Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimukset: tyypillinen rokotevastainen henkilö on matalasti koulutettu, pienituloinen keski-ikäinen maaseudulla asuva populistipuolueita äänestävä mies

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyn, mikäli joku yllättyi tästä.

Vierailija
2/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minäkin vastustan erityisesti tätä koronarokotusta.

Olen hyvin koulutettu, hyväosainen keski-ikäinen nainen pk-seudulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainakaan hyvin älykäs.

Vierailija
4/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen nainen, en äänestä populisteja (en vasemmalta enkä oikealta). Olen hyvinkin tämän rokotteen vastainen. Mutta. Tulen sen kuitenkin  ottamaan, koska vaihtoehto on paljon huonompi, eikä pelkästään vain itseni kannalta. 

Vierailija
5/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet kovin ylpeä siitä, että hyvästä koulutuksesta huolimatta olet niin paksukalloinen, että olet jäänyt matalasti koulutettujen maalaisjunttien tasolle? Hienoo :D

Vierailija
6/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sinä olet yksinkertainen tämän asian suhteen etkä hanki asiasta kunnollista tietoa ei tee tätä tutkimusta perättömäksi. Olet vain yksi lukuisista poikkeuksista.

Vierailija
7/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon. Minä en hätäisesti kuukausien aikana markkinoille kiirehdittyä rokotetta ota, kun normaalisti rokotteen valmistus vie sellaiset 10-15 vuotta, vähintään. En aio olla mikään valtion ilmainen ja vapaaehtoinen koekaniini. Ne ketkä haluavat sen rokotteen ottaa, saavat sen puolestani ottaa vaikka kolmeen kertaan. Minä päätän omasta kehostani ja mitä sinne laitetaan, tai tässä tapauksessa ei laiteta. En muuten sitten sovi tuohon mainittuun demografiaan.

Vierailija
8/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudessa rokotevastaiset on kyllä esitetty viherhipstereinä

Vierailija
9/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Vierailija
10/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan fiksua vähän katsoa ja seurata ensin. Eikä juosta suoraan pää seinään. Ei mun mielestä tarkoita että on rokotevastainen. Itse en voi rokotetta ottaa ollenkaan ainakaan näillä näkymin.

Vierailija
11/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään kovin älykäs ole, kun et hoksannut, että tutkimus koski toista maata.

Vierailija
12/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Populistinen avaus. Haluat hyväksyntää ja saat sitä varmasti, osin.

Vierailija
13/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloitusviestin vastakohta mutta en aio ottaa rokotetta.

Vierailija
14/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matalasti koulutettu ja aion ottaa rokotuksen. Ellei sitten ap:n kaltaiset idiootit saa päätäni käännettyä.

Vierailija
15/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa153

Vierailija
16/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloitusviestin vastakohta mutta en aio ottaa rokotetta.

Juupajuu

Vierailija
17/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuudessa rokotevastaiset on kyllä esitetty viherhipstereinä

Toinen keskittymä rokotevastaisissa on Pohjanmaan rannikolla rantaruotsalaisten keskuudessa.

Vierailija
18/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani ovat akateemisesti koulutettuja, vihreitä äänestäviä ja sukupuoleltaan naisia.

Vierailija
19/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu ja keskituloinen nainen, en äänestä populisteja (en vasemmalta enkä oikealta). Olen hyvinkin tämän rokotteen vastainen. Mutta. Tulen sen kuitenkin  ottamaan, koska vaihtoehto on paljon huonompi, eikä pelkästään vain itseni kannalta. 

AMK-hoitsu?

Vierailija
20/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon. Minä en hätäisesti kuukausien aikana markkinoille kiirehdittyä rokotetta ota, kun normaalisti rokotteen valmistus vie sellaiset 10-15 vuotta, vähintään. En aio olla mikään valtion ilmainen ja vapaaehtoinen koekaniini. Ne ketkä haluavat sen rokotteen ottaa, saavat sen puolestani ottaa vaikka kolmeen kertaan. Minä päätän omasta kehostani ja mitä sinne laitetaan, tai tässä tapauksessa ei laiteta. En muuten sitten sovi tuohon mainittuun demografiaan.

Rokotteen toimintamekanismi ja aineosat eivät ole uusia, eli rokotteen "aihio" on ollut jo valmiina pitkään ja testattu vuosikausia ennen korona-pandemiaa. Ihmisiltä on jäänyt kokonaan huomaamatta, ettei kyse ole mistään uudesta keksinnöstä vaan vanhan uusiokäytöstä.