Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani vähentänyt viestittelyä

Vierailija
11.12.2020 |

Miten toimisitte? Vähentäisittekö itsekin? Vähempisanainen on, eikä ole laittanut ns. rutiiniviestejä.

Jotenkin vaan luonnolliselta tuntuisi vähentää, vaikka mieluiten viestittelisin joka päivä kuten ennenkin.

Seuraava tapaaminen on kyllä sovittu. Voisi ajatella niinkin, että mikä velvollisuus on viestittelyyn, kun ei kuitenkaan seurustella. Ja että aikuinen ihminen kyllä osaisi sanoa, jos haluaa lopettaa homman. Eli siinä mielessä saan olla rauhallisin mielin ilman 'pakonomaista' viestittelyä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löysi tinderistä kiinnostavamman miehen ja viestittelee sen kanssa, sinut se todennäköisesti jättää lahiaikoina.

Vierailija
2/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se löysi tinderistä kiinnostavamman miehen ja viestittelee sen kanssa, sinut se todennäköisesti jättää lahiaikoina.

Naisen. Mut miks se ei jättäis heti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa kysyin suoraan, missä mennään ja haluaako vielä nähdä. Sieltä tuli "en tiedä" niin blokkasin koko tyypin. Oli siis itse ollut ehdottelemassa näkemistä jne mutta ilmeisesti kiinnostus lopahti. No, sitä sattuu.

Vierailija
4/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä se pelaa varman päälle ja katsoo tuleeko sen toisen kanssa mitään, jos ei tule niin palaa sinun seuraan. Olet varanainen.

Vierailija
5/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vähentäisin viestittelyä. Mikäs järki sitä olisi jatkaa jos toista ei kiinnosta?

Vierailija
6/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä se pelaa varman päälle ja katsoo tuleeko sen toisen kanssa mitään, jos ei tule niin palaa sinun seuraan. Olet varanainen.

Tämä tuli kanssa mieleen. Yrittää nyt täysillä sitä toista, ap saa jämät siltä varalta jos ykkösvaihtoehto kariutuu. Pelaa varman päälle.

Vierailija
7/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laittaa tinder osumalle ensimmäisen viestin, niin kuinka kauan odottaisitte jos toinen ei vastaa ja poistaisitte osuman?

Vierailija
8/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa kysyin suoraan, missä mennään ja haluaako vielä nähdä. Sieltä tuli "en tiedä" niin blokkasin koko tyypin. Oli siis itse ollut ehdottelemassa näkemistä jne mutta ilmeisesti kiinnostus lopahti. No, sitä sattuu.

Niin.. itse taas mietin tuota viestittelyn pakkoa, kun ollaan sovittu siis tapaaminen. Mutta toisaalta viestittelyn sävy on muuttunut.. toisaalta en oikein tiedä onko hirveän kiva mennä tapaamiseenkaan sit epävarmana 😕. Eli mieluiten en menisi ollenkaan, jos se on hänelle velvollisuus. Vaikeita asioita.

Niin vaikeita että tekisi mieli vaikka unohtaa muutamaksi päiväksi ja sitten vaikka kysyä ennen tapaamista ihan suoraan.

Ja myönnän että saatoin innostua vähän liikaa hänestä ja näyttää sen.

Ap

Vierailija
9/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii etsiä uusi viestittelykirjekaveri

Vierailija
10/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.. itse taas mietin tuota viestittelyn pakkoa, kun ollaan sovittu siis tapaaminen. Mutta toisaalta viestittelyn sävy on muuttunut.. toisaalta en oikein tiedä onko hirveän kiva mennä tapaamiseenkaan sit epävarmana 😕. Eli mieluiten en menisi ollenkaan, jos se on hänelle velvollisuus. Vaikeita asioita.

Niin vaikeita että tekisi mieli vaikka unohtaa muutamaksi päiväksi ja sitten vaikka kysyä ennen tapaamista ihan suoraan.

Ja myönnän että saatoin innostua vähän liikaa hänestä ja näyttää sen.

Ap

Me myös suunniteltiin tapaamista ja mies vaikutti innostuneelta, itse oli aloitteellinen ja ehdotti ajankohtia. Sitten alkoi vastailla viesteihin yli päivän viiveellä, ei kiinnostanut vaihtaa kuulumisia, jos viestiteltiin illalla, ei enää toivottanut hyvää yötä kuten teki aikaisemmin. Siis jos laitoin hänelle että meen nukkumaan, hyvää yötä, ei enää vastannut mitään.

Vierailija
11/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kolme samanlaista kokemusta. Edes suoraan kysyessä miehet eivät ole kuitenkaan kyenneet sanomaan suoran, että kiinnostus hiipunut. Olen sitten tehnyt itse johtopäätökset.

Nyt onneksi neljäs on eri tyyppiä ja näyttää pysyvän mukana.

Vierailija
12/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kolme samanlaista kokemusta. Edes suoraan kysyessä miehet eivät ole kuitenkaan kyenneet sanomaan suoran, että kiinnostus hiipunut. Olen sitten tehnyt itse johtopäätökset.

Nyt onneksi neljäs on eri tyyppiä ja näyttää pysyvän mukana.

Siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko mies on selkärangaton nysväke, tai sitten se pelaa. Oikeastaan siinä vaiheessa ihan sama.

Vierailija
13/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista miehistä itsellä on kokemusta myös, ja kyllä se vaan niin on, että kiinnostus on lopahtanut ja luultavasti löytänyt toisen kiinnostavamman. Ihastunut mies ei vastaile viiveellä.

Jos sinulla on intuitio että hänen tunteensa ovat viilentyneet, se on yleensä aina oikeassa!

Nää on niin näitä. Kysy häneltä mikä on homman nimi suoraan. Jos ei osaa antaa järkevää vastausta, N E X T .

Vierailija
14/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että kiinnostavan ihmisen kanssa ei saisi mukamas viestiä aktiivisesti. Jos kiinnostusta on molemminpuolisesti, niin jokainen viesti tuntuu hyvältä saada ja sitä arvostaa. Jos tapaamisten välillä ei viesteillä tai se hiipuu, niin onhan se vähän hassua.

Omat suhteeni ovat alkaneet joko varsinaisen "viestitulvan" kanssa, tai sitten muutaman päivässä vaihdetun viestin kera. Erään kanssa viestiteltiin jopa kymmeniä viestejä päivässä, eikä se tuntunut lainkaan pahalta, vaan oikeastaan päinvastoin.

Kommentini vaan siksi, koska eri ketjuissa ihmiset ovat kertoneet jopa ahdistuvansa "liiasta" viestittelystä.

Vierailija
15/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että kiinnostavan ihmisen kanssa ei saisi mukamas viestiä aktiivisesti. Jos kiinnostusta on molemminpuolisesti, niin jokainen viesti tuntuu hyvältä saada ja sitä arvostaa. Jos tapaamisten välillä ei viesteillä tai se hiipuu, niin onhan se vähän hassua.

Omat suhteeni ovat alkaneet joko varsinaisen "viestitulvan" kanssa, tai sitten muutaman päivässä vaihdetun viestin kera. Erään kanssa viestiteltiin jopa kymmeniä viestejä päivässä, eikä se tuntunut lainkaan pahalta, vaan oikeastaan päinvastoin.

Kommentini vaan siksi, koska eri ketjuissa ihmiset ovat kertoneet jopa ahdistuvansa "liiasta" viestittelystä.

Niin, tään kaa ollaan kyllä viestitelty välillä ihan sikana.

Ja voihan sillä olla jotain murhettakin, joka ei liity muhun.

Ap

Vierailija
16/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus itsellänikin. Jos ylipäätään on parisuhdetta tullut niin kyllä on viestitelty/soiteltu/skypetelty/meilailtu aktiivisesti melko alusta lähtien. Ja toki vaihtelee ihmisen mukaan/tilanteiden mukaan, mutta tuntuu molemmin puolin hyvältä. Jos on hiljaisempaa niin sillekin on syy mikä yleensä kerrottu heti tai heti kun pystyy, ettei toisen tarvitse ihmetellä ja arvailla.

Vierailija
17/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ juu luulis että aikuinen ihminen osaa kertoa. Ap

Vierailija
18/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuulostaa negatiiviselta mutta, kenties hänen mielenkiinto sinua kohtaan on vähentynyt, tai on tavannut uuden/uusia ihmisiä jotka saavat nyt hänen huomionsa.

Yksi vaihtoehto on hän on vähän tarkemmin miettinyt omaa ns "markkina-arvoaan" ja huomannut että omat rahkeet riittävät parempaan.

Olet kenties nyt ns "varalla"

Ikävä tilanne sinun kannaltasi.

Vierailija
19/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi kuulostaa negatiiviselta mutta, kenties hänen mielenkiinto sinua kohtaan on vähentynyt, tai on tavannut uuden/uusia ihmisiä jotka saavat nyt hänen huomionsa.

Yksi vaihtoehto on hän on vähän tarkemmin miettinyt omaa ns "markkina-arvoaan" ja huomannut että omat rahkeet riittävät parempaan.

Olet kenties nyt ns "varalla"

Ikävä tilanne sinun kannaltasi.

En tiedä onko ikävä tilanne. Välitän kyllä hänestä, mutta osaan siirtyä tarvittaessa seuraavaankin. En halua että minua roikotetaan. Itse en pelaa, enkä siedä että minulla pelataan.

Ap

Vierailija
20/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina kyselevät näitä samoja juttuja täällä? Käyttäisitte hakua ja nostaisitte niitä vanhoja aihetta käsitteleviä ketjuja. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi