1250 tykkäystä naisella - kukaan heistä ei kelpaa
Ystävänaiseni on Tinderissä. Hänellä on käytössään maksullinen Gold-toiminto joka näyttää kaikki tykkääjät. Eli hänen ei tarvitse svaipata perinteiseen malliin, tarvittaessa klikkaa noita tykkääjiä jos haluaa aloittaa keskustelun.
Hän on ihan masentunut ja lannistunut kun "ei löydä itselleen hyvää miestä". Hän on kiinnostunut vain pitkistä ja tummista miehistä, muut eivät kiinnosta. Ainoat pitkät tummat vapaana olevat miehet ovat mt- tai alkoholiongelmaisia kuulemma - joten ei jatkoon.
Suurin osa naisista ovat kiinnostuneita vain noin 20%:sta miehistä joka näkyy tässäkin tapauksessa. Tämän karun tosiasian todistaa erinäiset tutkimukset, laitan yhdestä linkin:
https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…
Se on tilastotieteen oppien mukaan tehty tutkimus ja siinä sanotaan että 80% naisista jahtaa samaa 20%:n mieskärkikastia.
Ei siis ihme ettei nainen löydä miestä. Tilanne on verrattavissa työpaikan hakuun, samaa paikkaa hakee parisataa työnhakijaa. Valituksi tulemisen todennäköisyys on minimaalinen. 80% miehistä ovat sitten surullisia kun eivät saa juurikaan mätsiä, vaikka olisikin hyvä mies. Kaikki häviävät.
Kommentit (63)
intervivos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
intervivos kirjoitti:
Ap vastaa. En minäkään suinkaan kaikista naisista ole kiinnostunut. Jännää että edes keksit tuollaisen idean että "kaikista". Mutta varmasti enemmästä kuin 20%. Tästäkin on muuten tutkimus joka sanoo että miehet ovat kiinnostuneita 46%:sta naisista ja naiset ovat kiinnostuneita 17%:sta miehistä.
Nuo luvut ovat todella kaukana toisistaan joten ei ihme ettei miehet ja naiset kohtaa kovin hyvin.
Jos sinulla tulee kerran 10 vuodessa kiinnostava mies vastaan niin onhan se vähän surullista - mutta vahvistaa näitä teorioita joita olen tuonut esiin.
No nyt kun se on vahvistunut niin miten se vaikuttaa omaan toimintaasi? Vai jatkatko kuten tähänkin asti ja odotat, että yhtäkkiä se johtaa toisenlaisiin tuloksiin?
Ap vastaa. Kiitos tästä kysymyksestä, olen paljon miettinyt tätä. Parasta olisi tietenkin että voisi hivuttautua lähemmäksi tuota 20%:n kärkeä. Eli tehdä paras versio itsestään = satsaaaminen ulkoisiin ominaisuuksiin eli kasvaa 5 cm ja muuttua tummaksi. Toisaalta olen kyllä miettinyt pyyhkeen heittämistä kehäänkin. Tai sitten tyytyä siihen mitä saa eli omaa tasoa alempaa. Naiset kun haluavat vaan pariutua ylöspäin, ei omaan tasoon. Minulle riittäisi mainiosti "oma taso" mutta tällainen visio on lähtökohtaisesti epätodennäköinen. Taisit viitata Einstainiin joka on todennut että “Hulluutta on tehdä sama asia uudelleen ja uudelleen ja odottaa erilaisia tuloksia"
Sun taso on se, mitä saat. Näet itsesi parempana kuin olet ja sen takia yrität liian tasokkaita naisia.
Ongelma ei niinkään se, ettei ole pitkä ja tumma vaan surkea kirjoitustaito.
Mulla menee pitkät ja tummatkin roskikseen heti kun tulee joku välimerkitön, yhdyssanavirheinen moi-viesti.
Tasokkaat miehet viedään ns käsistä heti kun vapautuvat. Eivät tod roiku missään Tinderissä. Jos siellä on ns tasokkaan oloinen mies, niin on kotenkin pimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että saa joltain tykkäyksen ei tarkoita sitä että se henkilö olisi yhtään kiinnostunut. Miehet vaan vetää ihan kaikki oikealle. Omistakin mätseistä oli suurin osa sellaisia, joita ei kiinnostanut edes vastata viesteihini. Niistäkö jotenkin voisi vaan "ottaa" jonkun kun eivät edes vastaa?
Silloin kun olin vielä Tinderissä tai vastaavissa niin vastasin kaikille kaikille keskustelun aloittaneille naisille. Joita taisi olla kokonaiset...1 kappaletta...vai ehkä sittenkin erehdyin?
Tuo tarkoittaa vain sitä, että mätsäät niiden komeimpien tai muuten vaan jännien kanssa joita kaikki naiset jahtaa. Heillä on varaa olla vastailematta ja tehdä ohareita.
Ei kaikki naiset jahtaa samoja miehiä. Osa on suositumpia, mutta monelle epäsuositullekin löytyy ihailija.
Mulle on ainakin vastannut kaikki miehet, joita olen moikannut (ehkä 1/500 eli 0,2% tykkääjistä olen matchannut ja sitten alkanut jutella) ja treffeille on menty, siitä joko kehkeytynyt joku lyhyempi tai pidempi juttu. Monia en siis ole treffaillut. Olen kuitenkin aika perus nuori, nätti vuoroviikkoäiti (ei pitäisi käydä flaksi?).
Osa naisistakin vaan kiinnostuu enemmän sopivista miehistä eikä fantasioi olevansa prinsessa prinssiä vailla. Meistä tavallisista naisista osa saattaa tietty kokeilla onneaan myös jonkun huippusuositun miehen kanssa. Ihan samoin kuin naisista suosituimpia lähestyy myös ties kuka tavis-Taneli. Erona vaan se, että miehet on koodattu panemaan ilman vastenmielisyyttä myös niitä ei-niin-kiinnostavia. Mies nauttii suosiosta. Naisia ei ole koodattu panemaan kaikkia ei-niin-kiinnostavia ja naista helpommin ahdistaa tai pelottaa ällötysten lähestyminen, eivät erityisesti nauti huomiosta jos mies ei kiinnosta.
Kaikkia ei kiinnosta eikä paljon viehätäkään ne arvoltaan ja elämäntavoiltaan aivan erit. Ehkä mä olen vaan laskelmoiva, mutta kun elämästä olisi tarkoitus saada jotain irti miksi kiinnittäisin huomiota johonkin aivan turhaan mieheen, joka on minun "ylä- tai alapuolellani" tai muuten liian erilainen?
Mielestäni, naisena näin, Tinder toimisi paremmin jos kaikki miehet eivät tykkäisi kaikista, joista eivät suuremmin kiinnostu. Eivät tykkäisi kaikista, joiden kanssa voisi kerran käydä kahvilla ja yrittää päästä pukille. Kun naisia, ainakaan minua, ei kiinnosta tykätä takaisin sellaisista ja tindereiden käyttö on tylsää kun joutuu etsimään eniten minusta kiinnostunutta miestä tuhansien pellejen tykkäyksen seasta.
Eikö ole kieroa? Miehestä olisi mahtavaa saada tykkäyksiä pienellä kynnyksellä, naisista ei.
Että sinänsä miesten tykkäilyt helpottaa matchin tekemistä ja pääsee heti juttelemaan. Olisi vaan kiva päästä juttelemaan niiden totisemmin tykänneiden kanssa kuin, että "toivottavasti joku antais vaikka kerran tai sanoisi edes päivää". Nyt ne tykänneet ei ole sen mukaan suodattuneet. Naiselle gold on melkeinpä perustaso koska suunnilleen kaikki miehet siellä tykänneissäkin on, swaipattavaksi vasemmalle.
intervivos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas ulistaan samasta aiheesta joka päivä.
Ilmoita asiattomaksi, minä ilmoitin jo. Se on ainoa tapa saada nämä pois trollaamasta. Aktiivisena on yli 2000 kommentin ketju samasta aiheesta, ap olisi voinut kommentoida siihen (todellisuudessa hän keksi avauksensa siitä).
Ap vastaa. Sieltä keksin avauksen eli totta puhut. Yritin sinne kommentoida mutta se ei jostain syystä onnistunut. Ehkä en osaa käyttää tätä palstaa kunnolla kun niin harvoin täällä olen. Ja kyse ei ole mistään trollaamisesta. Mikä sinusta viittaa tässä trollaamiseen?
"Trollaus internetissä on vanhastaan määritelty provosoivaksi käyttäytymiseksi vailla välineellistä tarkoitusta". En provosoi vaan viittaan tystävänaiseni tykkäysmäärän. Minulla on siitä screenshot eli ei ole mitään mielikuvistusta. Ja sitten laitan oikeaan tutkimukseen linkin. Minulla on tässä postauksessa välineellinen tarkoitus ja se on että ymmärrys lisääntyisi miesten ja naisten kiinnostuksen jakatumisen epätasaisuudesta ja sen seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei niinkään se, ettei ole pitkä ja tumma vaan surkea kirjoitustaito.
Mulla menee pitkät ja tummatkin roskikseen heti kun tulee joku välimerkitön, yhdyssanavirheinen moi-viesti.
Ap vastaa: ystävänaiseni tekee samoin, ymmärrän kyllä reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat miehet viedään ns käsistä heti kun vapautuvat. Eivät tod roiku missään Tinderissä. Jos siellä on ns tasokkaan oloinen mies, niin on kotenkin pimeä.
Ap vastaa: ystävänaiseni tekee samoin, ymmärrän kyllä reaktion.
Vierailija kirjoitti:
intervivos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
intervivos kirjoitti:
Ap vastaa. En minäkään suinkaan kaikista naisista ole kiinnostunut. Jännää että edes keksit tuollaisen idean että "kaikista". Mutta varmasti enemmästä kuin 20%. Tästäkin on muuten tutkimus joka sanoo että miehet ovat kiinnostuneita 46%:sta naisista ja naiset ovat kiinnostuneita 17%:sta miehistä.
Nuo luvut ovat todella kaukana toisistaan joten ei ihme ettei miehet ja naiset kohtaa kovin hyvin.
Jos sinulla tulee kerran 10 vuodessa kiinnostava mies vastaan niin onhan se vähän surullista - mutta vahvistaa näitä teorioita joita olen tuonut esiin.
No nyt kun se on vahvistunut niin miten se vaikuttaa omaan toimintaasi? Vai jatkatko kuten tähänkin asti ja odotat, että yhtäkkiä se johtaa toisenlaisiin tuloksiin?
Ap vastaa. Kiitos tästä kysymyksestä, olen paljon miettinyt tätä. Parasta olisi tietenkin että voisi hivuttautua lähemmäksi tuota 20%:n kärkeä. Eli tehdä paras versio itsestään = satsaaaminen ulkoisiin ominaisuuksiin eli kasvaa 5 cm ja muuttua tummaksi. Toisaalta olen kyllä miettinyt pyyhkeen heittämistä kehäänkin. Tai sitten tyytyä siihen mitä saa eli omaa tasoa alempaa. Naiset kun haluavat vaan pariutua ylöspäin, ei omaan tasoon. Minulle riittäisi mainiosti "oma taso" mutta tällainen visio on lähtökohtaisesti epätodennäköinen. Taisit viitata Einstainiin joka on todennut että “Hulluutta on tehdä sama asia uudelleen ja uudelleen ja odottaa erilaisia tuloksia"
Sun taso on se, mitä saat. Näet itsesi parempana kuin olet ja sen takia yrität liian tasokkaita naisia.
Irl se olisi noin, Tinderissä markkinat ovat vääristyneet pahasti. Sitähän te naiset ette tietenkään huomaa, koska matcheja tulee joka tapauksessa mukavasti ja treffiseuraa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäilen tinderissä vain niistä jotka oikeasti kiinnostaa. Kyllä niitä siltikin melko paljon kertyy. Helposti tulee se rajoitus täytteen vuorokaudessa jos putkeen alkaa swaippaileen. Niistä tykätyistä, ehkä 1 tai 2 tykkää takaisin.
M38
Se maksimimäärä tykkäyksiähän on vissiin 99 tai 100 kpl/12 h, ellei sitten osta sitä jtn kultajäsenyyttä tai mitä lie.
Jos saa pidettyä tuota tahtia kuukaudesta toiseen, että saa päivässä sen 2-4 mätsiä, niin se on mun mielestä ihan hyvin. Jos taas mätsejä saa noin vähän jo ihan alusta asti, niin ne mätsit tulee todennäköisesti loppumaan muutaman päivän sisällä kokonaan.
Joo siis ihan alussa. Nopeasti käyty koko tarjonta läpi ja sitten odotellaan.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että saa joltain tykkäyksen ei tarkoita sitä että se henkilö olisi yhtään kiinnostunut. Miehet vaan vetää ihan kaikki oikealle. Omistakin mätseistä oli suurin osa sellaisia, joita ei kiinnostanut edes vastata viesteihini. Niistäkö jotenkin voisi vaan "ottaa" jonkun kun eivät edes vastaa?
Silloin kun olin vielä Tinderissä tai vastaavissa niin vastasin kaikille kaikille keskustelun aloittaneille naisille. Joita taisi olla kokonaiset...1 kappaletta...vai ehkä sittenkin erehdyin?
Tuo tarkoittaa vain sitä, että mätsäät niiden komeimpien tai muuten vaan jännien kanssa joita kaikki naiset jahtaa. Heillä on varaa olla vastailematta ja tehdä ohareita.
Ei kaikki naiset jahtaa samoja miehiä. Osa on suositumpia, mutta monelle epäsuositullekin löytyy ihailija.
Mulle on ainakin vastannut kaikki miehet, joita olen moikannut (ehkä 1/500 eli 0,2% tykkääjistä olen matchannut ja sitten alkanut jutella) ja treffeille on menty, siitä joko kehkeytynyt joku lyhyempi tai pidempi juttu. Monia en siis ole treffaillut. Olen kuitenkin aika perus nuori, nätti vuoroviikkoäiti (ei pitäisi käydä flaksi?).
Osa naisistakin vaan kiinnostuu enemmän sopivista miehistä eikä fantasioi olevansa prinsessa prinssiä vailla. Meistä tavallisista naisista osa saattaa tietty kokeilla onneaan myös jonkun huippusuositun miehen kanssa. Ihan samoin kuin naisista suosituimpia lähestyy myös ties kuka tavis-Taneli. Erona vaan se, että miehet on koodattu panemaan ilman vastenmielisyyttä myös niitä ei-niin-kiinnostavia. Mies nauttii suosiosta. Naisia ei ole koodattu panemaan kaikkia ei-niin-kiinnostavia ja naista helpommin ahdistaa tai pelottaa ällötysten lähestyminen, eivät erityisesti nauti huomiosta jos mies ei kiinnosta.
Kaikkia ei kiinnosta eikä paljon viehätäkään ne arvoltaan ja elämäntavoiltaan aivan erit. Ehkä mä olen vaan laskelmoiva, mutta kun elämästä olisi tarkoitus saada jotain irti miksi kiinnittäisin huomiota johonkin aivan turhaan mieheen, joka on minun "ylä- tai alapuolellani" tai muuten liian erilainen?
Mielestäni, naisena näin, Tinder toimisi paremmin jos kaikki miehet eivät tykkäisi kaikista, joista eivät suuremmin kiinnostu. Eivät tykkäisi kaikista, joiden kanssa voisi kerran käydä kahvilla ja yrittää päästä pukille. Kun naisia, ainakaan minua, ei kiinnosta tykätä takaisin sellaisista ja tindereiden käyttö on tylsää kun joutuu etsimään eniten minusta kiinnostunutta miestä tuhansien pellejen tykkäyksen seasta.
Eikö ole kieroa? Miehestä olisi mahtavaa saada tykkäyksiä pienellä kynnyksellä, naisista ei.
Että sinänsä miesten tykkäilyt helpottaa matchin tekemistä ja pääsee heti juttelemaan. Olisi vaan kiva päästä juttelemaan niiden totisemmin tykänneiden kanssa kuin, että "toivottavasti joku antais vaikka kerran tai sanoisi edes päivää". Nyt ne tykänneet ei ole sen mukaan suodattuneet. Naiselle gold on melkeinpä perustaso koska suunnilleen kaikki miehet siellä tykänneissäkin on, swaipattavaksi vasemmalle.
Ap vastaa: kiitokset punnituista näkemyksistäsi! Eliittikumppanit-palvelu lienee paikka missä ideana olisi seuloa sopivat kumppanit ja mätsätä ne. Eli siellä lienee joku pellesuodatin koska käyttäjät vastailevat joihinkin soveltuvuuskysymyksiin. En tiedä tarkemmin koska en ole siellä koskaan ollut. Mutta ei käsitykseni mukaaan tulokset ole yhtään sen paremmat siinä? Tuloksilla tarkoitan sopivien miesten ja naisten onnistuneina kohtaamisia. "Vuoroviikkoäitiyteen" kommentoisin että se ei tietääkseni ole show stopper miehille toisin kuin ehkä totaali-yh:us.
Ei oo vääristynyt, vaan kuvastaa ihan tosielämää. Suomalaiset miehet ovat pääosin juntteja. Naiset pari steppiä edellä ja tulos tämä.
Aika moni tyytyy parisuhteessaankin. Tyytyy alkoholismiin, seksittömyyteen, lihavuuteen, puhumattomuuteen ja ties mihin.
Jos haluaa suhteen, niin kannattaa tyytyä jo silloin.
Itse olen nyt ”tyytynyt” seksisuhteeseen miehen kanssa, joka ei ole vienyt jalkoja alta, mutta joka on kiva, fiksu, hyvässä duunissa ja palvoo mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
intervivos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
intervivos kirjoitti:
Irl se olisi noin, Tinderissä markkinat ovat vääristyneet pahasti. Sitähän te naiset ette tietenkään huomaa, koska matcheja tulee joka tapauksessa mukavasti ja treffiseuraa löytyy.
Ongelma vaan monien miesten tapauksessa on se, ettei muita pariutumiskanavia kuin tuo Tinder yksinkertaisesti vaan ole saatavilla. Nykyinen feministihallitus lisäksi suhtautuu erittäin välinpitämättömästi miesten pariutumiseen, koska ovat pakottaneet yökerhot (jotka ovat monelle ainoa mahdollisen pariutumisväylä irl) sulkemaan ovensa määräämättömäksi ajaksi.
Koronan kitkeminen voi olla tärkeää, mutta on tässäkin kyse valinnoista pohjimmiltaan. Kannattaako niitä yökerhojakaan ihan ensimmäisenä olla sulkemassa, kun kuitenkin seksi ja pariutuminen ovat niin ensisijalla ihmisten perustarpeista? On vaan jotain muutakin, mitä voisi sulkea.
Kokeilin tuota goldia. Oli siellä yli 1000 tykkäystä. Kohtuullinen lukema, kun en asu ruuhka Suomessa. Tykkäsin lopulta ehkä reilusta 30. Myönnän olevani valikoiva, en etsimällä etsi parisuhdetta. Näistä ehkä 10 laittoi viestiä. Puolet ulkomaalaisia. Suomi poikien viestinavaukset on luokkaa Moi. Ei jotenkin innosta vastaamaan. Yhden ulkolaisen kanssa sitten viestittelin (eurooppalainen kaveri) Ulkoisesti ihan täydellisen näköinen, todella pitkä, komea tumma. Joten luulisi vientiä olevan. Mutta jos haluan miehen lähinnä seksi suhteeseen, tottakai se ulkonäkö on aika tärkeä ainakin itselle. Mulla on kyllä itselläkin hyvä kroppa(kuulemma) joten näköjään sitten saan tuollaisen "alfan" kotiini houkuteltua. Ja parikin kertaa jo.
intervivos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan mies tahtoisi, että naiset olisivat kiinnostuneita isosta osasta miehiä? En minä ainakaan naisena tahtoisi, että mieheni mielestä vaikka 70 % naisista olisi ihania ja parisuhdekelpoisia. Sehän tarkoittaisi, että miehelle kelpaa käytännössä mikä vaan. Toisin sanoen, minä en olisi mitään erityistä, ihan sama onko minun kanssani vai jonkun muun paristasadastatuhannesta mahdollisesta.
Fiksu ihminen tahtoo kumppanin, joka on erittäin, erittäin valikoiva. Silloin tietää, että se ihminen välittää nimenomaan sinusta, sinun yksilöllisistä ominaisuuksistasi. Eikä niin että "anything goes".
Katsos ap, kun me emme etsi vain "miestä" tai "naista", vaan elämänkumppania. Ihminen, joka elämänkumppania etsiessään kelpuuttaisi vaikka vaan 20 % hakijoista edes haastatteluun, on selvästi joko arvostelukyvytön tai epätoivoinen. Mitä tiukempi karsinta joka vaiheessa, sen suurempi onnistumisen todennäköisyys (sitä mitataan suhteen kestolla, ei petikavereiden määrällä) -ja sitä makeampi voiton tunne sille, joka tulee valituksi.
t: valikoivan miehen ronkeli vaimo.
Ap vastaa: ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Ongelma tässä ei ole se että vaan 20% kiinnostaa vaan se että ne 20% muodostuu tutkimuksen mukaan samoista miehistä! Tiedän tällaisen miehen joka kuuluu tähän ryhmään, hän sai tunnissa 500 naisen tykkäyksen! Eli naiset jahtaa samaa pientä miesyksilöjoukkoa, naisten kriteerit miehelle ovat niin kapeat niin se johtaa tähän (=pitkä, tumma).
En usko paskaakaan, että tuo pitäisi oikeasti paikkaansa että nimenomaan samat miehet kiinnostaa kaikkia. Ei ole linjassa kyllä ollenkaan ainakaan omien kokemuksieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
intervivos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan mies tahtoisi, että naiset olisivat kiinnostuneita isosta osasta miehiä? En minä ainakaan naisena tahtoisi, että mieheni mielestä vaikka 70 % naisista olisi ihania ja parisuhdekelpoisia. Sehän tarkoittaisi, että miehelle kelpaa käytännössä mikä vaan. Toisin sanoen, minä en olisi mitään erityistä, ihan sama onko minun kanssani vai jonkun muun paristasadastatuhannesta mahdollisesta.
Fiksu ihminen tahtoo kumppanin, joka on erittäin, erittäin valikoiva. Silloin tietää, että se ihminen välittää nimenomaan sinusta, sinun yksilöllisistä ominaisuuksistasi. Eikä niin että "anything goes".
Katsos ap, kun me emme etsi vain "miestä" tai "naista", vaan elämänkumppania. Ihminen, joka elämänkumppania etsiessään kelpuuttaisi vaikka vaan 20 % hakijoista edes haastatteluun, on selvästi joko arvostelukyvytön tai epätoivoinen. Mitä tiukempi karsinta joka vaiheessa, sen suurempi onnistumisen todennäköisyys (sitä mitataan suhteen kestolla, ei petikavereiden määrällä) -ja sitä makeampi voiton tunne sille, joka tulee valituksi.
Ap vastaa: ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Ongelma tässä ei ole se että vaan 20% kiinnostaa vaan se että ne 20% muodostuu tutkimuksen mukaan samoista miehistä! Tiedän tällaisen miehen joka kuuluu tähän ryhmään, hän sai tunnissa 500 naisen tykkäyksen! Eli naiset jahtaa samaa pientä miesyksilöjoukkoa, naisten kriteerit miehelle ovat niin kapeat niin se johtaa tähän (=pitkä, tumma).
En usko paskaakaan, että tuo pitäisi oikeasti paikkaansa että nimenomaan samat miehet kiinnostaa kaikkia. Ei ole linjassa kyllä ollenkaan ainakaan omien kokemuksieni kanssa.
Sinun linjasi ei tosiasioita muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
intervivos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun linjasi ei tosiasioita muuta.
Tosiasia vai "tosiasia".
Oman kokemukseni mukaan naisilla on usein tiukempi alkuseulonta ja niillä, joista ollaan kiinnostuttu, nähdään potentiaalia loppuelämän kumppaniksi.
Miehiä kiinnostaa monet naiset ensin ihan panomielessä, myöhemmin vasta ruvetaan miettimään, onko toinen kumppanimateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naisilla on usein tiukempi alkuseulonta ja niillä, joista ollaan kiinnostuttu, nähdään potentiaalia loppuelämän kumppaniksi.
Miehiä kiinnostaa monet naiset ensin ihan panomielessä, myöhemmin vasta ruvetaan miettimään, onko toinen kumppanimateriaalia.
Voi kai asiaa näinkin itselle selittää. Kyse on pohjimmiltaan pariutumisbiologiasta ja olisi naarailta luonnonvastaista suosia tuiki tavallisia tai heikkogeenisiä siittäjiä. Siksi tuo "alkuseulonta" erottelee miehistä noin viidenneksen kykeneväisimpiä uroksia ulkoisesti edes mietinnän asteelle. Ennen kylänraitin laatusiittäjien perään vain huokailtiin kyökin ikkunasta kurkistellen, mutta juutkut keksi tinderin millä saadaan sekoitettua koko maailma ja tuhottua perinteinen perheinstituutio, ja olemme kehityksessä jo sangen pitkällä. Kansallisvaltiot ovat jo savuavia raunioita ja perheinstituutiokin natisee nyt liitoksistaan. Kohta ei ole kuin yksinäisten, sekavien ja helposti ohjailtavien juurettomien joukkio osallistuttamassa itseään markkinoille.
Vaatiiko tuo tinder nykyäänkin muuten puhelinnumeron?