Jos naiset meikkaavat vain omaksi iloksi, niin miksi moni hehkuttaa kuinka nyt maskin käyttäjänä ei tarvitse meikata?
Kommentit (85)
Ai. Kyllä mä meikkaan tai olen meikkaamatta ihan sen mukaan miltä tuntuu, oli maski tai ei. Sinällään vaan tuntuu, etten tiedä kumpi on parempi maskin kanssa, jättää iho ilman meikiä vai yrittää suojata sillä, noi maskit tuppaa tulehduttamaan ihon aika pahasti niiltä kohden, missä maski on ihokosketuksessa yhtään pidempiä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että eri ihmiset hehkuttavat, miten on kiva olla meikkaamatta ja eri ihmiset meikkaavat siksi, että haluavat tehdä niin.
Niin mutta kun ovat aina sanoneet meikkaavansa omaksi ILOKSI, niin miten yhtäkkiä se tekeekin iloiseksi, kun ei tarvitse meikata? Eikö tuo ole epäloogista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että eri ihmiset hehkuttavat, miten on kiva olla meikkaamatta ja eri ihmiset meikkaavat siksi, että haluavat tehdä niin.
Niin mutta kun ovat aina sanoneet meikkaavansa omaksi ILOKSI, niin miten yhtäkkiä se tekeekin iloiseksi, kun ei tarvitse meikata? Eikö tuo ole epäloogista?
Kokeilepa lukea.
Heh, totta! Oma ilo onkin siis kiinni muiden katseista :)
Lienet vähän yksinkertainen ap.
Omaksi iloksi meikkaaminen tarkoittaa että tunnen oloni mukavammaksi kun en näytä ihan seinästä revityltä vaan suht siistiltä kulkiessani ihmisten ilmoilla. Maski peittää puolet naamaa joten ei tarvitse meikata kuin silmät ja saavutetaan sama siistimisefekti.
EN meikkaa miesten mieliksi. Vain mies voi edes kuvitella maailman pyörivän hänen ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut siis nyt joistain tietyistä naisista, jotka tunnet?
1. Naiset ovat yksilöitä, eri ihmiset ajattelevat eri tavoin
2. Omaksi iloksi meikkaaminen tarkoittaa sitä, että on kiva liikkua ihmisten ilmoilla, kun itse tykkää ulkonäöstään
3. Jotkut naiset laittautuvat toisten naisten takia, koska toiset naiset huomaavat ja osaavat antaa arvoa. Miehet eivät kaikki tajua sellaisesta mitään, joten keskivertomiehen takia on turha nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole ainkaan koskaan sanonut, että meikkaan omaksi iloksi. Voin ihan ilomielin myöntää, että muita varten minä meikkaa ja kyllä minä ripsarin maskinkin kanssa laitan.
Itse meikkaan lähinnä muiden ihmisten huomioimiseksi. Minulla on todella hankala rosacea ja sen vuoksi meikkaan kun poistun kotoa. Kyllä minä nautin kun maskin kanssa ei tarvitse meikata. Otsani on melko sileä ja tasaisen värinen joten maski peittää juuri ongelmakohdat.
Meikkaan omaksi iloksi, eli olen itsevarmenpi peittäessäni aknearvet ja tummat silmänaluset. Jos törmää tuttuihin on kiva olla huoliteltu niin ei ahvetä oma rjähtäneisyys. Maksin kanssa olen anonyymi silmäpusseineni :D
Jaa, no en mä kyllä meikkaa edes omaksi iloksi vaan ihan vain näyttääkseni siistimmältä. Töissä ei ole kivaa näyttää joltain vastaheränneeltä vuorenpeikolta, joten siksi laitan aamulla hiukset nätisti ja kevyen meikin. Todellakin otan ilon irti aina kun ei tarvitse puunata itseään, vaikka maski nyt ei asiassa paljon auta kun pitää ne kulmat ja ripset kuitenkin meikata ja tukka laittaa ihan kuten ennenkin.
https://fashionunited.com/global-fashion-industry-statistics/
Koska se on bisne, muotia ja henkistä orjuuttamista.
Minä oikeasti kaipaan meikkaamista, koska pidän siitä. Nyt kun käytän maskia niin en halua meikata, kun naama on muutenkin maskin takia pilalla. Harmittaa.
Ite vähä luulen, et meikkaamine vie aikaa, nii ny ku ei maskien vuoksi tarvii meikata, nii siihe ei kulu aikaa. :) Vai oonko iha vääräs? :D Pääsee tavallaan helpommalla. Oon melko varma, et nainen tuntee ittesä kivaks, ku on meikannu, nii siitä tulee iloo. Ny iloo tulee siitä, ku kokee ittesä hyvännäköiseks maskin takii ja säästyy aikaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Naiset ovat yksilöitä, eri ihmiset ajattelevat eri tavoin
2. Omaksi iloksi meikkaaminen tarkoittaa sitä, että on kiva liikkua ihmisten ilmoilla, kun itse tykkää ulkonäöstään
3. Jotkut naiset laittautuvat toisten naisten takia, koska toiset naiset huomaavat ja osaavat antaa arvoa. Miehet eivät kaikki tajua sellaisesta mitään, joten keskivertomiehen takia on turha nähdä vaivaa.
2. Eli silloinhan meikkaat muita ihmisiä varten.
M25 kirjoitti:
Ite vähä luulen, et meikkaamine vie aikaa, nii ny ku ei maskien vuoksi tarvii meikata, nii siihe ei kulu aikaa. :) Vai oonko iha vääräs? :D Pääsee tavallaan helpommalla. Oon melko varma, et nainen tuntee ittesä kivaks, ku on meikannu, nii siitä tulee iloo. Ny iloo tulee siitä, ku kokee ittesä hyvännäköiseks maskin takii ja säästyy aikaa.
Normaali työaamun arkimeikki vie 4 min (juu, on ihan kellotettu aamutoimet), niin en nyt näe hirveää ajansäästöä. Tuossa neljässä minuutissa ehtii hyvin levittää meikkivoiteen ja huulirasvan, huolitella kulmat, laittaa eyelinerin ja nuden luomivärin sekä ripsarin plus viimeistellä poskipunalla tai aurinkopuuterillakin, pystyy vielä hörppimään kahviakin välillä. :)
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Normaali työaamun arkimeikki vie 4 min (juu, on ihan kellotettu aamutoimet), niin en nyt näe hirveää ajansäästöä. Tuossa neljässä minuutissa ehtii hyvin levittää meikkivoiteen ja huulirasvan, huolitella kulmat, laittaa eyelinerin ja nuden luomivärin sekä ripsarin plus viimeistellä poskipunalla tai aurinkopuuterillakin, pystyy vielä hörppimään kahviakin välillä. :)
Oho! Oon sit eläny kuplassa. :D Mie oon luullu, et siinä menee joku 10-20 minuuttii. :o Aina oppii uutta!
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Oho! Oon sit eläny kuplassa. :D Mie oon luullu, et siinä menee joku 10-20 minuuttii. :o Aina oppii uutta!
Naiset on yksilöitä, ei se, että minä saan nopeasti itseni valmiiksi tarkoita, että kaikki saa :) ei pidä yleistää mihinkään suuntaan. Mutta jos on kohtuuhyvä iho, eikä tarkoituksena ole mikään supervahva kuvausmeikki, niin ei se laittautuminen välttämättä aina kauaa vie.
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Ja et oikeasti vielä ole tajunnut, että naiset ovat toisistaan erillisiä ihmisiä?