Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tuoyyaa sinulle isompaa mielihyvää: Jatkuva kaupoissa kiertely vai

Vierailija
30.04.2014 |

tieto siitä, että Jess! Taas pärjäsin yhden päivän ilman kaupassa käymistä?

Mulle tuottaa isompaa mielihyvää jälkimmäinen. Mitä pidempään ilman kaupassakäymistä pärjää niin sitä parempi.

Toiset tykkää käydä päivittäin kaupassa, esim ostamassa tuoretta leipää, mutta mä oon hyvilläni siitä, ettei tarvitse käydä kaupassa kuin 2x/vko.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuottaa. ;-D

Vierailija
2/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kaupoissa kiertely. Rakastan shoppailua <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh, ei kumpikaan. Käyn kaupassa jos tarvin sieltä jotain. Harmittaisi jos tarpeellinen jäisi saamatta. Mutta turhaan en kiertele missään.

Vierailija
4/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaupoissa kiertelyä, saan siitä stressin. Kirppareista tykkään, mutten sieltäkään osta mitään, mitä en tarvitse. Tykkään vaan kirpparien tunnelmasta.

Vierailija
5/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään käydä kaupoissa ihan vaan vaikka katselemassa

Vierailija
6/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaupassakäyntiä -oli sitten ruokaa tai vaatteita. Meillä ostetaan kerralla viikon ruoat. -N19

Vierailija
7/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka, vaikka vältän kaiken turhan ostamista eli tarkoittaa lähinnä ruokakauppaa. En tykkää tehdä esim. viikon ruokalistoja vaan menen fiiliksen mukaan ja päivän ruokalista saattaa muuttua sen mukaan mitä kaupassa on tarjouksessa tai satunnaisena pikkueränä. Lisäksi jostain syystä ahdistun isoissa jättimarketeissa tai jos pitää ostaa kärryn täydeltä ruokaa :D

Vierailija
8/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:56"]Jatkuva kaupoissa kiertely. Rakastan shoppailua <3

[/quote]

Sama. Tänään kävin viimeksi. :)

Vierailija
9/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:58"]

Inhoan kaupoissa kiertelyä, saan siitä stressin. Kirppareista tykkään, mutten sieltäkään osta mitään, mitä en tarvitse. Tykkään vaan kirpparien tunnelmasta.

[/quote]

haju = tunnelma?

Vierailija
10/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee. Joskus nautin ajatuksesta kuinka rahaa menee säästöön ihan koko ajan, eli silloin tosi harvoin tulee käytyä paitsi hakemassa välttämättömät, kun taas välillä nautin kaupoissa kiertelystä pidemmän kaavan mukaan ja koska harkinta aina aika pitkälti mulla pelaa, niin nopeatkin vaateostokset ovat sitten sopivia ja pitkäikäisiä mun kaapissa. Ja etenkin siis päällä, ei pelkästään kaapissa. Ja parhaat löytyykin just sattumalta. :)

Vierailija
11/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Omituinen kysymys. Se, että en käy kaupassa ei tuota minulle minkäänlaista mielihyvää, joten kaipa tuo ensimmäinen vaihtoehto voittaa luovutuksella. Suurimman osan hankinnoista teen kuitenkin netissä.

Vierailija
12/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Suhtaudun erittäin neutraalisti tavaroihin ja ostamiseen. Jos tarvitsen jotain, ostan sen suitsait enkä koskaan ajattele että jess, päätinpä olla ilman jotain välttämättömyyshyödykettä. Koska en osta mitään turhaa.

Vierailija
13/16 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mitä tarvitsen silloin kun tarvitsen. Se voi olla kaksi kertaa päivässä tai  kaksi kertaa viikossa. Kiertelyä en harrasta.

Vierailija
14/16 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä tykkään käydä kaupoissa ihan vaan vaikka katselemassa

Yrittäjä täällä hei

Somistan tilaan hienot tuotteet, jotta voit kuluttaa aikaasi kusisissa uffin verkkareissa ja tuoda hiekkaa liikkeeseen

Vierailija
15/16 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh. Omituinen kysymys. Se, että en käy kaupassa ei tuota minulle minkäänlaista mielihyvää, joten kaipa tuo ensimmäinen vaihtoehto voittaa luovutuksella. Suurimman osan hankinnoista teen kuitenkin netissä.

JUURI NÄIN::ÄLÄ V:ITTU TULE LIKAAMAAN LIIKETTÄ PAS:KAISISSA KIERRÄTYSVAATTEISSASI

ja myyn trendikkäitä keskihintaisia tuotteita

suomalainen on köyhä ja näyttää YYHOOLTA

Vierailija
16/16 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:58"]

haju = tunnelma?

Menk'ää uffille ..siellä sulaudutte pissan ja hien ja p.askan hajuun