Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miehesi on?

Vierailija
29.04.2014 |

Mitä muut eivät miehestäsi tai teistä tiedä?

minulla on unelmieni mies, niin ulkoisesti kuin muutenkin. Hän on pitkä, komea ja lihaksikas, pukeutuu hyvin ja on minua 15vuotta vanhempi. Hän on menestynyt, minä & lapset on tärkein asia elämässä, tekee aina kaikkensa minun & meidän eteen, seksi on mahtavaa ja sitä on riittävästi. Tykkään myös siitä että mieheni osoittaa rakkauttaan joka päivä ja myös muiden nähden.

Mitä kukaan ei tiedä meistä?

-tapasimme iskurissa (en ymmärrä mitä me siellä edes teimme, on sen verran nolo sivusto)

-olimme tavatessamme varattuja

-meillä on kummallakin ollut kymmeniä seksikumppaneita ja puhumme niistä usein seksin aikana

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat olleet naimisissa ja molemmilla on aika tarkkaan saman ikäisiä lapsia. Tapasimme netissä ja ekat treffimme oli leffaan ja sen jälkeen kahville. Mieheni on hyvin rauhallinen muttei flegmaattinen, iloinen ja valmis kokeilemaan lähes kaikkea uutta mutta yleensä hän ei ole ideanikkari. Lähtee kyllä mukaan muttei siis ideoi. Pitää tärkeänä hellyyttä; suukkoja, kädestä pitämistä. 

Mitä kukaan muu ei meistä tiedä?

- seksielämäämme, se on vain meidän

- oikeastaan mitään intiimiä parisuhdejuttua tai käymiämme keskusteluja. 

Vierailija
2/2 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyvin rakastunut minuun ja hauaa minua jatkuvasti viidentoista yhteisen vuoden jälkeen. Hän on erittäin ahkera, urheilullinen ja hyvä isä. Hänellä on hyvä ammatti ja keskivertoa selvästi korkeampi palkka.

Mitä muut eivät tiedä?

Mieheni ei sanonut inulle rakastavansa minua ainakaan ensimmäiseen neljään vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi