Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskausko? Hämmentynyt...

Vierailija
30.04.2014 |

Olen tapaillut miestä vähän yli puoli vuotta. Olin neitsyt kun tavattiin, ja yhdyntä ei onnistunut vaikka monta kertaa yritettiin. Syynä erittäin piukat paikat ja vähäinenkin yritys aiheutti kipua. Nyt sitten viikko sitten makoiltiin sängyssä, oli pientä käsitouhua ja mies tuli päälle, yritti laittaa penistä sisään. No sitten kuitenkin survaisi kunnolla sisään, kipu oli sietämätön ja käskin lopettamaan. Huusin todella kovaa "lopeta!", mutta mies sanoi ettei kestä enää kauan, eikä siis lopettanut. Vaistomaisesti yritin työntää miestä olkapäistä ylös, mutta eihän voimat riittäneet. Purin sitten hammasta ja kestin. Toimitus ei kestänyt kauan.

Jälkeenpäin en osannut edes sanoa mitään kun olin niin hämmentynyt. Mies ei ollut moksiskaan. En vaan käsitä miksi ei lopettanut vaikka käskin. Mitä mieltä olette tästä? Vai saako täällä asiallisia vastauksia provohuuteluiden ja kettuilun sijaan?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysverinen elukka sulla siellä, onnee.

Vierailija
22/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki väärin, ehdottomasti väärin. Mutta rikosilmoitus ei välttämättä näin ensi kädessä ole se parhaimpaan lopputulokseen johtava toimenpide. Ennen kuin alat harkita sitä, niin istuta mies alas ja sano että haluat puhua. Kerro, että tilanne vaivaa sinua, koska mies ei lopettanut pyytäessäsi vaikka sinuun sattui. Sano, että et tuntenut oloasi hyväksi etkä turvalliseksi, ja kokemus oli kaikin puolin kurja, varsinkin kun kyse oli ekasta kerrasta.

Voi olla, että mies luuli että tuolla teollaan pääsisitte suhteessa eteenpäin. Voi olla, että mies oikeasti luuli, että jos kerran ryskäisee niin seksi alkaa luistamaan. Voi JOPA olla, että mies luuli että olisit iloinen siitä, että hän lopetti jahkailun ja sai seksielämänne käyntiin monen epäonnistuneen yrityksen jälkeen. Jos näin on, niin mies oli pahasti VÄÄRÄSSÄ ja hänen täytyy myös saada se tietää. Sinun on kerrottava se hänelle. Mies toimi typerästi, ei osannut asettua sinun asemaasi eikä huomioida kipuasi, mies teki väärin ja siksi on tärkeää että hän myös ymmärtää tehneensä väärin.

Tämän jälkeen, mikäli mies ymmärtää mokansa, pyytää vilpittömästi anteeksi ja on aidosti pahoillaan, voit jatkaa paremmin mielin suhdetta. Jos mies vähättelee, ei ymmärrä tai ei suostu puhumaan asiasta/kuuntelemaan, vähintä mitä sinun pitää tehdä on lopettaa suhde ja mieluiten tehdä vielä se rikosilmoitus päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni neitsyys aika samanlaisessa tilanteessa.

Yksi asia, jonka voin jälkiviisaana neuvoa on se, että juttele jonkun kanssa, vaikka just soita jonnekin Tukinaiseen tms.

Mä pohdin tolleen samalla tavalla, että olihan mies tavallaan oikeassa ja itsehän annoin aloittaa jne jne.

Meni lähemmäs 10v ennen kuin opin nauttimaan seksistä, koska OIKEASTI se eka kerta ja sen puolustelu sai mut uskomaan, että olen lähinnä vain seksissä se osapuoli, joka on luotu tyydyttämään ja mulla ei ole arvoa.

Oikeusjutusta et varmaan kostuisi mitään, mutta ehdottomasti kerro miehelle tiukasti mitä tämä teki ja mieluiten myös jätä siihen paikkaan ellei mies tajua tehneensä jotain karmeaa ja... En tiedä, kannattaisi vaan yksinkertaisesti jättää.

Mutta ennen kaikkea juttele asiasta jonkun tahon kanssa, muun kuin miehen, jotta saat oikeasti itsellesi selväksi, että sua on kohdeltu ala-arvoisesti ja epäkunnioittavasti ja sä et tehnyt MITÄÄN väärin. Miehen olisi pitänyt lopettaa heti, kun sanoit, siinä ei ole yhtään mitään selitettävää eikä mitään epäselvää.

Vierailija
24/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oli raiskaus kun käskit lopettaa ja yritit työntää pois

Vierailija
25/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:48"]

Kysyin mieheltä miksi hän ei lopettanut ja hän sanoi, että se oli vähän niin kuin pakko tehdä, kun yritetty monta kertaa muttei koskaan onnistuttu Kunnolla.

Ap

[/quote]

Niin, tuossa on se hyvä puoli, että seuraavan miehen kanssa nuo ongelmat on toivottavasti pois päiväjärjestyksestä. Ikävä silti, että menetit neitsyytesi noin traumaattisissa merkeissä. Ja jätä se mies, mä en uskaltaisi olla tuollaisen kanssa enää päivääkään. 

Mun immenkalvon repeäminen viilsi myös ihan järjettömän kovaa, parkaisin ja mies lopetti onneksi melkein heti. En voi edes kuvitella miltä olis tuntunut, jos se olis vaan jatkanut survomista. Sitten vaan tärisin sängyllä loppuillan ja mies silitteli mua. Seuraavan kerran seksi tuntui jo hyvältä. :)

Vierailija
26/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole raiskaus, vaikka väärä teko kyllä, mutta raiskaukseksi tuota ei saa millään.

Vierailija
27/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:58"]Ei ole raiskaus, vaikka väärä teko kyllä, mutta raiskaukseksi tuota ei saa millään.

[/quote]

Eikö raiskaus olekaan enää väkiisinmakaamista?

Vierailija
28/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HELVETTI MIKÄ MIES! Oisin jo tehny rikosilmoituksen ja juossut kovaa pois! Raiskaaja!

Vierailija
29/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mielestäni raiskaus. Sä suostuit seksiin ja yhdyntään ja vasta toi "survaisu" sattu suhun. Toki mies on idiootti ja mulkku, mutta ehkä nyt ei raiskaaja. Tiesikö mies että suhun nimenomaan sattuu vai että muuten vaan pyysit lopettaa? Miehet on eläimiä ja harva panemista voi lopettaa enää tossa vaiheessa. Ainakaan tollaset kusipäät.

Vähän outoa olis jos rikosilmoitusta lähtisit tekee vaikka kuitenkin miehen kaa kimpassa oot edelleen. Ota nyt ero ensimmäiseks ainakin. Toki mies loukkas sua fyysisesti ja henkisesti, mutta ei nyt ihan rikokseks asti.

Vierailija
30/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin moni nainen on sitä mieltä, että ei ole raiskaus, jos toinen panee väkisin :-o

Tai ainakin epäilisin, että täällä kirjoittaa lähinnä naiset.

Ei mikään ihme ettei Suomessa saa raiskauksesta tuomioita, kun edes naiset itse ei ole sitä mieltä, että väkisinnussimisessa ois kyse raiskauksesta :-o

Vierailija
31/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 10:05"]

Miten näin moni nainen on sitä mieltä, että ei ole raiskaus, jos toinen panee väkisin :-o

Tai ainakin epäilisin, että täällä kirjoittaa lähinnä naiset.

Ei mikään ihme ettei Suomessa saa raiskauksesta tuomioita, kun edes naiset itse ei ole sitä mieltä, että väkisinnussimisessa ois kyse raiskauksesta :-o

[/quote]

Nainen on naiselle susi. Uhrista kun löytää vikoja, niin voi kuvitella että samaa ei ikinä voisi käydä itselle. 

Vierailija
32/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, nyt jätät ton miehen heti. Mikään selittely ei auta. Toi oli väärin. Mitä väliä sillä, että mies suuttuu? Se teki väärin ja sillä sipuli! Tässä asiassa on täysin merkityksetöntä se, että se kesti vain vähän aikaa.

Vierailija
33/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:38"]

No muuten on ihan tavallinen suhde. Mies ei näe asiassa mitään outoa. Loukkaantuisi ja suuttuisi jos sanoisin, että oli raiskaus. En jaksa asiasta puhua, koska on melko kiivas enkä jaksa tapella. Itselle vaan aina iskostettu päähän, että jos käskee lopettamaan, niin silloin kuuluu lopettaa. Siksi olin niin hämmentynyt tilanteessa.

Ap

[/quote]

Kiivas mies joka ei välitä sinun tunteistasi ja saa sinut hämmennyksiin ja kyseenalaistamaan omat oikeutesi? Ihan oikeasti ap, mitä sä vielä teet sen miehen kanssa? Lähde. Nyt.

Vierailija
34/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 10:03"]

No ei mielestäni raiskaus. Sä suostuit seksiin ja yhdyntään ja vasta toi "survaisu" sattu suhun. Toki mies on idiootti ja mulkku, mutta ehkä nyt ei raiskaaja. Tiesikö mies että suhun nimenomaan sattuu vai että muuten vaan pyysit lopettaa? Miehet on eläimiä ja harva panemista voi lopettaa enää tossa vaiheessa. Ainakaan tollaset kusipäät.[/quote]

Jaa. Mulle on siis sattunut kummallinen kaarti miehiä, kun joka kerran kun on sattunut (käsi/jalka jäänyt puristuksiin, hiukset jääny kiinni, raapaissu/purru vahingossa liian kovaa) mies on aina säpsähtäny. Ei ole tarvinnu työntää pois, ovat ihan oma-alotteisesti ottaneet takapakkia niin että tilanne on selvitetty. Kummasti nää "eläimet" ovat olleet huolissaan kun olen älähtänyt kivusta ja ensisijainen huolenaihe on ollut, että ei satu, ei se, että pano jää kesken.

Samaiset miehet ovat myös huolestuneet, jos oon näyttänyt väsyneeltä tai poissaolevalta, ja kysyneet, haluanko jatkaa. Mun kokemuksen mukaan ei ole normaalia, että mies vastustaa pois työntämistä ja sanallista kieltoa (etukäteen sovittua bondagea ei lasketa).

Toiseen työntyminen väkisin ja kiellosta huolimatta on raiskaus. On eri asia, onko se helppo osoittaa oikeudessa ja haluaako tehdä rikosilmoitusta, mutta kyllä tyhmemmänkin pitäisi tajuta ettei jatka jos toinen huutaa "lopeta" ja yrittää työntää pois. En jatkaisi suhdetta sellaisen kanssa.

Vierailija
35/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mut ois raiskannu puukolla uhaten pusikossa joku hiippari, niin tollanen "harrastimme yhteistuumin seksiä ja hän ei lopettanut kun käskin" ei varmaan ihan ole vastaava asia mielestäni.

Vierailija
36/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuten on ihan tavallinen suhde. Mies ei näe asiassa mitään outoa. Loukkaantuisi ja suuttuisi jos sanoisin, että oli raiskaus. En jaksa asiasta puhua, koska on melko kiivas enkä jaksa tapella. Itselle vaan aina iskostettu päähän, että jos käskee lopettamaan, niin silloin kuuluu lopettaa. Siksi olin niin hämmentynyt tilanteessa.

Ap

[/quote]no mikset sano?????

Vierailija
37/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

Onko tää yleinenkin kuvio miesten ja naisten suhteissa että mies saa loukata naista mutta nainen silti halua pahoittaa miehen mieltä, vaikka kyse olisi omista oikeuksista?

Vierailija
38/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään epäselvää, raiskaus mikä raiskaus. Olen niin pahoillani, että menetit neitsyytesi tuolla tavalla :( Se nyt sattuu vaikka molemmat olis hommassa täysillä mukana, saatika että toinen ottaa väkisin.

Vierailija
39/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:58"]Ei ole raiskaus, vaikka väärä teko kyllä, mutta raiskaukseksi tuota ei saa millään.

[/quote]

Eikö raiskaus olekaan enää väkiisinmakaamista?

[/quote]

Tutustu ihan lakikirjaan ja katso sieltä mitä tarkoittaa raiskaus? Kusipäinen temppu, mutta raiskausta siitä ei saa. Jos yhdyntä on jo aloitettu molempien osapuolien suostumuksella, niin kuin tässä on kuvattu tapahtuneen, niin se ei todellakaan ole raiskaus.

Tuolla ei pääse edes oikeuteen kun mitkään raiskauksen tunnusmerkit eivät täyty. Todennäköisesti tuo mies ei joutuisi edes kuulusteluihin, sillä tilanne on ollut jo yhdyntä ja sen jatkaminen pyynnöstä huolimatta on jotain vallan muuta kuin raiskaus. Varsinkin kun aloittajan mukaan hän oli kerran pyytänyt, sitten vain tyytynyt tilanteeseen. Älkää olko niin saatanan naiveja, mies on kusipää mutta ei se tee hänestä raiskaajaa!

Vierailija
40/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:35"]On raiskaus. Millainen mies saa nautintoa kuin naiseen sattuu älyttömästi? Lopeta nyt ainakin toi suhde. 

Jatkossa jos haluat toimivan seksielämän, niin yritä parantaa alapääsi elastisuutta . Kukaan kun ei oikeasti ole niin tiukka, ettei seksi harjoittelun kautta lopulta onnistuisi. Mitäs jos vaikka itsekses harjoittelisit liukkarin ja erikokoisten sauvojen kanssa?

[/quote]

Minä saan nautintoa, kun naiseen sattuu.

Mutta vain vapaaehtoisen, kivusta nauttivan naisen kohdalla. Aloituksessa oli kyse raiskauksesta, selvä asia.