Voiko hmisen kalloon tulla painaumia/klommoja vuosien varrella? Ihmettelen vain,
kun omasta mielestäni kallonion ollut melko tasainen mutta nykyisin ihan keskellä päätä hiusten alla tuntuu outo painauma kooltaan useita senttejä. Asia vaivaa mua mutta en kehtaa sen vuoksi lääkäriin mennä.
Kommentit (45)
Nuo putous pellet vaurattaa täällä itseään,! Itsekkin lähdin hakeen täältä vastauksia kun mies huolestu niskasta 10 cm tullut sellainen painauma pellet älkööt vaivautuko vastaamaan, te voitte mennä syand appi lavalle
Itselläni olen kans huomannut monta kertaa töissä esim kuulosuojainten käytön jälkeen, en tosin tiedä onko niillä mitään tekemistä asian kanssa. Huomasin myös että nyt kun kotona kokeilin päälakea niin ihan tasaiselta tuntuu, kummallista.
Mulla aurinkolaseja pidetessä päässä tuli kans sellane jännä lommo päähän onpa kumma tuntuu ikävältä festariviikonloppu ja kesällä tulee tehtyä tätä ja kauhee tuntuma tuol tai kuoppa.
Noi painaumat tuola ylhäällä päälaessa ovat normaaleja muutoksia mitä voi ihmiselle tulla. Ne ovat olleet sielä aina ja joskus pää muuttuu ja se tuntuu sielä paremmin. Ei hätää :)
Minä kaaduin kesällä, en huomannut mitään aivotärähdykseen viittaavaa. Kallon pinta vasemmalla ,lähellä päälakea oli todella kosketusarka kaksi kuukautta( ei päänsärkyä tai muita oireita).
Nyt on aikaa kulunut jo yli 3 kk ja vieläkin tuntuu pinta aralta ja kuntoilun ym lenkkeilyn jälkeen arempi.
Kuinka kauan tämä voi kestää? En ole käynyt lääkärissä.