Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten haluat miehen dominoivan sinua sängyssä?

Vierailija
30.04.2014 |

Lutkittelua,komentelua..vai mikä toimii sinun kohdallasi?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppuun pano,piiskaaminen ja tuhmien juttujen kuiskaaminen korvaan.

Vierailija
2/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää näyttää, että haluaa minua. Pitää olla määrätietoinen, eikä mikään vässykkä. Tuhmia ei tartte puhua, se voi olla kornia, mutta se haluaminen on tärkeätä..ettei vaan pane, koska voi panna - vaan koska haluaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsiminen pyllylle, tuhmien asioiden kuiskiminen, peppuun pano ja huoraksi kutsuminen. Eniten vihaan, jos mies kysyy, mitä sä haluat. Päätän töissä ja muutenkin ihan liikaa asioista, että sängyssä en halua.

Vierailija
4/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mies ottaa mut. Ei kysele, ei nyhjää, ei ole epävarma. Kiihotun siitä, kun mies (oma, rakas ja tuttu) vetää mua hiuksista, paiskaa sängylle, kuiskaa korvaan jotain irstasta ja tekee mulle mitä haluaa. Psl. anaali, sitä en halua ja mies tietää sen. 

Vierailija
5/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukistamista, hiuksista repimistä kuitenkin hellästi niin, että ollaan vain kivun ja nautinnon rajoilla. Pari kertaa ollut naamaankin läpsimistä kovenevin ottein, ihan omasta tahdostani. :P ja joo, lutkittelua, vieraan "sedän" leikkimistä haha. Ja tietty takaapäin ja mahd kovaa, juuri niin, että oikeen näyttää paljon minua haluaa. Mieluiten niin, että oon sängyn reunalla pylly pystyssä ja mies seisoo ja toinen jalka koukussa sängyllä... Kuristamista puolin ja toisin... Perseeseen sormettamista... Huhhh nyt haluan vaan äkkiä kotiin!:D

Ja seksimme ei tosiaan aina ole tälläistä, vaan nautimme myös hitaasta ja hellästä menosta, jossa ei sanota sanaakaan

Vierailija
6/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, minäkin joudun jatkuvasti tekemään isojakin päätöksiä töissä, siksikään en jaksa tehdä päätöksiä sängyssä. T. 5

Vierailija
7/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy miehenä sanoa, että ei ole mitään niin seksikästä kuin nainen joka antaa kutsua lutkaksi. Se kiihottaa aivan vitusti.

Vierailija
8/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehet tee mitään päätöksiä töissä kun pitää päättää sängyssäkin kaikesta. Onko ne jotain duunareita? Machoja joille sanotaan, että minä määrään, että nyt sinä määräät ja machomussukka tottelee.

Vierailija
9/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies tekee töissään päätöksiä, periaatteessa vielä enemmän kuin minä. Pointtina on se, että minä nautin siitä, että kerrankin joku muu käskee. T. 5

Vierailija
10/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, kyllä on duunari, miksi kysyt?;) mutta kaukana mistään vässykästä. ah ihanan raavas ja lihaksikas työmies! Ja siinä työasussakin on jotain niin kiihottavaa... Mitä vikaa duunareissa? Rakentanut varmaan sunkin pelleporvarin talon!

Vierailija
11/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuun pano, piiskaaminen ja tuhmien puhuminen, kuten joku aikaisempi jo sanoikin. Näiden lisäksi takaapäin ottaminen rajusti, tukistaminen, rintojen kouriminen, fritsujen tekeminen (ei kaulaan tai muualle, mistä ei voi peittää) ja pieni käskyttäminen (vaikka johonkin tiettyyn asentoon tai pysymään paikallaan tai ottamaan suihin). Huoraksi tai lutkaksi ei saa kutsua, niitä kohtaan minulla on kammo, mutta nainen ja narttu ovat kiihottavia. Samoin tykkään jos käsketään kerjäämään piiskaa tai muuta, mikä kyllä taitaa lukeutua tuohon tuhmien puhumiseen. 

Vierailija
12/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 15:13"]

Kyllä mun mies tekee töissään päätöksiä, periaatteessa vielä enemmän kuin minä. Pointtina on se, että minä nautin siitä, että kerrankin joku muu käskee. T. 5

[/quote]

Mitä silloin, jos miehesi haluaa että häntäkin käsketään?

Vierailija
13/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on miehillä miettimistä, kun yksi haluaa, että häntä kuristetaan, toinen, että lutkitellaan ja sormetetaan persettä kun taas jollekin perse on off limits. Parasta on, että miehen pitäisi tietää nämä asiat kyselemättä, nyhjäämättä jne. Miehen syy, jos ei osaa. - M27

Vierailija
14/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote]

Se onnistuu myös :D Turha sinulle on näitä enempää avata, vaikutat (anteeksi vaan) sen verran yksinkertaiselta, ettei edes kannata vaivautua. T. 5

Vierailija
15/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti niille miehille löytyy sängyssä dominoivia naisia. Minusta siihen ei ole, vaan halua olla sängyssä alisteisessa asemassa.

T: 4

Vierailija
16/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskyt, otteet ylipäätään, esim. eri asentoihin laittaminen, puristelu, esim. rinnoista... Yleinen "ottava" asenne, vaikea selittää..

Vierailija
17/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen puristaminen ja pureminen melko kovaakin, ei mitään nuolemista kiitos, tuo mieleen imettämisen. Käsien pitäminen paikallaan, pakottaminen tiettyn asentoon ja siinä suuseksi. Saa ihan hulluksi. Ei mitään läpsimistä tai huorittelua, saa kyllä puhua rivosti, lutkakin on ihan ok. Sellainen yleinen tilanteen hallinta ja pakottaminen olemaan paikallaan kun antaa suuseksiä tai panee.

Vierailija
19/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt joku feministi kommentoimaan tähän! Kuinka naiset voivat haluta tällaista sikamiesmeininkiä miehiltä? Vastaukseksi ei käy, että seksi on eri asia kuin muu elämä. Ei ole, samat ihmiset.

Vierailija
20/93 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskarin otteet kiihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi