Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko vastaan sukulaisia jouluna?

Vierailija
11.12.2020 |

Tai aiotteko itse sukuloida?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa on joulunvietto asiat sovittu jo.

Tälläisessä tilanteessa ei ole vierailuja puoleen eikä toiseen jouluna. Kaikki olivat samaa mieltä.

Jokainen viettää joulunsa omassa kodissaan.

On parempi ennakoida tilanne, kuin itkeä sitten sairastumisten ja sairaslomien takia.

Kesä tulee puolen vuoden kuluttua, uskomme että silloin voidaan vierailla ja  tavata toisiamme yllinkyllin.

Kesällä on pitkät lomat ja vaivatonta matkustella ristiin rastiin sukulaisissa Suomessa.

Olisipa minullakin yhtä järkeviä sukulaisia. Tämänhetkinen tilanne on se, että siskoni on saanut ylipuhuttua sekä vanhempamme että 9-kymppisen isovanhemman yhteiseen joulunviettoon. Sekä äiti että sisko pitävät minulle mykkäkoulua, kun annoin kuulua mitä mieltä olen heidän touhustaan.

Meillä vähän samoin :/ Olimme olettaneet, että jokainen viettää joulun kotonaan ja näin oli monen kanssa jo sovittukin, mutta niin vaan nyt on useat sukulaiset alkaneet suunnitella yhteistä joulua. Porukkaa olisi tulossa jopa toiselta puolen Suomea. En voi käsittää... Mitä mahtaakaan tapahtua, jos kieltäytyy ottamasta ketään vastaan, eikä itse poistu kotoa minnekään, vaikka on kutsuttu. Kuinka moni suuttuu, nähtäväksi jää :(

Vierailija
22/25 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upetiup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukalaisperhe, jonka luona olemme traditionaalisesti viettäneet rattoisan joulun, on antanut kautta rantain ymmärtää, ettemme olisi täysin tervetulleita koronan vuoksi. Tai että olisi parempi, jos viettäisimme tällä kertaa joulun erikseen. Itselle perinteet ovat tärkeitä, joten ilmestymme aattona heidän ovensa taakse. Tiedän, että heltyvät eivätkä jätä meitä pakkaseen. Pidetään huolta toisistamme, ja olkaamme yhdessä jouluna.

Vierailija
24/25 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ellei jotain dramaattista tilanteen huononemista vielä tapahdu. Veli perheineen käy meillä joulun alla. Aattona mennään miehen vanhempien luokse, mukana kälyt miehineen ja lapsineen. Tapaninpäivänä mennään mun vanhemmille. Eli ihan lähiperhettä tavataan, mutta onhan tossa jo paljon porukkaa. Vanhemmat ovat iän puolesta riskiryhmää, mutta erittäin terveitä ja urheilullisia. Ollaan kyllä kaikki oltu tekemisissä koko ajan, että tuntuisi aika hullulta nimenomaan jouluna kököttää erillään.

Sukulaisia (tätejä, setiä, serkkuja) ei nyt tänä vuonna varmaankaan tavata eikä järjestetä ystäville juhlia tai illanviettoja.

Vierailija
25/25 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoiseen mennään sukuloimaan.

Onko teidän omalla paikkakunnalla lainkaan koronaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan