Millä lantrata viinaa?
Ei löydy enää mitään lantrinkeja, kaakaota kokeilin jo mutta en hirveästi tykännyt, seuraavaksi mietin smoothieta. Se olisi ainakin terveellistä.
Kommentit (34)
Jaa että ihan terveysjuomaa teet viinasta :D
Joskus oon tehnyt tosi hyviä pirtelöitä viskistä tai rommista. Maitoa, suklaajäätelöä ja jäitä sekaan.
Toimisko viinan kanssa marjat ja vaniljajäätelö 🤔
Jos ei pysty nielemään, ei ole riittävä sisäinen jano. Viina säästyy, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oon tehnyt tosi hyviä pirtelöitä viskistä tai rommista. Maitoa, suklaajäätelöä ja jäitä sekaan.
Kylllä tostakin suomalainen keksii rasistisen sanan kuten että onpa gourmeeeeta.
Vierailija kirjoitti:
No kirkas, puhdas viinahan on suht terveellistä, eihän siihen ole lisätty sokereita tms. Mutta jos vähän lisää marjoja, maustamatonta jogurttia yms, niin sehän on ihan kuin lääkettä!
Vierailija kirjoitti:
Mehlullla. Ite juon ihan vaan viiniä.
Viini loppui jo, nyt siirrytään viinaan.
Vodkaa ja puolukka mehua, kossu battery, kossu spriteä.
Voi vetää ihan jäilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
No, voihan sitä raakanakin juoda mutta itse tykkään lantrata johonkin.
Kakkutaikinalla. Paista ennen nauttimista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, tosin pirtelöt ei ole kyllä kovin terveellisiä jäätelöineen jne. Mutta viskismoothieta voisin kokeilla! Jotkuhan laittaa viskiä salaattiinkiin, ns kastiikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mehua, se on epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä sokerivettä ja viinaa
WTF?
Vierailija kirjoitti:
Mikä jottei? Kaikki, mikä vaikuttaa terveyteen, suuntaan tai toiseen, on terveysvaikutteista.
Viinaa on hyvä latrata konjakilla, jos ei pirtua satu huushollista löytymään, eikä "huuperi" (=kraanavesi) maistu.
Kirkas viina puolukka tai karpalomehulla.
Silloin kun join viinaa, lantrasin mehuihin. Appelsiinimehua, sekamehua.. myös vodka+sprite meni. Nykyään juon melkein vaan viinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä sokerivettä ja viinaa
WTF?
Paremman puuttessa toimii erinomaisesti, vie hyvin viinan maun, kokeile.