Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko poikalapsesi homoperheeseen tukiperheeseen?

Vierailija
17.05.2014 |

Minä tietenkin antaisin, mutta entä te?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ties mitä leikkejä keksisivät.

Vierailija
2/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kumpaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
4/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:49"]

En tietenkään ties mitä leikkejä keksisivät.

[/quote]

Lisään vielä etten halunnut tyttärilleni tukiperhettä koska tietooni tuli hyväksikäyttötapaus tukiperheessä.

yh-äiti

Vierailija
6/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tukiperhetarvetta mutta kyllä.

En ymmärrä ihmisten lokerointia kalsareiden värin, automerkin, asumismuodon tai seksuaalisen suuntautumisen mukaan.

Joku ei varmaan antaisi meille lastansa hoitoon koska meillä on vihreä sohva?

Vierailija
7/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:54"]

En ymmärrä ihmisten lokerointia kalsareiden värin, automerkin, asumismuodon tai seksuaalisen suuntautumisen mukaan.

[/quote]

Näin.

Jos minulla olisi lapsia jotka tarvitsisivat tukiperhettä, ei minua voisi vähempää kiiinnostaa ko. perheen vanhempien seksuaalinen suuntaus.

Vierailija
8/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi.

Vierailija
9/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos mulla olis tukiperhetarvetta ja olisivat hyviä tyyppejä, vaikuttaisivat kykeneväisiltä huolehtimaan mun lapsesta. Se, että tämmönen alotus on tarpeen tehdä, kertoo siitä miten lapsenkengissä me vielä ollaan "homoasioissa". 

Vierailija
10/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin

Vierailija
11/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon minkäikäinen poika olisi kyseessä ja minkälainen pari tukiperheenä. Jos pari vaikuttaisi tasapainoiselta ja järkevältä, niin miksi ei.

Vierailija
12/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ihmiset eivät tajua, että ei ole mitään takeita siitä, että tukiperhe on kunnollinen.

Vierailija
13/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi naispari, niin antaisin lapseni jopa mieluummin heille hoitoon kuin heteroparille, mutta miesparin suhteen olisin varautuneempi.

Vierailija
14/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme tosiaan tietämättömiä siitä kuinka paljon homoyhteisöissä on hyväksikäyttö suhteita, nuorten viettelyä.

Vierailija
15/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!!!

Vierailija
16/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
17/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:54"]

[/quote]

Eli antaisit pedofileille lapsesi hoitoon ihan tuosta vaan tai muslimeilel kun tietää niiden herkkyyden lapsia kohtaan? Sinä oletkin suvaitsevainen, minä en antaisi.

Vierailija
18/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
19/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois antanut...olen venäläinen kyllä...mutta ei mun suomalaisia ystäviä ois antanut...tiedän sen,vaikka me ollaan kaikki suvaitsevaisia ja avoimia...toki meillä on ystävä jolla on erilainen suuntautuminen-hänelle luotetaan ja hänelle antaisin,hänellä on moraali ja tiedän että hän oikeasti välittä lapseista,tiedän ettei nimenomaan satuttaisi ketään lasta. Mutta kun kaikista ei oo tietoa. Toisalta tää meidän ystävä ei pyrkii kenellekään tukiperheeksi. Homot ovat niin erilaisia-he joilla on oikeasti se heidän oma juttunsa yleensä ovat malttillisia ja rauhallisia,myös tasapainoisia eivätkä provosoi ketään tyrkyillä. Mutta he jotka rellestelevat ja dokavat ja pukeutuvat miten sattu...niin heista ei oo takeita kylläkiin. Jokaiseen on tutustuttava kerralla. Homot eivät kaikki pedofiilia. Toki jotkut voi hyvin ollakiin jos eivät näkee lasten ja aikuisen välissä eroa. Täytyy muista selkeasti että pedofilia on sairautta. Ja pahaa sellainen-yleensä höystytettynä narsisstismilla. Niin jos homo on narsisstinen niin samalla hän on myös tunteeton ja julma,eikö vaan??? Silloin se on myös mahdollisesti pedofiili-jos tilaisuus SALLI.

Vierailija
20/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ollut mukana setan jossakin toiminnassa ja tuntenut homoja niin sanon, että en missään nimessä. Tasapainoinen homoseksuaali on harvinaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi