Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinuun vaikuttaa jos ystäväsi pettää puolisoaan (edes yhden kerran kännissä)

Vierailija
11.12.2020 |

Jatkuuko ystävyytenne ennallaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu minulle kenen kanssa kaverit peuhaa sängyssä

Ei haittaa kun hän tulee perheineen teille vierailulle? Miehensä ja lapsensa istuvat siinä autuaan tietämättöminä?

No mitä se nyt niille lapsille kuuluu. Ja seksiä se vaan on, mistäs tiedät mitä toinen puolisko puuhailee.

Vierailija
22/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu minulle kenen kanssa kaverit peuhaa sängyssä

Ei haittaa kun hän tulee perheineen teille vierailulle? Miehensä ja lapsensa istuvat siinä autuaan tietämättöminä?

No mitä se nyt niille lapsille kuuluu. Ja seksiä se vaan on, mistäs tiedät mitä toinen puolisko puuhailee.

Olen eri, mutta jos se kerran on vaan seksiä, niin miksi sitä tarvitsee pimittää kumppanilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mulle kuuluu. Pidän huolen vain omista asioistani.

Vierailija
24/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuis varmaan paljolti siitä onko tää ystävän kumppani mulle läheinen. Olisi vaikeaa pitää sellaista salaisuutta tärkeältä ihmiseltä.

Lähtökohtasesti en kuitenkaan puuttuisi toisten parisuhteisiin, jos ei ole painavaa syytä.

Ystävän oma reaktio taas saattaisi vaikuttaa ystävyyden jatkoon. Jos hän olisi autuaan välittämätön koko asiasta tai pitäisi sitä hassuna pikku mokana, sanoisin kyllä oman mielipiteeni ja en arvostaisi häntä enää ihmisenä samalla tavalla. Jos hän olisi itse rikki asiasta, yrittäisin tukea häntä. Mitäpä muuta siinä voi.

Vierailija
25/25 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi itse pettämisestä mitään, virheitä sattuu kaikille. Jos kertoisi petetylle itse niin tukisin parhaani mukaan. Mutta selän takana vehtaajia en osaa arvostaa pätkän vertaa, sellainen kertoo kyllä ihmisestä ihan hemmetin paljon.