Mistä tietää, että onko tyttö/nainen kiinnostunut?
Tänään olin koulussa ja yks tyttö oli melkein jokaisella samalla tunnilla kuin minä. Olen huomannut hänen katselevan minua muutaman kerran mutta ne saattoivat olla sattumia. Tänään hän kuitenkin tuijotti minua suoraan silmiin ja siinä oli katsekontakti ehkä 4-5s kunnes käänsin katseeni. Sitten muutaman minuutin päästä kävi sama homma ja sitten tunti olikin ohi.
Jotenki tuntu erikoiselta että hän aloitti ktsekontaktin ja tuijotteli aika kauan ja vielä kaksi kertaa. Tosi mukavan oloinen ja hyvännäköinen on. Mitä mieltä olette?
Kommentit (31)
Rakas päiväkirja ♥♥♥ Nyt olen pikkuvanha ja kaipaan vertaistukea.♥♥♥
Vierailija kirjoitti:
Mene juttelemaan, merkit on lupaaavat.
jess!
Ehkä sulla oli jotain kökköä naamassa ja tuijotti sitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ollut ja se tuijotti suoraan silmiin ei muualle kasvoihin.
pimppi märkä, pyydä, että saisitko kokeilla, silleen kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuijotti pelkkiin silmiin, niin ei ole kiinnostunut. Kyllä aina tsekataan hartiat, hauikset ja alakerran muodot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuijotti pelkkiin silmiin, niin ei ole kiinnostunut. Kyllä aina tsekataan hartiat, hauikset ja alakerran muodot.
Mulla oli aika löhöt vaatteet joista ei näkynyt minkäänlaisia muotoja vaikka olen aika lihaksikas. Näkyi ainoastaa kasvot periaatteessa jotka ovat komiat.
No onhan tuo selkeää ihastumista jos jumittuu toisen silmiin. Ei muuta kuin onnenpotku persiille ja ryhdyt toimeen.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo selkeää ihastumista jos jumittuu toisen silmiin. Ei muuta kuin onnenpotku persiille ja ryhdyt toimeen.
Luuletko ett on ihastunut?
No ei sitä varmaksi ikinä tiedä kun monet varatutkin flirttailee.
Mene juttelemaan, merkit on lupaaavat.