Miksi usein rumat naiset tekee kiusaa nuoremmille ja näteille naisille?
Kommentit (19)
Miettinyt myös :( usien saa töissä näiltä vanhemmilta ja useimmiten vielä lihavemmilta kuulla kuinka pitää syödä pullaa kun oot tollanen ripakinttu jne. Siis näiden mielestä on todellakin ok nälviä NORMAALIPAINOISIA, LIIKUNTAA AKTIIVISESTI HARRASTAVIA, ENEGISIÄ NUORIA NAISIA, auta armias jos joku sanoo näille itselleen että; kannattaisko jo lopettaa se pullanmussutus, näkyy jo turhan hyvin kropassa... Siis todella äärimmäisen kaksinaamaisia ihmisiä, selkeästi eivät voi hyvin itsensä kanssa eivätkä saa edes aikaseksi muutosta, sen sijaan että tekisivät jotain oman itsensä hyväksi kannataakin haukkua muut lyttyyn. huoh. Miettikääpä vähän ihmiset kuinka käyttäydytte, eihän tuo käytös kerro mitään muuta kun teistä itsestänne.
Totta. Rumat kiusaa ja ei se lopu kun kaunis vanhenee.
Totta. Rumat kiusaa ja ei se lopu kun kaunis vanhenee.
Jaahas ja siellä ne rumilukset on taas alapeukuttamassa, tehkää oikeesti jotain itsellenne, vain teillä itsellänne on avain omaan onneenne, ei siinä jos nauttii niin kovasti olla epätoivoinen ja ruikuttaa ja haukkua muita, mutta vielä vaan entistä rumemman saatte itsestänne tuolla käytöksellä.
koska ne on niin ryvettynyt siihen vanhuuteen ja rumuuteensa että muuttuu sisältä yhtä rumaks
Kaikki jotka alapeukuttaa, myöntävät olevansa rumia. alapeukuttakaa alapeukuttakaa! Kauniit saa yläpeukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:14"]
Miettinyt myös :( usien saa töissä näiltä vanhemmilta ja useimmiten vielä lihavemmilta kuulla kuinka pitää syödä pullaa kun oot tollanen ripakinttu jne. Siis näiden mielestä on todellakin ok nälviä NORMAALIPAINOISIA, LIIKUNTAA AKTIIVISESTI HARRASTAVIA, ENEGISIÄ NUORIA NAISIA, auta armias jos joku sanoo näille itselleen että; kannattaisko jo lopettaa se pullanmussutus, näkyy jo turhan hyvin kropassa... Siis todella äärimmäisen kaksinaamaisia ihmisiä, selkeästi eivät voi hyvin itsensä kanssa eivätkä saa edes aikaseksi muutosta, sen sijaan että tekisivät jotain oman itsensä hyväksi kannataakin haukkua muut lyttyyn. huoh. Miettikääpä vähän ihmiset kuinka käyttäydytte, eihän tuo käytös kerro mitään muuta kun teistä itsestänne.
[/quote]
Olet niin oikeassa.
Terveisin
nuori ja kaunis
Model Cassie Van Den Dungen uploaded this today to her instagram
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:20"]
Jaahas ja siellä ne rumilukset on taas alapeukuttamassa, tehkää oikeesti jotain itsellenne, vain teillä itsellänne on avain omaan onneenne, ei siinä jos nauttii niin kovasti olla epätoivoinen ja ruikuttaa ja haukkua muita, mutta vielä vaan entistä rumemman saatte itsestänne tuolla käytöksellä.
[/quote]
Sinä puolestasi vaikutat todella ihastuttavalta. Kuolisin varmaan kateudesta, jos joutuisin samaan työpaikkaan sinunkaltaisen viehättävän neidon kanssa. Onneksi olen kuitenkin työtön, koska tällaista läskiä luuskaa osaavat jo rekrytoijatkin varoa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:38"]
Kateudesta
[/quote]
Kateudesta siis.
ai miksi? No ihan vaan siksi, koska ovat kateellisia. Mitä muita syitä siihen voisi olla?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:20"]
[/quote]
Hmmm... tästä tekstistä vois vetää sitten johtopäätöksen ettei sinukaan ole ulkonäöllä paiskattu kun pitää noin hanakasti muita solvata.
Itse olen näin tavallisen näköisenä huomannut, että kauniit eivät kestä sitä normaalia olemista töissä. Aina ei voi pörrätä ympärillä, sitä palvovaa äijää, joka tekee kaiken kauniin naisen puolesta. Itse odotan esim. että työt tehdään ihan itse, oli se ulkonäkö mikä tahansa. Kai siinä "rumia" sitten harmittaa. TÖRKEÄ yleistys, tiedän.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:14"]
[/quote]
Olet niin oikeassa.
Terveisin
nuori ja kaunis
Model Cassie Van Den Dungen uploaded this today to her instagram
[/quote]
Tän takia kyseistä mallia on kritisoitu. http://i.imgur.com/f94anfm.jpg
Ei pidä paikkansa. Ilkeys ei katso ulkonäköä.
Tässä oma teoriani:
Ne, ketkä ovat lapsesta asti olleet rumia eivät voi edes ymmärtää, mitä ovat menettäneet. He eivät siis kadehdi ja ole ikäviä nuorille kauniille naisille. Mutta ne naiset, jotka ovat olleet nuorempana kauniita ja sittemmin rumentuneet iän myötä, he tietävät mitä ovat menettäneet ulkonäön mukana. Jos tällaisellä ihmisellä on tietynlainen ikävä luonne, tuo kateus luultavasti näyttäytyy ikävänä käyttäytymisenä nuoria kauniita naisia kohtaan. Mutta onneksi suurin osa "rumista" naisista ovat luonteeltaan kuitenkin mukavia eivätkä kiusaa. Ja toki niitä kiusaajaluonteita on myös kauniissa. Että eniten tämä on kuitenkin luonne kysymys eikä niinkään ulkonäkökysymys. Ei ruma ulkonäkö itsessään tee kenestäkään kateellista "ämmää".
Enemmän nykyisin näkee sitä, että nuoret nätit naiset naureskelevat ja irvailevat vanhoille, lihaville ja epämuodostuneille. Jotain mennyt kulttuurissamme pieleen viime aikoina.
en muista kokeneeni kuvatunkaltaista ilkeyttä, vaikka olen ollut erittäin kaunis nuori nainen ja pidän itseäni edelleen aika hyvän näköisenä, vaikka olenkin jo vähän aikuisempi. Mutta kun olin nuorempi, joku vanhempi nainen totesi minulle johonkin toiseen henkilöön liittyen, että ulkonäöllä pääsee vain tiettyyn pisteeseen asti. Jos haluaa maskotin roolia korkeatasoisemman ja kestävämmän uran, pitää ola lisäksi pätevä. Tuo ei ollut minulle suunnattu ilkeys - päinvastoin, se oli ystävällinen ja kunnioittava mentorin neuvo - koska minä olin ammatillisesti erittäin kunnianmoinen, pystyvä ja kehittymään suuntautunut, mutta sen toisen pelkkään söpöilyyn panostavan kannalta se ehkä oli aika ikävästi, joskin ihan totuudenmukaisesti kommentoitu.
Ehei. Kyllä pahimmat kiusantekijät on niitä kauniita.