Tulisiko Pekka Haaviston erota? Vihreiden törkeä rikos- ja korruptioskandaali paisuu entisestään
Kommentit (330)
Saas nähdä kuinka kepu äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä kuinka kepu äänestää.
Kepu pettää AINA!
Kepu on vihreiden puisto-osasto, panttivanki takaaja, joten he tekevät mitä vihervasemmisto määrää. Ei alkiolaisesta aatteesta näy hännänpäätäkään.
Alanko-Kahiluoto ja Pitko voisivat julkistaa ne viestinsä. Saataisiin selkeä käsitys minkälainen Vihreiden suhmurointi todellisuudessa on ollut.
Eihän miesministerit koskaan eroa, vaikka tekisivät mitä vilunkia, naisministerit erotetaan tai ne eroavat itse, vaikka joku muu olisi tehnyt virheen.
Minua vitutti se kun kulmuni erosi täysin syyttä ja heittääntyi marttyyriksi, ja minua vituttaa myös tämä pekka jolla on noussut kusi selvästi hattuun ja luulee voivansa tehdäö mitä huvittaa, ei puhettakaan että edes miettisi eroa.
Miehet narsisteja, naiset marttyyreita/syntipukkeja. Näinhän se aina menee.
Tässä on se ero miesten ja naisten välillä, miehet eivät tunne häpeää, heiltä puuttuu joku ruuvi ja naisilla sen lajin ruuvi on liiankin iso.
Juristi..... kirjoitti:
Alanko-Kahiluoto ja Pitko voisivat julkistaa ne viestinsä. Saataisiin selkeä käsitys minkälainen Vihreiden suhmurointi todellisuudessa on ollut.
Pasi Tiomisen sähköpostissa on sanottu Haaviston linjanneen, että ulkoministeriön virkamiesten tulee päättää al-Holin kotiutuksista konsulipalvelulain perusteella. Tuomisen mielestä tämä vaati hallituksen tai ministerin päätöstä. Haavisto eri mieltä ja siirsi Tuomisen toisiin tehtäviin "pois tieltä" ja sitten kun asia tuli julki Tuominen saikin jatkaa tehtävissään. Hmmmm.... Onko Tässä jotain epäselvää?
Vielä pitää johtajanpallistaan kiinni. Tuulista on.
Fyrkman olisi selvinnyt 150 000 mutta sillä onkin jotain taloustajua...