Mieheni sai rintaa neljävuotiaaksi. On muuten hyvä suutelija.
Sattumaa?
Anoppi myös on ihana ihminen. Hänellä on edelleen lämpimät suhteet poikaansa, ei ole osoittanut minua kohtaan pienintäkään kateutta ja ei ole ikinä arvostellut minua tai muitakaan.
Ai niin, vaikka anoppi ei erikseen rohkaisutkaan, niin minäkin imetin lastani nelivuotiaaksi. Sen jälkeen aloin puhumaan, että - kun isäsikin lopetti neljä täytettyään, että entä jos sinäkin? Lapsi olisi halunnut varmasti jatkaa, mutta kyllä näin pitkä imetys oli jo kylliksi. Imeykset olivat jo harventuneet niin, että ei joka päivä edes imenyt. Oli helppoa lopettaa.
Kommentit (8)
Suuteleeko miehesi samaan tyyliin kuin vauva imee rintaa? Sulla mahtaa olla rohtuneet huulet.
Ovatko miehesi ja anoppisi muslimeja? Islamilaisissa kulttuureissa on käsittääkseni perinteisesti kannustettu erittäin pitkään imetykseen.
Mulla ei ole mitään ratonaalsta argumenttia näihin tällaisiin. Yksinkertaisesti: yök. Neljä vee ei tiedä mitä haluaa ja mikä on hänelle hyväksi, ei rintamaidosta ole ravinnollisestikaan mitään merkittävää hyötyä. Aika pöllöä jos äidin ja lapsen välillä ei muka muuten ole läheisyyttä jollei lapsella ole tissi suussa.
Miehesi on varmaan sitten myös hyvä imemään munaa.
Mun mies on myös aivan älyttömän hyvä suutelija...
Hänen äitinsä ei pystynyt imettämään ollenkaan.
Äidin ja mieheni kuten myös minun ja anoppini välit ovat todella läheiset ja lämpimät.
Neljään vuoteenko se tissin imeminen sun miehellä loppu?
Up