Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1250 tykkäystä naisella - kukaan heistä ei kelpaa

11.12.2020 |

Ystävänaiseni on Tinderissä. Hänellä on käytössään maksullinen Gold-toiminto joka näyttää kaikki tykkääjät. Eli hänen ei tarvitse svaipata perinteiseen malliin, tarvittaessa klikkaa noita tykkääjiä jos haluaa aloittaa keskustelun.

Hän on ihan masentunut ja lannistunut kun "ei löydä itselleen hyvää miestä". Hän on kiinnostunut vain pitkistä ja tummista miehistä, muut eivät kiinnosta. Ainoat pitkät tummat vapaana olevat miehet ovat mt- tai alkoholiongelmaisia kuulemma - joten ei jatkoon.

Suurin osa naisista ovat kiinnostuneita vain noin 20%:sta miehistä joka näkyy tässäkin tapauksessa. Tämän karun tosiasian todistaa erinäiset tutkimukset, laitan yhdestä linkin:

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

Se on tilastotieteen oppien mukaan tehty tutkimus ja siinä sanotaan että 80% naisista jahtaa samaa 20%:n mieskärkikastia.

Ei siis ihme ettei nainen löydä miestä. Tilanne on verrattavissa työpaikan hakuun, samaa paikkaa hakee parisataa työnhakijaa. Valituksi tulemisen todennäköisyys on minimaalinen. 80% miehistä ovat sitten surullisia kun eivät saa juurikaan mätsiä, vaikka olisikin hyvä mies. Kaikki häviävät.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Jos minä tarvitsen metsästyskäyttöön hyväsukuisen hirvikoiran, haen joko norjanharmaata, jämptiä, karhukoiraa tai jotain kolmesta laikasta. Ei auta YHTÄÄN, jos minulle tarjotaan 1250 kultaisennoutajan pentua. En tee niillä mitään. Ne eivät vastaa tarpeitani. Se, että minulle tarjotaan 1250 kultaistanoutajaa, mutta ei yhtään hirvikoiraa, on sama kuin minulle ei olisi tarjottu koiraa ollenkaan.

Koska minä en etsi "vain koiraa", vaan hirvikoiraa.

Ja elämänkumppani on tietysti vielä merkittävästi vakavampi asia kuin koira.

Vierailija
22/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinähän et näe toisten miesten profiileja Tinderissä vai kuinka? Jos näkisit et ihmettelisi. Mullakin on varmaan 1000 tykkäystä mutta.... ne on jotain tohmajärveläisiä perusperttejä jotka etsii rinsessaa tms. Nuorisoa, puumanmetsästäjiä, ei mitään etsiviä, polyamorisia, ihmissuhdeanarkisteja, ons, fwb yms. yms. osastoa suurin osa. Et ihan mitä sattuu ja mistä sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan mies tahtoisi, että naiset olisivat kiinnostuneita isosta osasta miehiä? En minä ainakaan naisena tahtoisi, että mieheni mielestä vaikka 70 % naisista olisi ihania ja parisuhdekelpoisia. Sehän tarkoittaisi, että miehelle kelpaa käytännössä mikä vaan. Toisin sanoen, minä en olisi mitään erityistä, ihan sama onko minun kanssani vai jonkun muun paristasadastatuhannesta mahdollisesta.

Fiksu ihminen tahtoo kumppanin, joka on erittäin, erittäin valikoiva. Silloin tietää, että se ihminen välittää nimenomaan sinusta, sinun yksilöllisistä ominaisuuksistasi. Eikä niin että "anything goes".

Katsos ap, kun me emme etsi vain "miestä" tai "naista", vaan elämänkumppania. Ihminen, joka elämänkumppania etsiessään kelpuuttaisi vaikka vaan 20 % hakijoista edes haastatteluun, on selvästi joko arvostelukyvytön tai epätoivoinen. Mitä tiukempi karsinta joka vaiheessa, sen suurempi onnistumisen todennäköisyys (sitä mitataan suhteen kestolla, ei petikavereiden määrällä) -ja sitä makeampi voiton tunne sille, joka tulee valituksi.

t: valikoivan miehen ronkeli vaimo.

Ap vastaa: ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Ongelma tässä ei ole se että vaan 20% kiinnostaa vaan se että ne 20% muodostuu tutkimuksen mukaan samoista miehistä!  Tiedän tällaisen miehen joka kuuluu tähän ryhmään, hän sai tunnissa 500 naisen tykkäyksen! Eli naiset jahtaa samaa pientä miesyksilöjoukkoa, naisten kriteerit miehelle ovat niin kapeat niin se johtaa tähän (=pitkä, tumma).

Vierailija
24/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sinähän et näe toisten miesten profiileja Tinderissä vai kuinka? Jos näkisit et ihmettelisi. Mullakin on varmaan 1000 tykkäystä mutta.... ne on jotain tohmajärveläisiä perusperttejä jotka etsii rinsessaa tms. Nuorisoa, puumanmetsästäjiä, ei mitään etsiviä, polyamorisia, ihmissuhdeanarkisteja, ons, fwb yms. yms. osastoa suurin osa. Et ihan mitä sattuu ja mistä sattuu.

En oo AP, mutta kerran kun tein Tinderiin feikkiprofiilin ruman naisen kuvilla (oon itse siis mies) ja katselin niitä vastaantulevia miesten profiileja, niin kyllä se sovellus enimmäkseen näytti etupäässä vain niitä ilmiselvästi komeiden miesten profiileja, jotka varmaan saa aika hyvin tykkäyksiä naisilta. Jos miehen profiili ei saa riittävästi tykkäyksiä, niin ei sitä kohta näe enää yksikään naiskäyttäjä.

Eli sikäli sen sovelluksen algoritmi on tavallaan epäreilu/epätasa-arvoinen niitä vähemmän haluttavia miesprofiileja kohtaan. Se on periaatteessa ihan turha mennä Tinderiin sillä asenteella, että mätsien lukumäärällä ei olis mitään väliä ja kunhan löytyisi vaan se yksi oikea - niitä mätsejä pitää jo ensimmäisinä päivinä liittymisen jälkeen saada vähintään 3- numeroinen lukumäärä tai olet ainakin tuon sovelluksen puitteissa toivoton tapaus.

Vierailija
25/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo AP, mutta kerran kun tein Tinderiin feikkiprofiilin ruman naisen kuvilla (oon itse siis mies) ja katselin niitä vastaantulevia miesten profiileja, niin kyllä se sovellus enimmäkseen näytti etupäässä vain niitä ilmiselvästi komeiden miesten profiileja, jotka varmaan saa aika hyvin tykkäyksiä naisilta. Jos miehen profiili ei saa riittävästi tykkäyksiä, niin ei sitä kohta näe enää yksikään naiskäyttäjä.

Eli sikäli sen sovelluksen algoritmi on tavallaan epäreilu/epätasa-arvoinen niitä vähemmän haluttavia miesprofiileja kohtaan. Se on periaatteessa ihan turha mennä Tinderiin sillä asenteella, että mätsien lukumäärällä ei olis mitään väliä ja kunhan löytyisi vaan se yksi oikea - niitä mätsejä pitää jo ensimmäisinä päivinä liittymisen jälkeen saada vähintään 3- numeroinen lukumäärä tai olet ainakin tuon sovelluksen puitteissa toivoton tapaus.

Mä en oikein usko noihin Tinderin algoritmeihin. Itse saan esim. joka pvä Joni Kukkohovin (varmasti suosittu mies TInderissä) profiilin vaikka emme tykkää toisistamme. Eli miksi sitä tyrkytetään koko ajan vaikka hän etsii Hgistä enkä itse ole sieltä. Ja samaan aikaan saan joka pvä myös näitä tohmajärveläisten miesten samoja profiileja joista en myöskään tykkää. Eli näen sekä huiput että ei-huiput jatkuvasti vaikka itse en klikkaa juuri koskaan ketään. Näen yleensä vain ne jotka ovat itse olleet juuri aktiivisia eli luulen että Tinder näyttää profiileja eniten sen mukaan kuka siellä eniten pyörii. Ja pienellä paikkakunnalla aina ne samat naamat

Vierailija
26/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäilen tinderissä vain niistä jotka oikeasti kiinnostaa. Kyllä niitä siltikin melko paljon kertyy. Helposti tulee se rajoitus täytteen vuorokaudessa jos putkeen alkaa swaippaileen. Niistä tykätyistä, ehkä 1 tai 2 tykkää takaisin.

M38

Vierailija
27/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ulistaan samasta aiheesta joka päivä.

Ilmoita asiattomaksi, minä ilmoitin jo. Se on ainoa tapa saada nämä pois trollaamasta. Aktiivisena on yli 2000 kommentin ketju samasta aiheesta, ap olisi voinut kommentoida siihen (todellisuudessa hän keksi avauksensa siitä).

Vierailija
28/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten aivan totta. Sekä naisille, että miehille näkyy pääasiassa ne kaikista suosituimmat ja tykätyimmät profiilit. Ne tavalliset tulevat vasta joskus valovuosien päästä ja siinä vaiheessa on saattanut jo väsyä koko sovellukseen kun ei tule yhtään matcheja niiden alfojen kanssa, tai tulee, mutta ne eivät puhu mitään. Olen itse siis tavisnainen, ja minun on ihan tosi vaikea löytää Tinderistä edes juttuseuraa. Matcheja tulee, mutta niistä ei kukaan puhu, harva edes vastaa kuin parilla sanalla todella epäkiinnostuneena. Älkää siis kuvitelko että me tavisnaiset vaan jahdataan jotain alfoja. Tavikset vaan näytetään pahnapohjimmaisina ja katoavat sinne massaan.

Vierailija
29/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

intervivos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan mies tahtoisi, että naiset olisivat kiinnostuneita isosta osasta miehiä? En minä ainakaan naisena tahtoisi, että mieheni mielestä vaikka 70 % naisista olisi ihania ja parisuhdekelpoisia. Sehän tarkoittaisi, että miehelle kelpaa käytännössä mikä vaan. Toisin sanoen, minä en olisi mitään erityistä, ihan sama onko minun kanssani vai jonkun muun paristasadastatuhannesta mahdollisesta.

Fiksu ihminen tahtoo kumppanin, joka on erittäin, erittäin valikoiva. Silloin tietää, että se ihminen välittää nimenomaan sinusta, sinun yksilöllisistä ominaisuuksistasi. Eikä niin että "anything goes".

Katsos ap, kun me emme etsi vain "miestä" tai "naista", vaan elämänkumppania. Ihminen, joka elämänkumppania etsiessään kelpuuttaisi vaikka vaan 20 % hakijoista edes haastatteluun, on selvästi joko arvostelukyvytön tai epätoivoinen. Mitä tiukempi karsinta joka vaiheessa, sen suurempi onnistumisen todennäköisyys (sitä mitataan suhteen kestolla, ei petikavereiden määrällä) -ja sitä makeampi voiton tunne sille, joka tulee valituksi.

t: valikoivan miehen ronkeli vaimo.

Ap vastaa: ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Ongelma tässä ei ole se että vaan 20% kiinnostaa vaan se että ne 20% muodostuu tutkimuksen mukaan samoista miehistä!  Tiedän tällaisen miehen joka kuuluu tähän ryhmään, hän sai tunnissa 500 naisen tykkäyksen! Eli naiset jahtaa samaa pientä miesyksilöjoukkoa, naisten kriteerit miehelle ovat niin kapeat niin se johtaa tähän (=pitkä, tumma).

Niin? Luuletko oikeasti, että meitä liikuttaa se, mitä muut jahtaavat? Miehelle on kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta. Se ei muutu tämänkään avauksen jälkeen miksikään.

Vierailija
30/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein usko noihin Tinderin algoritmeihin. Itse saan esim. joka pvä Joni Kukkohovin (varmasti suosittu mies TInderissä) profiilin vaikka emme tykkää toisistamme. Eli miksi sitä tyrkytetään koko ajan vaikka hän etsii Hgistä enkä itse ole sieltä. Ja samaan aikaan saan joka pvä myös näitä tohmajärveläisten miesten samoja profiileja joista en myöskään tykkää. Eli näen sekä huiput että ei-huiput jatkuvasti vaikka itse en klikkaa juuri koskaan ketään. Näen yleensä vain ne jotka ovat itse olleet juuri aktiivisia eli luulen että Tinder näyttää profiileja eniten sen mukaan kuka siellä eniten pyörii. Ja pienellä paikkakunnalla aina ne samat naamat

On sitä näkyvyyttä ainakin heti rekisteröitymisen jälkeen enemmän ja itse rumana miehenä kun oon tehnyt profiilin, niin jotain 20-25 tykkäystä voi aluksi tulla, mutta sitten ne loppuu kokonaan.

Kuitenkin Tinderissä on niitäkin miehiä, joilla on ollut profiili siellä 8 vuotta ja tykkäyksiä useita tuhansia. Luulisi, että niiden miesten profiilit on saaneet kauemmin näkyvyyttä, kun ovat noin paljon onnistuneet keräämään mätsejä monen vuoden mittaisella ajanjaksolla.

Vierailija
31/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

intervivos kirjoitti:

Ap vastaa. En minäkään suinkaan kaikista naisista ole kiinnostunut. Jännää että edes keksit tuollaisen idean että "kaikista". Mutta varmasti enemmästä kuin 20%. Tästäkin on muuten tutkimus joka sanoo että miehet ovat kiinnostuneita 46%:sta naisista ja naiset ovat kiinnostuneita 17%:sta miehistä.

Nuo luvut ovat todella kaukana toisistaan joten ei ihme ettei miehet ja naiset kohtaa kovin hyvin.

Jos sinulla tulee kerran 10 vuodessa kiinnostava mies vastaan niin onhan se vähän surullista - mutta vahvistaa näitä teorioita joita olen tuonut esiin.

No nyt kun se on vahvistunut niin miten se vaikuttaa omaan toimintaasi? Vai jatkatko kuten tähänkin asti ja odotat, että yhtäkkiä  se johtaa toisenlaisiin tuloksiin?

32/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa: olen nähnyt kyllä miesten Tinder-profiileja koska ystävänaiseni on niitä minulle näyttänyt. Ja olen samaa mieltä että suurin osa on kuraa. Useat miehet siellä vaikuttaa enmpi tai vähempi tärähtäneeltä. Yhelläkin kuva jossa kuurasi vessanpyttyä puolinakkena! Ja varattujakin miehiä seikkaillee paljon siellä. Mutta vaikka tuosta tuhannesta karsisi huonot pois niin kyllä sieltä hyviäkin pitäisi löytyä kourallinen. 

Vierailija
33/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäilen tinderissä vain niistä jotka oikeasti kiinnostaa. Kyllä niitä siltikin melko paljon kertyy. Helposti tulee se rajoitus täytteen vuorokaudessa jos putkeen alkaa swaippaileen. Niistä tykätyistä, ehkä 1 tai 2 tykkää takaisin.

M38

Se maksimimäärä tykkäyksiähän on vissiin 99 tai 100 kpl/12 h, ellei sitten osta sitä jtn kultajäsenyyttä tai mitä lie.

Jos saa pidettyä tuota tahtia kuukaudesta toiseen, että saa päivässä sen 2-4 mätsiä, niin se on mun mielestä ihan hyvin. Jos taas mätsejä saa noin vähän jo ihan alusta asti, niin ne mätsit tulee todennäköisesti loppumaan muutaman päivän sisällä kokonaan.

Vierailija
34/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimee muija, mäpäs sain tinder-goldilla 1200+ tykkäystä meikittömällä kasvokuvalla muutamassa tunnissa joka kerta kun se tuli ladattua. Oon vaan peruskaunis, miehet vaan tykkää kaikista. Ap:n kaveri onkin ihan mielikuvitushahmo.. Mitäs noista tykkäyksistä, 30% oli liian eksoottisia, 69% joko näytti juhlivan liikaa tai halusi antaa kuvan juhlivansa liikaa, pieni osa aika kamalannäköisiä, mutta muistaakseni enemmistöllä oli ihan ok kuvat. Kun päädyin treffeille oli kyseessä mukava, kivannäköinen tavis, jolla paljastui olevan hidas ajatuksenjuoksu vaikka minä nyt yleensä ihastun idiootteihin että sinänsä kai eduksi...wnb-casanovia kaikki ellei sitten ollut aivan mielisairaan takertuvia ekasta keskustelusta alkaen. Tinder on peestä, siksi sieltä ei etsitä miestä.

36/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

intervivos kirjoitti:

Ap vastaa. En minäkään suinkaan kaikista naisista ole kiinnostunut. Jännää että edes keksit tuollaisen idean että "kaikista". Mutta varmasti enemmästä kuin 20%. Tästäkin on muuten tutkimus joka sanoo että miehet ovat kiinnostuneita 46%:sta naisista ja naiset ovat kiinnostuneita 17%:sta miehistä.

Nuo luvut ovat todella kaukana toisistaan joten ei ihme ettei miehet ja naiset kohtaa kovin hyvin.

Jos sinulla tulee kerran 10 vuodessa kiinnostava mies vastaan niin onhan se vähän surullista - mutta vahvistaa näitä teorioita joita olen tuonut esiin.

No nyt kun se on vahvistunut niin miten se vaikuttaa omaan toimintaasi? Vai jatkatko kuten tähänkin asti ja odotat, että yhtäkkiä  se johtaa toisenlaisiin tuloksiin?

Ap vastaa. Kiitos tästä kysymyksestä, olen paljon miettinyt tätä. Parasta olisi tietenkin että voisi hivuttautua lähemmäksi tuota 20%:n kärkeä. Eli tehdä paras versio itsestään = satsaaaminen ulkoisiin ominaisuuksiin eli kasvaa 5 cm ja muuttua tummaksi. Toisaalta olen kyllä miettinyt pyyhkeen heittämistä kehäänkin. Tai sitten tyytyä siihen mitä saa eli omaa tasoa alempaa. Naiset kun haluavat vaan pariutua ylöspäin, ei omaan tasoon. Minulle riittäisi mainiosti "oma taso" mutta tällainen visio on lähtökohtaisesti epätodennäköinen. Taisit viitata Einstainiin joka on todennut että “Hulluutta on tehdä sama asia uudelleen ja uudelleen ja odottaa erilaisia tuloksia"

Vierailija
37/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että saa joltain tykkäyksen ei tarkoita sitä että se henkilö olisi yhtään kiinnostunut. Miehet vaan vetää ihan kaikki oikealle. Omistakin mätseistä oli suurin osa sellaisia, joita ei kiinnostanut edes vastata viesteihini. Niistäkö jotenkin voisi vaan "ottaa" jonkun kun eivät edes vastaa?

Silloin kun olin vielä Tinderissä tai vastaavissa niin vastasin kaikille kaikille keskustelun aloittaneille naisille. Joita taisi olla kokonaiset...1 kappaletta...vai ehkä sittenkin erehdyin?

Tuo tarkoittaa vain sitä, että mätsäät niiden komeimpien tai muuten vaan jännien kanssa joita kaikki naiset jahtaa. Heillä on varaa olla vastailematta ja tehdä ohareita.

Vierailija
38/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia tuolla on pyöritty mutta miestä ei löydy.

39/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ulistaan samasta aiheesta joka päivä.

Ilmoita asiattomaksi, minä ilmoitin jo. Se on ainoa tapa saada nämä pois trollaamasta. Aktiivisena on yli 2000 kommentin ketju samasta aiheesta, ap olisi voinut kommentoida siihen (todellisuudessa hän keksi avauksensa siitä).

Ap vastaa. Sieltä keksin avauksen eli totta puhut. Yritin sinne kommentoida mutta se ei jostain syystä onnistunut. Ehkä en osaa käyttää tätä palstaa kunnolla kun niin harvoin täällä olen. Ja kyse ole mistään trollaamisesta. Mikä sinusta viittaa tässä trollaamiseen?

Vierailija
40/63 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä jostain ihan muualta kuin Tinderistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi