Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellainen olo että kaikki ihmiset on pahoja ja haluavat minulle ja muille pelkkää pahaa

Vierailija
11.12.2020 |

Mikä päävika mulla on? Tuntuu että muut ihmiset jotenkin uhkaavat mun olemassaoloa ja tekemisiäni

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne ennakko-luulot. Asiat ovat todennäköisesti toisin, kuin luulet.

Todennäköisesti ei.

Sincc

Siinä olet oikeassa sinun suhteesi.

Todistit pointin. Olevasi kus.i.pää ja pahantahtoinen.

Sincc

Olen siis oikeassa ..

Vierailija
22/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. 

Sincc

kuten aina .. parempi olis lähettää tuommoiset paskaläjät vaikka uuteen seelantiin, mutta tuskinpa ne ottais vastaan tuommoisia ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3434

Vierailija
24/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tulkitsetko ärtyisyyden pahaksi?

Tämä pimeä aika voi aiheuttaa negatiivistä mieltä.

Vierailija
25/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset pelkästään pahoja ole, jokaisessa on hyvää että pahaa, suurin osa ei halua sinulle pahaa ja suurin osa ovat kuin sinä, ei ne ole sua vastaan, niitä ei minuuttiakaan enemmän kiinnosta mitä elämälläsi teet, ihmiset ovat hetken vietävissä :) Kaikilla on ongelmia elämässä minkä kanssa taistelee, suurempia ja isompia ja se näkyy käytöksessä. Huono käytös on aina oire jostain ongelmasta ei kannata ottaa itseensä. Yleensä ahdistus ja masennus ovat sellaisia mielenterveys ongelmia että huomio kiinnittyy vain negatiivisiin asioihin ja itseesi myös sen takia näet asiat tuolta kannalta. 

Usko minua, elämä on vain randomeja sattumia täynnä joita ei kukaan voi kontrolloida. :) ja jos joku luulee että voi niin pitäisi laittaa hoitoon hehe voit vain kontrolloida itseäsi.

Vierailija
26/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset pelkästään pahoja ole, jokaisessa on hyvää että pahaa, suurin osa ei halua sinulle pahaa ja suurin osa ovat kuin sinä, ei ne ole sua vastaan, niitä ei minuuttiakaan enemmän kiinnosta mitä elämälläsi teet, ihmiset ovat hetken vietävissä :) Kaikilla on ongelmia elämässä minkä kanssa taistelee, suurempia ja isompia ja se näkyy käytöksessä. Huono käytös on aina oire jostain ongelmasta ei kannata ottaa itseensä. Yleensä ahdistus ja masennus ovat sellaisia mielenterveys ongelmia että huomio kiinnittyy vain negatiivisiin asioihin ja itseesi myös sen takia näet asiat tuolta kannalta. 

Usko minua, elämä on vain randomeja sattumia täynnä joita ei kukaan voi kontrolloida. :) ja jos joku luulee että voi niin pitäisi laittaa hoitoon hehe voit vain kontrolloida itseäsi.

Liirum Laarum

Vierailija
27/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi S i n k k i k s e n  pýkóòsihörhöilyt saa julkaista täällä mutta minun kommentti sensuroidaan?

Vierailija
28/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne ennakko-luulot. Asiat ovat todennäköisesti toisin, kuin luulet.

Todennäköisesti ei.

Sincc

Siinä olet oikeassa sinun suhteesi.

Todistit pointin. Olevasi kus.i.pää ja pahantahtoinen.

Sincc

Olen siis oikeassa ..

Minä tunnen sinut, mutta sinä et minua.

Olet jopa ollut tosi inhottava minulle ainaskin pariin otteeseen. Siis kommenttisi perusteella nimittelet minua tuollaisiksi rehellisestä mielipiteestäni? Miksi minun pitäisi olla sinulle mukava, jos sinäkään et ole sitä minulle? Okei, olen sinulle k💥sipää, mutta se ei tarkoita, että olisin sitä kaikille.

Vierailija
29/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin kauhea ajatus kun tapaa jossain uuden ihmisen, eikä mitenkään voi tietää mitä kaikkea kamalaa se on joskus saattanut tehdä tai mitä kamaluuksia mahdollisesti suunnittelee. Edes itsestään ei voi tietää mitää hirveää joskus tekee. Ei voi luottaa kehenkään ei edes itseensä. Ihan hirveän kauhea ihmispelko ja ekstistentiaalinen kriisi minulla nyt.

Lohtua sulle ja kaikkea hyvää. Lepää, käy kävelyllä. Onko sinulla aikaisemmin ollut tällaisia ajatuksia?

Vierailija
30/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinko on huutavan ääni erämäässä.

Vierailija
31/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi S i n k k i k s e n  pýkóòsihörhöilyt saa julkaista täällä mutta minun kommentti sensuroidaan?

Sama tapahtui minulle 😧

Vierailija
32/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tapahtui minulle 😧

Plot twist Sinkkipáskapää onkin yksi modeista 

Vierailija
33/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu vain lähikauppaan ostamaan ruokaa.

Pimennä ikkunat jätesäkillä.

Ihmiset näkevät ja kuulevat sinut puhelimen ja läppärin kautta = heitä ne pois.

Käy pyytämässä rauhoittavia (saat varmasti)

Istu mahdollisimman keskellä huonetta, pahan tahtoiset naapurit kuuntelevat seinien läpi.

Vierailija
34/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko tätä..se haluaa et luotat niihin pahoihin ihmisiin..

Ei kannata..jos luotat niin ne tekee sulle HETI pahaa

Vierailija
35/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde noihin puhelimen nuuskimisiin. Kyllä sinä tiedät, että voit luottaa vaistoihisi. Mitäkö sinuna tekisin? Ottaisin tuntemukseni puheeksi.

Itse stalkkasin  puhelimen ja siellä oli vaikka mitä. Tuntemukseni oli ollut ihan oikea. Loukkaavinta oli se, että naapuri  ei myöntänyt mitään, vaikka näin omin silmin.

minä olin se hullu stalkkeri ja hän yhä itse täydellisyys.

Tsemppiä, mitä ikinä nyt tapahtuukaan.

Vierailija
36/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin reilut kaksikymmentä vuotta ammatissa, jossa jouduin näennäisesti olemaan sosiaalinen: autoin ihmisiä yksittäin ja pienryhmissä, mutta aiheena ei ollut koskaan se, mitä minä olen tai teen. Työkavereita minulla ei tavallaan ollut, koska olin lähes kaiken aikani asiakkaideni luona, ja asiakkaat ovat asiakkaita. Nekin ihmiset, jotka "tunsivat" minut vuosien ajan, oppivat olemaan kyselemättä minulta yksityiselämästäni - minulla kun ei koskaan ollut siitä mitään sanottavaa: olin joulut, uudetvuodet, juhannukset, kaikki illat ja viikonloput itsekseni (joskus näin vanhempiani ja puhun heille edelleen paljon puhelimessa). Minusta ajateltiin kai vain, etten jutellut yksityisasioista mielelläni, eikä siis kysytty eikä tiedetty. Huomasin kyllä, että joitakin ihmisiä askarrutti vakiovastaukseni "olen kotona vaan", mutta en halunnut saattaa heitä kiusalliseen tilanteeseen kertomalla, että olen sata prosenttia ajasta yksin.

Totuin ihmisten seuraan töissä niin, etten jaksanut edes ajatella uusien ihmisten etsimistä vapaa-ajallani. Olo ei tuntunut yksinäiseltä, koska siedän yksinoloa tavallista huomattavasti paremmin, ja tiesin aina joka tapauksessa olevani parin päivän sisällä puhetyössäni. Kun työt loppuivat, minulle yhtäkkiä selvisi, että olen oikein kunnolla syrjäytynyt: en kerta kaikkiaan tavannut ihmisiä missään. Kolmea sukulaista näin kerran pari vuodessa, ja oli aivan tavallista, etten puhunut kasvotusten muiden kuin kaupan kassahenkilöstön kanssa kuukausiin; pisin aika taisi olla melkein yhdeksän kuukautta, ja puoli vuotta ihan normaalia.

Nyt, kun työttömyys on vienyt minulta aivan kaiken ja korona loputkin, olen aivan yksin koko ajan. Viimeisimpien kolmen kuukauden aikana en ole edes nähnyt kaupan kassoja. Ainoa kontaktini on ollut maskeihin ja käsineisiin sonnustautunut sosiaaliohjaaja, joka on käynyt tapaamassa minua noin kolmen viikon välein. Kukaan ei silti voisi ulkopuolisena nähdä minusta, että olen syrjäytynyt; syrjäytyneet eivät välttämättä ole nurkilla karkuun luikkivia, nuhruisia katsekontaktin välttelijöitä.

Vierailija
37/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin narsistinen että kuvittelet kaikkien muiden ajattelevan sinua noin kovasti?

Sanonta: "Yllättyisit jos tietäisit miten vähän muut sinua ajattelevat" on oikeasti melko paikkaansa pitävä.

Vierailija
38/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin reilut kaksikymmentä vuotta ammatissa, jossa jouduin näennäisesti olemaan sosiaalinen: autoin ihmisiä yksittäin ja pienryhmissä, mutta aiheena ei ollut koskaan se, mitä minä olen tai teen. Työkavereita minulla ei tavallaan ollut, koska olin lähes kaiken aikani asiakkaideni luona, ja asiakkaat ovat asiakkaita. Nekin ihmiset, jotka "tunsivat" minut vuosien ajan, oppivat olemaan kyselemättä minulta yksityiselämästäni - minulla kun ei koskaan ollut siitä mitään sanottavaa: olin joulut, uudetvuodet, juhannukset, kaikki illat ja viikonloput itsekseni (joskus näin vanhempiani ja puhun heille edelleen paljon puhelimessa). Minusta ajateltiin kai vain, etten jutellut yksityisasioista mielelläni, eikä siis kysytty eikä tiedetty. Huomasin kyllä, että joitakin ihmisiä askarrutti vakiovastaukseni "olen kotona vaan", mutta en halunnut saattaa heitä kiusalliseen tilanteeseen kertomalla, että olen sata prosenttia ajasta yksin.

Totuin ihmisten seuraan töissä niin, etten jaksanut edes ajatella uusien ihmisten etsimistä vapaa-ajallani. Olo ei tuntunut yksinäiseltä, koska siedän yksinoloa tavallista huomattavasti paremmin, ja tiesin aina joka tapauksessa olevani parin päivän sisällä puhetyössäni. Kun työt loppuivat, minulle yhtäkkiä selvisi, että olen oikein kunnolla syrjäytynyt: en kerta kaikkiaan tavannut ihmisiä missään. Kolmea sukulaista näin kerran pari vuodessa, ja oli aivan tavallista, etten puhunut kasvotusten muiden kuin kaupan kassahenkilöstön kanssa kuukausiin; pisin aika taisi olla melkein yhdeksän kuukautta, ja puoli vuotta ihan normaalia.

Nyt, kun työttömyys on vienyt minulta aivan kaiken ja korona loputkin, olen aivan yksin koko ajan. Viimeisimpien kolmen kuukauden aikana en ole edes nähnyt kaupan kassoja. Ainoa kontaktini on ollut maskeihin ja käsineisiin sonnustautunut sosiaaliohjaaja, joka on käynyt tapaamassa minua noin kolmen viikon välein. Kukaan ei silti voisi ulkopuolisena nähdä minusta, että olen syrjäytynyt; syrjäytyneet eivät välttämättä ole nurkilla karkuun luikkivia, nuhruisia katsekontaktin välttelijöitä.

Ihmiset haluavat sinulle pahaa

Et ole syrjäytynyt..olet turvassa

Nyt kun olet työtön..hävitä puhelin ja läppäri.

hommaa rauhoittavia..älä mene seinien lähelle..niillä on korvat

Vierailija
39/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin narsistinen että kuvittelet kaikkien muiden ajattelevan sinua noin kovasti?

Sanonta: "Yllättyisit jos tietäisit miten vähän muut sinua ajattelevat" on oikeasti melko paikkaansa pitävä.

Ei pidä paikkaansa.

Jos katson äkkiä toista silmiin ..siellä näkyy pahuus.

Ivallinen ilme ja kylmä katse.

Vierailija
40/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet narsisti psykopaatti ja vainoharhainen.

Kuvaile itseäsi lisää ..niin voin antaa hoitosuosituksen

psykiatrinen hoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme