Tutkimukset: tyypillinen rokotevastainen henkilö on matalasti koulutettu, pienituloinen keski-ikäinen maaseudulla asuva populistipuolueita äänestävä mies
Kommentit (22)
Jaa. Minäkin vastustan erityisesti tätä koronarokotusta.
Olen hyvin koulutettu, hyväosainen keski-ikäinen nainen pk-seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainakaan hyvin älykäs.
Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen nainen, en äänestä populisteja (en vasemmalta enkä oikealta). Olen hyvinkin tämän rokotteen vastainen. Mutta. Tulen sen kuitenkin ottamaan, koska vaihtoehto on paljon huonompi, eikä pelkästään vain itseni kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet kovin ylpeä siitä, että hyvästä koulutuksesta huolimatta olet niin paksukalloinen, että olet jäänyt matalasti koulutettujen maalaisjunttien tasolle? Hienoo :D
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä olet yksinkertainen tämän asian suhteen etkä hanki asiasta kunnollista tietoa ei tee tätä tutkimusta perättömäksi. Olet vain yksi lukuisista poikkeuksista.
Olkoon. Minä en hätäisesti kuukausien aikana markkinoille kiirehdittyä rokotetta ota, kun normaalisti rokotteen valmistus vie sellaiset 10-15 vuotta, vähintään. En aio olla mikään valtion ilmainen ja vapaaehtoinen koekaniini. Ne ketkä haluavat sen rokotteen ottaa, saavat sen puolestani ottaa vaikka kolmeen kertaan. Minä päätän omasta kehostani ja mitä sinne laitetaan, tai tässä tapauksessa ei laiteta. En muuten sitten sovi tuohon mainittuun demografiaan.
Julkisuudessa rokotevastaiset on kyllä esitetty viherhipstereinä
Mun mielestä on ihan fiksua vähän katsoa ja seurata ensin. Eikä juosta suoraan pää seinään. Ei mun mielestä tarkoita että on rokotevastainen. Itse en voi rokotetta ottaa ollenkaan ainakaan näillä näkymin.
Et sinäkään kovin älykäs ole, kun et hoksannut, että tutkimus koski toista maata.
Populistinen avaus. Haluat hyväksyntää ja saat sitä varmasti, osin.
Olen aloitusviestin vastakohta mutta en aio ottaa rokotetta.
Olen matalasti koulutettu ja aion ottaa rokotuksen. Ellei sitten ap:n kaltaiset idiootit saa päätäni käännettyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aloitusviestin vastakohta mutta en aio ottaa rokotetta.
Juupajuu
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudessa rokotevastaiset on kyllä esitetty viherhipstereinä
Toinen keskittymä rokotevastaisissa on Pohjanmaan rannikolla rantaruotsalaisten keskuudessa.
Minun tuntemani ovat akateemisesti koulutettuja, vihreitä äänestäviä ja sukupuoleltaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen nainen, en äänestä populisteja (en vasemmalta enkä oikealta). Olen hyvinkin tämän rokotteen vastainen. Mutta. Tulen sen kuitenkin ottamaan, koska vaihtoehto on paljon huonompi, eikä pelkästään vain itseni kannalta.
AMK-hoitsu?
Vierailija kirjoitti:
Olkoon. Minä en hätäisesti kuukausien aikana markkinoille kiirehdittyä rokotetta ota, kun normaalisti rokotteen valmistus vie sellaiset 10-15 vuotta, vähintään. En aio olla mikään valtion ilmainen ja vapaaehtoinen koekaniini. Ne ketkä haluavat sen rokotteen ottaa, saavat sen puolestani ottaa vaikka kolmeen kertaan. Minä päätän omasta kehostani ja mitä sinne laitetaan, tai tässä tapauksessa ei laiteta. En muuten sitten sovi tuohon mainittuun demografiaan.
Rokotteen toimintamekanismi ja aineosat eivät ole uusia, eli rokotteen "aihio" on ollut jo valmiina pitkään ja testattu vuosikausia ennen korona-pandemiaa. Ihmisiltä on jäänyt kokonaan huomaamatta, ettei kyse ole mistään uudesta keksinnöstä vaan vanhan uusiokäytöstä.
Järkytyn, mikäli joku yllättyi tästä.