Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailukumppani vähentänyt viestittelyä

Vierailija
11.12.2020 |

Miten toimisitte? Vähentäisittekö itsekin? Vähempisanainen on, eikä ole laittanut ns. rutiiniviestejä.

Jotenkin vaan luonnolliselta tuntuisi vähentää, vaikka mieluiten viestittelisin joka päivä kuten ennenkin.

Seuraava tapaaminen on kyllä sovittu. Voisi ajatella niinkin, että mikä velvollisuus on viestittelyyn, kun ei kuitenkaan seurustella. Ja että aikuinen ihminen kyllä osaisi sanoa, jos haluaa lopettaa homman. Eli siinä mielessä saan olla rauhallisin mielin ilman 'pakonomaista' viestittelyä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan aikuisista ihmisistä, niin itsellä mielenkiinto lopahti yhden kanssa siihen, kun ei edennyt koskaan seksiin. 1,5 kk jaksoin tapailla. Toisaalta nykyisen vaimon kanssa sänkyyn 2. treffeillä ja yli 10 vuotta aviossa.

Vierailija
22/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puhutaan aikuisista ihmisistä, niin itsellä mielenkiinto lopahti yhden kanssa siihen, kun ei edennyt koskaan seksiin. 1,5 kk jaksoin tapailla. Toisaalta nykyisen vaimon kanssa sänkyyn 2. treffeillä ja yli 10 vuotta aviossa.

Ollaan n*ssittu ei oo kyse ainakaan siitä. Ellei sit niin päin, että pillun takia on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: jos olet miehen ykkösvaihtoehto ja hän on oikeasti kiinnostunut sinusta, hän kyllä viestittelee aktiivisesti ja pitää sinusta kiinni. Olen tapaillut niin paljon miehiä, että kaava tullut tutuksi. Ne miehet, joiden kanssa tapailu on edennyt seurusteluun, ovat kyllä tehneet täysin selväksi, että ovat kiinnostuneita, viestitelleet aktiivisesti, halunneet tapailla tiiviisti. Joka ikinen kerta, kun viestittely on harventunut tms vaiheilua ilmennyt, syyksi on paljastunut joko kiinnostuksen puute ja/tai toinen kiinnostavampi nainen.

Jos mies ei vaikuta olevan kiinnostunut ja viesteihin vastaaminen viipyy, anna olla. Älä nyt ainakaan ala itse väkisin viestitellä. Jos viestittely hiipuu, mies ei ole kiinnostunut ja that's it, siirry seuraavaan. Jos on kiinnostunut, hän kyllä yrittää valloittaa sinut takaisin, kun huomaa ettet enää viestittelekään niin innokkaasti.

Itse aikoinaan deittaillessa opin aika nopeasti huomaamaan merkit, milloin mies ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut minusta. Käytännössä heti, kun alkoi minkäänlainen venkoilu tai vaiheilu, laitoin pelin poikki. Kannattaa muistaa noiden vaiheilijoiden kanssa, että meri on täynnä kaloja, eikä pidä jäädä roikkumaan kenenkään, jonka kanssa tunteet eivät ole molemminpuoliset ja jolle olet vain joku varavaihtoehto parempaa odotellessa.

Nykyään olen itse onnellisesti naimisissa, mutta palautti kyllä hyvin omat deittailuajat mieleen tämä aloituksesi, huh. Aika monet avautumiset "onko mies kiinnostunut" tullut tännekin palstalle tehtyä aikoinaan :)

Vierailija
24/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistatan sille jos loppuu nyt

Ap

Vierailija
25/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
26/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa viestitellä päivittäin jatkuvasti. Ihan ymmärrettävää, että viestittely vähän harvenee.

Vierailija
27/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta: jos olet miehen ykkösvaihtoehto ja hän on oikeasti kiinnostunut sinusta, hän kyllä viestittelee aktiivisesti ja pitää sinusta kiinni. Olen tapaillut niin paljon miehiä, että kaava tullut tutuksi. Ne miehet, joiden kanssa tapailu on edennyt seurusteluun, ovat kyllä tehneet täysin selväksi, että ovat kiinnostuneita, viestitelleet aktiivisesti, halunneet tapailla tiiviisti. Joka ikinen kerta, kun viestittely on harventunut tms vaiheilua ilmennyt, syyksi on paljastunut joko kiinnostuksen puute ja/tai toinen kiinnostavampi nainen.

Jos mies ei vaikuta olevan kiinnostunut ja viesteihin vastaaminen viipyy, anna olla. Älä nyt ainakaan ala itse väkisin viestitellä. Jos viestittely hiipuu, mies ei ole kiinnostunut ja that's it, siirry seuraavaan. Jos on kiinnostunut, hän kyllä yrittää valloittaa sinut takaisin, kun huomaa ettet enää viestittelekään niin innokkaasti.

Itse aikoinaan deittaillessa opin aika nopeasti huomaamaan merkit, milloin mies ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut minusta. Käytännössä heti, kun alkoi minkäänlainen venkoilu tai vaiheilu, laitoin pelin poikki. Kannattaa muistaa noiden vaiheilijoiden kanssa, että meri on täynnä kaloja, eikä pidä jäädä roikkumaan kenenkään, jonka kanssa tunteet eivät ole molemminpuoliset ja jolle olet vain joku varavaihtoehto parempaa odotellessa.

Nykyään olen itse onnellisesti naimisissa, mutta palautti kyllä hyvin omat deittailuajat mieleen tämä aloituksesi, huh. Aika monet avautumiset "onko mies kiinnostunut" tullut tännekin palstalle tehtyä aikoinaan :)

Ja lisäyksenä: joka ikinen kerta kun olen tehnyt tuollaisen aloituksen, vastaukseksi on paljastunut: ei se ollut :D Silloin kun on ollut, ei ole paljon tarvinnut arvailla.

Vierailija
28/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli mieleen, että olet nyt varanaisen asemassa ap. Ikävä tilanne ja harmillista sekin, jos miehessä ei ole tarpeeksi miestä kohdella sinua kunniallisesti.

Jos et halua kysyä suoraan (itse tiedät, onko suhteenne siinä vaiheessa, että tuollaista voi kysyä) etkä myöskään halua mennä tapaamiseen ikävin fiiliksin, niin mitä jos peruisit sen? Sanot jotain ympäripyöreää (nyt on kiirettä, olosi on vähän epämääräinen/huono tms.). Jos mies on kiinnostunut sinusta, niin luulisi, että hän yrittäisi sopia toisen tapaamisen aika pian, mutta jos hänellä on joku muu kiikarissa, niin hän luultavasti ei pidä siinä kiirettä tai ole kiinnostunut lainkaan uusintatreffeistä.

Vierailija
29/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa kysyin suoraan, missä mennään ja haluaako vielä nähdä. Sieltä tuli "en tiedä" niin blokkasin koko tyypin. Oli siis itse ollut ehdottelemassa näkemistä jne mutta ilmeisesti kiinnostus lopahti. No, sitä sattuu.

Niin.. itse taas mietin tuota viestittelyn pakkoa, kun ollaan sovittu siis tapaaminen. Mutta toisaalta viestittelyn sävy on muuttunut.. toisaalta en oikein tiedä onko hirveän kiva mennä tapaamiseenkaan sit epävarmana 😕. Eli mieluiten en menisi ollenkaan, jos se on hänelle velvollisuus. Vaikeita asioita.

Niin vaikeita että tekisi mieli vaikka unohtaa muutamaksi päiväksi ja sitten vaikka kysyä ennen tapaamista ihan suoraan.

Ja myönnän että saatoin innostua vähän liikaa hänestä ja näyttää sen.

Ap

Me myös suunniteltiin tapaamista ja mies vaikutti innostuneelta, itse oli aloitteellinen ja ehdotti ajankohtia. Sitten alkoi vastailla viesteihin yli päivän viiveellä, ei kiinnostanut vaihtaa kuulumisia, jos viestiteltiin illalla, ei enää toivottanut hyvää yötä kuten teki aikaisemmin. Siis jos laitoin hänelle että meen nukkumaan, hyvää yötä, ei enää vastannut mitään.

Tuttua ettei vastaa hyvää yötä eikä huomenta viesteihin. Lukee muttei vastaa..

Vierailija
30/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vetäytyä vähin äänin

Vierailija
31/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi kuulostaa negatiiviselta mutta, kenties hänen mielenkiinto sinua kohtaan on vähentynyt, tai on tavannut uuden/uusia ihmisiä jotka saavat nyt hänen huomionsa.

Yksi vaihtoehto on hän on vähän tarkemmin miettinyt omaa ns "markkina-arvoaan" ja huomannut että omat rahkeet riittävät parempaan.

Olet kenties nyt ns "varalla"

Ikävä tilanne sinun kannaltasi.

En tiedä onko ikävä tilanne. Välitän kyllä hänestä, mutta osaan siirtyä tarvittaessa seuraavaankin. En halua että minua roikotetaan. Itse en pelaa, enkä siedä että minulla pelataan.

Ap

Ehkä et pelaa, mutta monet kyllä pelaa, ja ainakin en kenellä on kysyntää ja mahdollisuuksia, multideittailu on tullut jäädäkseen ja kertakäyttö rakkaus.

Erittäin hyvällä tsägällä joku voi löytää itselleen hyvän kumppanin, mutta matkan varrella tulee kyllä monia pettymyksiä.

Tsemppiä ja jaxuhalit ap:lle kuitenkin ja hyvää joulun odotusta.

Vierailija
32/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan n*ssittu ei oo kyse ainakaan siitä. Ellei sit niin päin, että pillun takia on.

Ap

Olit sille vain pelkkä pano, et mitään muuta. Kyseessä oli pelimies, ootko ihan varma ettei salakuvaillut sinun pillua?

Vierailija
33/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä viestejä. Kysy nyt suoraan missä mennään, jos vastaus on epämääräinen niin ehkä häntä ei kiinnosta. Jatka sitten etsintää, jos näyttää siltä että tarvitsee. Itse kuulun naisena niihin joita ahdistaa matkapuhelimen pieni ruutu, enkä halua näpytellä sitä. Miesten tavasta viestiä on vaikea sanoa.

Vierailija
34/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa kysyin suoraan, missä mennään ja haluaako vielä nähdä. Sieltä tuli "en tiedä" niin blokkasin koko tyypin. Oli siis itse ollut ehdottelemassa näkemistä jne mutta ilmeisesti kiinnostus lopahti. No, sitä sattuu.

Niin.. itse taas mietin tuota viestittelyn pakkoa, kun ollaan sovittu siis tapaaminen. Mutta toisaalta viestittelyn sävy on muuttunut.. toisaalta en oikein tiedä onko hirveän kiva mennä tapaamiseenkaan sit epävarmana 😕. Eli mieluiten en menisi ollenkaan, jos se on hänelle velvollisuus. Vaikeita asioita.

Niin vaikeita että tekisi mieli vaikka unohtaa muutamaksi päiväksi ja sitten vaikka kysyä ennen tapaamista ihan suoraan.

Ja myönnän että saatoin innostua vähän liikaa hänestä ja näyttää sen.

Ap

Me myös suunniteltiin tapaamista ja mies vaikutti innostuneelta, itse oli aloitteellinen ja ehdotti ajankohtia. Sitten alkoi vastailla viesteihin yli päivän viiveellä, ei kiinnostanut vaihtaa kuulumisia, jos viestiteltiin illalla, ei enää toivottanut hyvää yötä kuten teki aikaisemmin. Siis jos laitoin hänelle että meen nukkumaan, hyvää yötä, ei enää vastannut mitään.

Tuttua ettei vastaa hyvää yötä eikä huomenta viesteihin. Lukee muttei vastaa..

Siinä menee 2 sekuntia laittaa huomenta, tai hyvää yötä. Jos ei edes sen verran viitsi, niin ei kannata tuhlata aikaansa.

Vierailija
35/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista paskaa te mammat suollatte tänne, mutta miesten tehdessä samaa kyseessä on "ulina". Helvetin hieno palsta tämä Av. 🙄

Vierailija
36/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua viestitellä. Miehet haluaa panna.

Vierailija
37/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? 😳 Elämme korona-aikaa, ihmiset ovat väsyneitä. Ei koko aikaa jaksa viestitellä ystäville tai perheelle tai treffikumppaneille, välillä jaksaa vähemmän ja se ei välttämättä tarkoita mitään. Kysy suoraan että mikä fiilis teidän jutusta tällä hetkellä jos niin ihmetyttää. Oletteko teini-ikäisiä??

Vierailija
38/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tuos tapailuvaihees naisil on tapana harrastaa seksii muiden miesten kanssa, tai toisin päin, nii ei luulis hirveesti hetkauttavan, jos viestittely vähenee.

Vierailija
39/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wääh liian tuttua tuo. Miehet on liian monet tolloja, eivät sano suoraan joko siksi että toivovat "pysyvänsä kavereina" tai toivovat että toinen tajuaa itse siirtyä eteenpäin, ettei tarvi olla se "pahis". Vmp. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa roikottaa ketään itse, jos ei napostele, en halua myöskään väärinä hetkinä viestejä joltain joka on jäänyt odottelemaan, enkä halua että kukaan kuvittelee musta mitään mikä ei olis totta. Ei mun tunteita tarvi arvailla. Jos mun tarvii arvailla miehen tunteita, voin kertoa etten hirveän kauaa jaksa arvailla.

Vierailija
40/59 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Jos kerran tuos tapailuvaihees naisil on tapana harrastaa seksii muiden miesten kanssa, tai toisin päin, nii ei luulis hirveesti hetkauttavan, jos viestittely vähenee.

Mistäs tän päättelit?

Ja muille, laitoin kysymyksen hälle menemään. Sit kai lopetan koko touhun, jos ei vastaa tai vastaa jotain epämääräistä.

Ap