Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulisiko Pekka Haaviston erota? Vihreiden törkeä rikos- ja korruptioskandaali paisuu entisestään

Vierailija
11.12.2020 |

Uskomatonta touhua

Tulisiko Pekka Haaviston erota? Vihreiden törkeä rikos- ja korruptioskandaali paisuu entisestään

Vaihtoehdot

Kommentit (330)

Vierailija
1/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta laki ei koske lainsäätäjiä niin ei tartte muidenkaan siitä enää välittää, tämä on selvä signaali väestölle jos tämä sallitaan

Vierailija
2/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuvittelee, että mitä kovempaa huutaa sitä enemmän uskotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lähettää tekstarin puutarhan hoidosta -> joutuu eroamaan, toinen rikkoo lakia -> homma jatkuu entisellään... jep jep.

Vierailija
4/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston presidenttihaaveet vedettiin vessasta alas! Samoin koko vihreän puolueen uskottavuus.

Vierailija
5/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat tukevasti ilmassa Caruna & Al-Hol-Pekka

Vierailija
6/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äänestänyt vihreitä monesti ja tulen luultavasti äänestämään vastakin (sillä kaikista puutteistaan huolimatta vihreät ovat edelleen ympäristöystävällisin puolue). Äänestin Haavistoa aikoinaan presidentiksi.

Olen hirvittävän pettynyt Haaviston toimintaan ja puolueen toimintaan.

Jos Haavisto pysyy edelleen virassaan nauttien puolueen luottamusta, niin mitä se kertoo vihreiden moraalista?

Virheitä sattuu, kyllä sen ymmärtää jokainen. Mutta niistä pitäisi myös kantaa vastuu.

Nyt tulee sellainen vaikutelma, että Haavisto tekisi samat temput uudestaan vihreiden siunauksella, jos saisi siihen mahdollisuuden (eikä jäisi kiinni).

Vierailija
7/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt Haavistosta poliitikkona, mutta tämän kämmin seurauksena hänen kyllä tulisi erota. Pienemmistäkin kämmeistä on ministerit joutuneet eroamaan, eikä vihreä ministeri voi olla tässä suhteessa millään tavalla poikkeus.

Jos Haavisto olisi nyt viisas, hän tunnustaisi virheensä ja kantaisi itse miehekkäästi poliittisen vastuunsa; tämä osoittaisi vihreät kypsäksi ja vastuunsa tuntevaksi puolueeksi.

Vierailija
8/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Jos Haavisto ei eroa, niin kaikesta toiminnasta menee täysi uskottavuus. Kun kerran Kanervakin joutui eroamaan puutarhaviestittelyjen takia, jotka lähinnä nauratttivat ja Sirpa Pietikäinen siksi, että siirsi vähän autoaan kännissä.

Vierailija
9/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomattoman törkeä jätkä jos ei eroa.

Vierailija
10/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä tajunnut millä tavalla se Haavisto on rikkonut lakia?

Vierailija
11/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt Haavistosta poliitikkona, mutta tämän kämmin seurauksena hänen kyllä tulisi erota. Pienemmistäkin kämmeistä on ministerit joutuneet eroamaan, eikä vihreä ministeri voi olla tässä suhteessa millään tavalla poikkeus.

Jos Haavisto olisi nyt viisas, hän tunnustaisi virheensä ja kantaisi itse miehekkäästi poliittisen vastuunsa; tämä osoittaisi vihreät kypsäksi ja vastuunsa tuntevaksi puolueeksi.

Vihreät "kypsä ja vastuunsa tunteva puolue" :D

Siinä tuli muuten vuoden 2020 ehdottomasti paras vitsi!

Vierailija
12/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa valiokunnan käyttämistä asiantuntijoista oli sitä mieltä, että ei millään tavalla.

Vierailija
13/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity vihreisiin, kaltaisesi ovat jo siellä

Vierailija
14/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äänestänyt vihreitä monesti ja tulen luultavasti äänestämään vastakin (sillä kaikista puutteistaan huolimatta vihreät ovat edelleen ympäristöystävällisin puolue). Äänestin Haavistoa aikoinaan presidentiksi.

Olen hirvittävän pettynyt Haaviston toimintaan ja puolueen toimintaan.

Jos Haavisto pysyy edelleen virassaan nauttien puolueen luottamusta, niin mitä se kertoo vihreiden moraalista?

Virheitä sattuu, kyllä sen ymmärtää jokainen. Mutta niistä pitäisi myös kantaa vastuu.

Nyt tulee sellainen vaikutelma, että Haavisto tekisi samat temput uudestaan vihreiden siunauksella, jos saisi siihen mahdollisuuden (eikä jäisi kiinni).

Vihreät ei ole ympäristöystävällisin puolue. Vihreät pääsi valtaan ja runnoavat mielipuolista agendaansa meidän kustannuksella. Toki luonto säästyy kun teollisuus lähtee maasta. Samalla häviää maatalouskin. Tarvitseeko selittää mitä sitten tapahtuu?

Vihreät ei tee virheitä vaan kaikki on todella laskelmoitua.

Vierailija
15/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Alanko-Kahiluodon, Pitkon ja Ohisalon tulee kantaa vastuu teoistaan.

Todella törkeää! Hävetkää!

Aino Pennasen käytös lentokoneessa - oikein kun oli hyvä tarkoitus

Pekka Haaviston ISIS-seikkailut - oikein kun oli hyvä tarkoitus

Elokehän poliisin vastustaminen - oikein kun oli hyvä tarkoitus

Vihreiden poliittinen paimenkirja perustuslakivaliokunnassa - oikein kun oli hyvä tarkoitus

Perustuslakivaliokunnan tietovuoto -??

Ai nyt ei ollutkaan oikeiden parempien ihmisten hyvä tarkoitus paljastaa poliittinen ohjaus.

Vihreillä näyttää olevan kovin selektiivinen oikeustaju. Mikä röyhkeys.

Vierailija
16/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kuvittelee, että mitä kovempaa huutaa sitä enemmän uskotaan.

Kuka täällä huutaa?Taidat olla h.

Vierailija
17/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa valiokunnan käyttämistä asiantuntijoista oli sitä mieltä, että ei millään tavalla.

Näköjään vihervässykät eivät osaa lukea: "Valiokunnan mietinnön mukaan ministeri Haavisto rikkoi hallintolakia ja ulkoasiainhallintolakia, kun hän valmisteli konsulipäällikkö Pasi Tuomisen siirtoa toisiin tehtäviin."

No, lukutaidon puuttuminen ei yllätä millään tavalla. Kauhalla ei voi ammentaa, kun on lusikalla annettu.

Lukutaitoa, ystäväiseni. Tuo siteeraamasi oli valiokunnan mietintö. Minä puhuin valiokunnan käyttämien asiantuntijoiden lausunnoista. Oletko sinä perehtynyt niihin?

Vierailija
18/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys?

Vierailija
19/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin lukea vain jutun IS:stä enkä saanut siinä mitään tietoa miten Haavisto oli rikkonut lakia. Eivät siis selittäneet sitä selkeästi,

Ainoastaan jäi mieleen, että siinä miten Haavisto pyrkinyt siirtämään sen konsulihepun toisiin tehtäviin, oli jotain epäselvää. Valtiolla on aika tarkkaa siinä miten pitäisi toimia.

Toisaalta tämä konsulityyppi oli siis kieltäytynyt toteuttamasta pääministeriltä ja hallitukselta ja ministeriltään tullutta käskyä, joten aika outo, ettei kukaan nähnyt siinä mitään ongelmaa. Itse valtiolla töissä olleena, en olisi voinut kieltäytyä tekemästä työnantajan käskyjen mukaan.

Lisäksi konsuli oli viestittänyt että Haavisto oli pyytänyt häntä tekemään jotain lainvastaista, mutta mikä se lainvastainen oli, sekään ei käynyt ilmi.

Vierailija
20/330 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut taas masinoi. Tympeää miten pienten lasten kustannuksella pelataan presidenttipeliä. Haavisto toi lapset turvaan ja voi sentään jos virkamiehelle tuli paha mieli.