Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellainen olo että kaikki ihmiset on pahoja ja haluavat minulle ja muille pelkkää pahaa

Vierailija
11.12.2020 |

Mikä päävika mulla on? Tuntuu että muut ihmiset jotenkin uhkaavat mun olemassaoloa ja tekemisiäni

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa mitään vikaa ole. Olet ymmärtänyt matrixin aivan oikein.

Sincc

Vierailija
2/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sincc

No se ei kauheasti helpota että Sinkkiksen mielestä olen normaali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko persu?

Vierailija
4/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

No se ei kauheasti helpota että Sinkkiksen mielestä olen normaali

Ei helpota ei. Ikävä olla aina oikeassa ..

Sincc

Vierailija
5/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmispelko666

Vierailija
6/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali. Aistit joidenkin ihmisten aikeet esim. verkossa. Mutta voit ehkä livessä hakea fiksumpaa seuraa.

Vierailija
7/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta.

Vierailija
8/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli alkaa tekee tepposia, kun negatiivista asennetta pukkaa. Sä voit nähdä toisen olevan ilkeä sulle, vaikka toinen näkee asian toisin.

Hmm...

Erilaiset mielet olisi hyvä aihe täällä.

Vierailija
9/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaali. Aistit joidenkin ihmisten aikeet esim. verkossa. Mutta voit ehkä livessä hakea fiksumpaa seuraa.

Mutta miksi aistin sen ihan kaikista ihmisistä, että joku päivä tuo vielä tekee jotain pahaa? Onko kaikki ihmiset oikeasti pahoja, minä mukaan lukien?

Vierailija
10/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ainakin ahneus on kasvanut

Vierailija
11/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kauheasti vietä aikaa oikeiden ihmisten seurassa ja lukee vaan kotona yksin kaikkia tappouutisia niin helposti alkaakin ajattelemaan noin. Kannattaa pitää taukoa uutisista ja etenkin vauvapalstasta.

Vierailija
12/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ihmiset ovat pahoja, olet myös sinä paha, koska myös sinä olet ihminen (vai oletko?).

Vierailija
13/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä myös tuntuu siltä, että naapurini vainoaa ja vakoilee minua. Vaikka mitä jos onkin vaan ystävällinen

Vierailija
14/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absoluuutttinen pahuus on sitä jos tehdään esi psykopaatille testi jossa testataan aivon osa alueiden käyttäytymistä mitkä alueeet käyttäytyvät ja mitkä ei, psykopaatilla esim jotkin alueet eivät käyttäydy samoiin kuin muilla eli toimii epänormaalisti tässä susteeessa ehkä absoluuttista. Mutta muutoin ei voi sanoa on pelkkiäa pahoja ja hyviiiä.

Vierailija
15/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne ennakko-luulot. Asiat ovat todennäköisesti toisin, kuin luulet.

Vierailija
16/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ei.

Sincc

Vierailija
17/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ole niinkään pahoja vaan tyhmiä. Hirveän tyhmiä.

Yleisesti ottaen ihminen ei ole mahdollinen laji. Me elämme mitä ilmeisimmin jatkoajalla tai yliajalla. 

Tämä ilmiö saattaa hyvinkin selittää myös sen miksi emme ole saaneet yhteyttä maanulkoiseen älyyn, miksi he eivät ole jo täällä.  He ovat yksinkertaisesti tappaneet itsensä ennen kuin ne ehtivät tänne tai ehtivät edes kehittymään tähtienväliseen matkustukseen

Vierailija
18/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi aistin sen ihan kaikista ihmisistä, että joku päivä tuo vielä tekee jotain pahaa? Onko kaikki ihmiset oikeasti pahoja, minä mukaan lukien?

Kyllä. Meissä kaikissa on sekä pahuus että hyvyys. Jotkut patoavat joko oman hyvyytensä tai pahuutensa. Silloin se padottu asia saattaa purkautua heikkona hetkenä niin, ettei mitään järkeä. Toiset taas ovat erottaneet nämä hyvinkin vahvasti toisistaan, ja ovat yhtäällä todella pahoja, ja toisaalla taas todella hyviä. Useimmilla nämä hyvyys ja pahuus kulkevat aikalailla käsi kädessä.

Vierailija
19/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ei.

Sincc

Siinä olet oikeassa sinun suhteesi.

Vierailija
20/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin kauhea ajatus kun tapaa jossain uuden ihmisen, eikä mitenkään voi tietää mitä kaikkea kamalaa se on joskus saattanut tehdä tai mitä kamaluuksia mahdollisesti suunnittelee. Edes itsestään ei voi tietää mitää hirveää joskus tekee. Ei voi luottaa kehenkään ei edes itseensä. Ihan hirveän kauhea ihmispelko ja ekstistentiaalinen kriisi minulla nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme