Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten haluat miehen dominoivan sinua sängyssä?

Vierailija
30.04.2014 |

Lutkittelua,komentelua..vai mikä toimii sinun kohdallasi?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:02"]Mikä tämä kuristamisjuttu oikein on? Mieheni hivuttaa nykyään käsiään kaulalleni seksin aikana ja kuristaa (ei lujaa). Emme ole tällaisesta puhuneet milloinkaan. Vuosikausia olemme olleet yhdessä. Pitäisikö tämän toiminnan tuottaa nautintoa ja jos, niin kelle? Lähinnä pelottaa.

[/quote]

Kysyin mieheltäs, se sano että sitä kiinnostaa ja kiihottaa tommonen rajumpi seksi ja ajatteli vaivihkaa kokeilla mitä tykkäät. Sitä vähän harmitti kun näin av-n kautta sai tietää että sua ei kiinnosta. Toivoo myös että voisitte alkaa taas keskustelemaan ihan suoraan ja kasvokkain kaikista asioista

Vierailija
42/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:02"]Mikä tämä kuristamisjuttu oikein on? Mieheni hivuttaa nykyään käsiään kaulalleni seksin aikana ja kuristaa (ei lujaa). Emme ole tällaisesta puhuneet milloinkaan. Vuosikausia olemme olleet yhdessä. Pitäisikö tämän toiminnan tuottaa nautintoa ja jos, niin kelle? Lähinnä pelottaa.

[/quote]

Kysyin mieheltäs, se sano että sitä kiinnostaa ja kiihottaa tommonen rajumpi seksi ja ajatteli vaivihkaa kokeilla mitä tykkäät. Sitä vähän harmitti kun näin av-n kautta sai tietää että sua ei kiinnosta. Toivoo myös että voisitte alkaa taas keskustelemaan ihan suoraan ja kasvokkain kaikista asioista

[/quote]

No hyvä että edes sulle vastailee. Kysynyt olen, vastausta en vain ole saanut. Mutta sun vastaushan selvitti kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 16:05"]Puhua tuntikausia panemisesta? Miten ihmeessä siitä riittää niin paljon puhumista? AV-mammat yleensä sanovat ettei seksistä voi puhua, kun halut menee. Nainen pitää vietellä sanattomasti ja nainen kieltäytyy mystisen ei-verbaalisesti.[/quote]

Mä voisin puhua vaikka päivittäin tuntikausia panemisesta. Eikä todellakaan mene halut seksistä puhuessa, päinvastoin, sehän kiihottaa. Eikä todellakaan tarvitse sanattomasti vietellä, enkä myöskään harrasta seksistä kieltäytymistä.

Vierailija
44/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enemmän hellyyttä ja lähelläoloa. Sorry. Minkäänlainen alistaminen ei kiihota minua

Vierailija
46/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:20"]

Kun ottaa huomioon että tämä ketju tuli sopivasti raiskaamisketjun perään, niin täytyy sanoa että hieman ällöttää. Näitä alotuksia taitaa tehtailla joku häiriintynyt mies, joka oikeasti hakee jotain evidenssiä siitä, että nainen oikeasti vaan tykkää, jos sitä kohtelee huonosti tai vaikkapa raiskaa ohimennessään. 

Ei näihin kannata vastailla. Puhukaa niille omille miehillenne siitä mitä haluatte, älkää ruokkiko tämän tyypin fantasioita! 

[/quote]Olen ketjun aloittaja, enkä ole aloittanut sitä raiskausketjua. Ja ymmärrän kyllä hyvin mikä ero

on raiskauksella ja seksillä.

[/quote]

No sehän on mukavaa. Miksi muuten nimesit ketjun: "Miten haluat miehen dominoivan sinua sängyssä?" etkä esim."Haluatko miehen dominoivan sinua sängyssä?" Onko se sinusta joku luonnonlaki, että kaikki naiset haluavat sitä? 

Viime  päivinä on ollut myös "nautin naisen lyömisestä" -ketju ja muistaakseni joku muukin samanhenkinen. Aika jännä. Miten on sattunutkin. 

Vierailija
47/93 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos!

- rajut otteet

- käsien ja jalkojen sitominen

- raajojen (varsinkin ranteista) pitäminen paikallaan, ettei pysty liikkumaa

- rintojen kovakourainen puristelu

+ miehen voihkinta jne <3

Ei!

- peppu

- dirty talk

- huorittelu, lutkittelu, nartuttelu

- pureminen, piiskaaminen, läpsiminen, lyöminen

- hiuksista kiinni ottaminen

Bonuksena vielä kun creampien saisi, niin tämä tyttö kulkis hymyssä suin pitkään. Vain kerran tämmöstä seksiä saanut. :(

Vierailija
48/93 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ass-creampie?

Vierailija
49/93 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoo kädet sängyntolppiin kun olen kontallani sängyssä ja työntyy kakkoseen takaapäin.

Vierailija
50/93 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 16:54"]

Miehet, jotka luette tätä keskustelua, olenko oikeassa, jos väitän ettei kovin monia miehiä kiinnosta dominoida sängyssä? 

Se taitaa olla enemmän naisten fantasia, sellainen raju seksi, jossa mies dominoi?[/quote]

Toki tuotakin harrastetaan. Mieltymykseni on vain sen verran rankkaa että monikaan ei suostu loppuun asti. Minä nimittäin haluan että ne piiskan jäljet näkyy punaisina rantuina naisen pakaroilla!

Erityisen mieleen on, kun sitoo naisen peppu pystyssä sänkyyn aivan avuttomaksi. Siis sekä jalat että kädet kiinni ja mielellään vielä suukapulakin. Sitten ottaa, miten haluaa. Sekä pimppaan että kakkoseen. Pari naista on saaneet tärisyttävän orgasmin jo heti alussa, eikä siitä ole meinannut tulla loppua.

Vierailija
51/93 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin alle parikymppisenä seurustelemaan ikäiseni, mutta seksissä itseäni kokeneemman naisen kanssa. Lopulta hän petti minua ja suhde päättyi. Jälkipuinnissa tyttö sitten paljasti halunneensa kovempia otteita, vaikka ei sitä koskaan saanut ääneen sanottua. 

Seuraavien vuosien aikana naisia tuli ja meni, omat otteeni muuttuivat määrätietoisemmiksi ja joskus alistaviksi, huomasin että lähes kaikki naiset nauttivat siitä. Opin tunnustelemaan tytön toiveita jo sängyn ulkopuolella, mitä hän sanoo jos väännän kädet selän taakse ja suutelen vaativasti.Tai nappaan hiuksista tukevamman otteen ja läppäisen peppua. Joskus erehdyin piiskaamaan liian kiltin tytön pyllyä seksin aikana ja kaikki loppui itkeskelyyn ja vaatteiden keräilyyn lattialta. Harva nainen pyytää kovia otteita, miehen on osattava arvata kuka niitä haluaa. En ole koskaan tavannut dominoivaa naista.

Nykyinen tyttöystäväni, jonka kanssa olen seurustellut kohta kymmenen vuotta,  saa seksuaalista tyydytystä kun tuntee olevansa alistettu ja käytetty, tuhma lutka. Yöpöydän laatikossa olevat käsiraudat, suukapula, piiska ja pepputappi ovat usein käytössä.

Vierailija
52/93 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun myös tähän naisryhmään, joka rakastaa olla sängyssä miehen käskytettävänä, mutta miten feministiys tähän millään tapaa liittyy? Mieheni on aivan ihana ja paras mahdollinen, kohtelias, huumorintajuinen, jne. Jos feministiys on sitä ettei nainen saa haluta asioita joista pitää, niin minä en ainakaan ole feministi sitten, vaikka muuten naisten oikeuksista pidänkin kiinni. Se, että nainen pitää käskyttämisestä ja sitomisesta on oikein jos se tapahtuu naisen suostumuksella ja molempien nauttiessa siitä, eikä niinkuin monessa maassa että naisia raiskataan ja otetaan väkivalloin ilman heidän tahtoaan. 

Vierailija
53/93 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ranteista kiinni pitäminen (kiihottaa ihan julmetusti ihan vaatteet päälläkin ja saa mut haluamaan :D)

-Nartuksi kutsuminen, myös muunlainen tuhmien puhuminen niin, että tiedän olevani mieheni oma, tarkoitan esim. "Mä nain sua kunnes sä huudat/ sä olet mun oma panopuu/ mä laukean sun naamalles" ja jos voihkin, pyydän lopettamaan tai valitan kipua, niin se, että mies vain nai kovempaa ja sanoo jotain tyyliin "Narttu, sä otat sitä, sä haluat sitä". NAM.

-Hiuksista vetäminen, ei repinen, myöskin jo suudellessa

-Pakaroille läpsiminen

-Sitominen

-Suuhun naiminen

-Niinkuin joku jo mainitsikin, sellainen yleinen "ottava" asenne; Mies joka tietää mitä ja haluaa ja myös ottaa sen, on jumalattoman kiihottavaa

-Käänteleminen mieleiseensä asentoon

-Perseeseen pano

Suupallo, ratsupiiskat ja anustapit olen jättänyt muille, en syty.

Mäkin olen töissä johtavassa asemassa, ja muutenkin pirun itsepäinen ja voimakastahtoinen, onkohan siinä sitten syy miksi sängyssä haluan alistua :p

Mun kokemukseni mukaan harvempi mies kuitenkaan uskaltaa ns. antaa mennä täysillä, kahdelta olen saanut selitykseksi, että kyllä jonkun random-hoidon kanssa niin voi toimiakin, muttei silloin kuin oikeasti rakastaa. Suloista, mutta kun mä olisin halunnut :D

Nykyinen on onneksi kohtalaisen dominoiva, suhde on melko tuore, joten kaikkea ei vielä olla päästy kokeilemaan, mutta esim. takaapäin työntyy niin syvälle ja lujaa, että menen kivun ja nautinnon rajamailla. Ja nautin siitä helvetisti! Niille, jotka eivät tätä ymmärrä sanoisin, että kaikilla meillä on omat mieltymyksemme; se, mistä Sinä pidät sängyssä ei välttämättä toimi muille. Jos parisuhteessa, tai vaikka hitto vie yhden illan jutussa molemmat nauttii, eikö se ole pääasia? En halua tulla raiskatuksi, vertaus seksiin pakottamisen ja bdsm:n välillä on täysin naurettava; minä alistun VAPAAEHTOISESTI, ja vaikka mieheni "pakottaisi" minut johonkin, tiedän kuitenkin turvasanan (jota en tosin tässä suhteessa ole vielä tarvinnut), jolloin lopettaa heti, ja lisäksi meillä on rakastava, kunnioittava ja tasa-arvoinen parisuhde. Raiskaajan ja raiskattavan välillä sellaista ei ole. Raiskaajat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, oksettaa että dominoivia miehiä verrataan heihin.

Vierailija
54/93 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pari niin tehkää säännöt. Turha sitä on kysellä kokoajan tuntuuko hyvältä, se on mielestäni hölmöä. Sponttaanisti vaan mistä kumpikin pitää, ronskit otteet ja seksilelut peliin. Nainen vaan sidottuna johonkin, tosiaan. Mitä sitä panemaan muutaman läpsäsyn jälkeen. Saahan sitä panna muutenkin, session jälkeen ymmärrän kyllä. m38

Vierailija
55/93 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja varmaan tulee. Mutta googlettakaa Bdsm.Sieltä löytyy jokaiselle jotain käyttökelpoistaM50+.

Vierailija
56/93 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukistaminen ja pepulle läpsiminen! Ja se että mies on määrätietoinen. Työntää sängylle ja osoittaa että haluaa. Hissukkamiehet ällöttää.. Tykkään kyllä oman kullan kanssa halia ja "rakastella", mut yleinen nössöys ja munattomuus vie halut samantien.

Vierailija
57/93 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastaa mun pimpan jollekin toiselle. Nussii "väkisin" vaikka pöydällä. Pitää tukasta ja läpsii pepulle. Riuhtoo tai tönii jalkoja oikein levälleen. Pakottaa kertomaan mitä tein toisen kanssa. Sitoo jalan sänkyyn eikä päästä pissalle. Kiristää tekemään jotain, ennenkuin saan itse tyydyksen. "Pakottaa" runkkaamaan tai imemään loputtomiin, mutta ei laukea. Ei anna minun laueta. Laittaa pitämään kenkiä, joilla ei voi kävellä askeltakaan. Kaikki tämä hymy huulilla. Nautin mielettömästi.

Vierailija
58/93 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Jos kuulisin kerrankin sanoja lutka tai huora tai muuten ala-arvoista puhetta, jättäisin koko miehen. Rajua seksi saa olla ja miehellä varmat otteet.

Vierailija
59/93 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 14:49"]

Lutkittelua,komentelua..vai mikä toimii sinun kohdallasi?

[/quote]

Kaikki käy paitsi hakkaaminen ja paskominen. En halua mustelmia, haluan että kustaan suuhun ja päälle, fistaus sidonta piiska 3-8 kimppaa että menee melkein  taju. haluan että vittu ja perse ovat hellänä. N32

Vierailija
60/93 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi