Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia. kun opiskelija ei saa ohjausta ja ohjaajat vaihtuvat koko ajan?

Katri hoitajaksi?!
11.12.2020 |

Kuinka pitäisi toimia, kun teen puhtaasti koko ajan työvuoroja missä ei ehditä ohjaamaan ja ohjaajat vaihtuvat jatkuvasti? 10 arkipäivän sisällä 6 eri ohjaajaa! Papereissa on kyllä nimetty ohjaaja, mutta ohjaaja on aivan toisella osastolla töissä. Minulle annetut työvuorot tulevat suoraan esimieheltä, joka on varmasti hyvin tietoinen, että määrätyissä vuoroissa ei ehditä ohjaamaan ketään. Osakseni saan ruuhkatilanteissa tiuskimista. Nimellinen ohjaaja on hyvin vaitonainen eikä enää edes tervehdi. Muut vanhemmat työntekijät ovat kehottaneet tekemään valituksen. Asiasta olen ollut yhteydessä kouluunkin, mutta mitään ei ole vastattu sieltäkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää keskustella tilanteesta vastaavien tahojen kanssa. Eli ensin työpaikan ja koulun.

Vaatiihan se munaa, ja on vaikeampaa kuin mammoille valittaminen, mutta ei tuossa muukaan auta.

Ja jos johonkin viestiisi ei vastata, et tietenkään uhriparkana jätä asiaa sikseen vaan otat uudelleen yhteyttä eri kanavissa niin kauan että asiat edistyy. Ja sitä isommille pampuille, mitä huonommin pienet vastaa.

Aikuistumisen ja vastuunoton paikka, ap. Sun opiskelut, sun vastuut.

Vierailija
2/4 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun harjoittelusta vastaava opettaja on oikea taho. Hänen on selvitettävä asia. Minkälainen harjoittelupaikka kyseessä? Jos sairaala, onko siellä kliinistä opettajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaavaan opettajaan yhteys, ettet koe saavasi riittävästi ohjausta, mitä tehdään. Kysy kuka on paikan opiskelijavastaava ja kerro tilanteestasi ja kysy neuvoja. Itse olen sairaanhoitajaopiskelija ja on ollut samankaltaisia haasteita, kun sattunut ohjaajille kaikenlaisia lomia ja sairaspoissaoloja harkan ajalle.

Jos nimetty ohjaajasi ei ole edes samalla osastolla töissä niin nyt sitten pohtimaan kenen muun kanssa voisit pääasiassa olla, joku osaston tiimivastaava voisi auttaa katsomaan kuka voisi olla ohjaajasi/ohjaajat.

Vierailija
4/4 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää. Tuosta kannattaa valittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi