Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emätinpuikko katosi!!

Vierailija
30.04.2014 |

Eka yö hiivakuuria takana, illalla laitetusta kapselista ei ole jälkeäkään missään. Eikö sen tabletin jämät pitäis tulla ulos? Eihän se nyt voi kokonaan imeytyä, onhan siinä niitä täyteaineitakin. Tuskin mää sitä mihkään kohtuunkaan tuikkasin :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi kämänen alapeukku, ja mistähän syystä sekin? Eikö tällaista saa kysyä vai teinkö mä nyt jotain väärin? Tää on mulle eka hiivakuuri, joten ei ole kokemusta, onko normaalia vai ei. -ap

Vierailija
2/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo joskus tulee jotain murusia mutta ei nyt ihan välittömästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain puikoista on tullut jotain myöhemmin ulos, toisista taas ei. Riippuu merkistä, ainakin minulla.

Vierailija
4/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos! Mulla on käytössä Canesten, meneeköhän toi nyt sit Suomessa kauppanimellä Canesten Combi. Jospa ne tilpehöörit sitten jossain vaiheessa tippuu ulos, toivottavasti ei kaikkien kolmen napin roippeet kerralla :D -ap

Vierailija
5/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäänyt juuri tuosta Canestenista ihan uskomattoman töhnät toosaan. Tämä oli aikaa ennen kuin tajusin suun kautta otettavien lääkkeiden ihanuuden. Mutta kaipa se on ihan ok, jos ei heti tule töhnää. Kokeilitko kaivaa sormella syvältä asti ettei ole kohdun kaulan ympärillä ne töhnät piilossa :D

Vierailija
6/6 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:42"]

Mulla jäänyt juuri tuosta Canestenista ihan uskomattoman töhnät toosaan. Tämä oli aikaa ennen kuin tajusin suun kautta otettavien lääkkeiden ihanuuden. Mutta kaipa se on ihan ok, jos ei heti tule töhnää. Kokeilitko kaivaa sormella syvältä asti ettei ole kohdun kaulan ympärillä ne töhnät piilossa :D

[/quote]

En oo vielä kaivellut. Mulla on normaalisti suhteellisen kostea fjöösa ja aiemmat lääkkeet tai aineet, mitä olen vehkeeseen työntänyt, ovat jossain vaiheessa lurahtaneet ulos. (Hyi kamala kun näyttää ällöttävältä kirjotetussa muodossa..) En haluais kauheesti ronkkia tavaraani (se on vähän ärtynyt juuri nyt), onkohan haittaa, jos truuttaan tuon seuraavan kapselin, vaikkei edellisestä ole jälkeäkään..? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä