Miten haluat miehen dominoivan sinua sängyssä?
Lutkittelua,komentelua..vai mikä toimii sinun kohdallasi?
Kommentit (93)
Tietää mitä tehdä ja miten! Ronskit otteet, tukasta kiinni ja pakaralle läimäisyt kiihottaa järjettömästi mua.
Tykkään myös hiuksista vetämisestä, käsistä niskassa tai ranteilla, peppua saa läimäytellä ja muutenkin käsitellä tuntuvasti ja omistavasti. Voimakkaat kädet selällä ja reisillä... Mutta en miellä sitä alistavaksi/alistuvaksi, vaan mielestäni tarvitsen voimakkaita fyysisiä tuntemuksia ja eläimellisyyttä, että pääsen pois oman pääni sisältä. Asennot joissa tunnen miehen painon ja voiman mielellään koko vartalolla ja/tai mies ulottuu ja koskee myös minua monesta kohtaa. Mieluusti mulle jotain suuhun, miehen sormet vaikka.
Mitkään mind gamesit ei toimi ollenkaan, jos miehen on pakko puhua niin mieluiten jotain murinaa eikä sanallista ohjaamista, missään tapauksessa ei mitään lutkittelua tai minun vaatimista vastaamaan, ne toimii päinvastaisesti. En halua hävetä enkä muutenkaan ajatella mitään. Ei myöskään mitään hidastempoista räpellystä, tiukkaan nippuun sitominen kävisi muuten, mutta yleensä se vaatisi jotain valmistautumista. Ei ns. kiduttavan hidasta etenemistä ja kiusaamista, se ei tunnu miltään ja olen sitten välittömästi taas siellä pääni sisällä miettimässä muita asioita. Ei rintojen nuolemista, imemistä eikä suuseksiä jos se on jotenkin hellää, rajumpina ne voi toimia ainoastaan jos mies pystyy tekemään sen jotenkin ikään kuin ei voisi pidätellä itseään. Ja vielä se, että haluan ensin itse olla se ehkä hallitsevampi, haluan että jännite kasvaa ja mies hillitsee itsensä. Miehelle tykkään tehdä noita mitä juuri mainitsin että minulle tehtynä menee hukkaan, tykkään kiusata ja edetä hitaan hellästi haluamaani tahtia. Kun olen kiihottunut niin sitten mies saa antaa mennä.
Pallo suuhun, side silmille, käsistä ja jaloista kiinni sänkyyn. Haluan että olen täysin toisen armoilla ja että minua pannaan niinkauan kun toinen haluaa.
Suuhun panemista ja päästä kiinni pitämistä, perseelle läiskimistä, anaalia, kiinni pitämistä... onhan näitä. Ja sinne väliin aina välillä hellä suudelma tai kauniita sanoja.
87 viestiä ja vain yksi nainen haluaa olla domina. Joku aika sitten oli samanlainen ketju jossa kysyttiin että kuinka naiset haluavat dominoida miestä ja se ketju kuoli muutamaan viestiin. Onko suomi nainen tosiaan niin nynny että siitä ei ole dominoimaan...
No en kai tule tähän ketjuun kertomaan, miten haluan olla domina, koska sitä ei kysytty. Doh.
Tämä oli hyvä ketju. Tyttöystäväni tykkää myös, kun joskus ei kysele vaan toimii (ja tykkään itsekin), mutta jokin silti aina koputtelee takaraivossa että onkohan tää nyt ok.. Kai se on tää Suomen ”pitää olla tasa-arvoa ja pitää kunnioittaa ja..” No niin pitääkin! Mutta olisi hyvä, jos näistä asioista voisi puhua ilman tuomituksi tulemista, niin monet ihmiset voisi nauttia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Raiskarin otteet kiihottaa.
Hyi saatana, ei varmaan kiihota. Olet vakavasti sairas
Ihan sama, kunhan tyydyttää minut. Pääasia, ettei tarvitse tehdä mitään, eikä ottaa vastuuta mistään!
VP kirjoitti:
Tämä oli hyvä ketju. Tyttöystäväni tykkää myös, kun joskus ei kysele vaan toimii (ja tykkään itsekin), mutta jokin silti aina koputtelee takaraivossa että onkohan tää nyt ok.. Kai se on tää Suomen ”pitää olla tasa-arvoa ja pitää kunnioittaa ja..” No niin pitääkin! Mutta olisi hyvä, jos näistä asioista voisi puhua ilman tuomituksi tulemista, niin monet ihmiset voisi nauttia enemmän.
Ei nykyään voi tietää milloin mikäkin nainen loukkaantuu. Se on sääli ja naisilta pois.
Pääasia ettei ole laiska. Eli se että mies tykkää panna. Dominoivuus on minulle sitä, että mies on seksissä aktiivisempi osapuoli ja tyytyväinen rooliin. Välillä on kiva vaihtaa, mutta jos lempiasento on ratsastus tai suihinotto niin morjens.