaisi muuta lahjaa.
Ottaisin asian huumorilla :D En jäisi odottamaan "parempaa" lahjaa,ajatus on tärkein. :) Ihan persoonallinen lahja sinänsä, tulee mieleen kun mieheni sai yläkoulun opettajana oppilaaltaan talouspaperia synttärilahjaksi.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 11:53"]Mä vetäisin herneet nenään. Ihan siitä syystä että meillä ei ole tilaa millekään ylimääräiselle ja mä pyyhin takalistoni vain tiettyyn paperiin. Mieluummin ilman lahjaa kokonaan :) En siskoltani edes mitään odottais, köyhä opiskelija kun on.
[/quote]
Vain tiettyyn paperiin? Miten sitten, kun käyt yleisissä vessoissa? Onko sulla aina mukana oma paperirulla, jos ko. vessassa sattuukin olla väärää paperia?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 11:53"]Mä vetäisin herneet nenään. Ihan siitä syystä että meillä ei ole tilaa millekään ylimääräiselle ja mä pyyhin takalistoni vain tiettyyn paperiin. Mieluummin ilman lahjaa kokonaan :) En siskoltani edes mitään odottais, köyhä opiskelija kun on.
[/quote]
Vain tiettyyn paperiin? Miten sitten, kun käyt yleisissä vessoissa? Onko sulla aina mukana oma paperirulla, jos ko. vessassa sattuukin olla väärää paperia?
[/quote]
Kotona kun on valinnanvapaus niin ostan just sitä mistä tykkään. Omaan niin atooppisen ihon että välttelen julkisia vessoja koska jos huono tuuri käy niin mun iho halkeaa siitä paperista ja ne halkemat alapäässä ei ole mitään kivoja!
Urbaanilegenda suvussa kertoo, että sukulainen oli keväällä saanut lahjaksi nenäliinoja. Suutuspäissään oli roskiin mennyt. Antaja on kertonut, että hän naamioi paketin avamaattomaksi, mutta sisällä oli ollut arvokas lahjakortti.
mieluummin vessapaperia, kun jotain turhia kippoja, kuppeja tai purnukoita kaappeihin pyörimään.
Perinnehän on, että lahjan pitäisi kestää avioliiton ajan, joten laskisin paperit jotta näkisin siskon arvion siitä koska eroamme :P
Keräisin niistä rullat ja kun sisko täyttää pyöreitä askartelisin rullista kivoja koristeita!
Ihan hyvä lahja ja tulisi tarpeeseen. Paskapaperia tarvitaan aina. Kodissa kuin kodissa.