Euroviisut!!
Tähän alle keskustelua viisuista. Pääseeko Suomi semifinaalista jatkoon, mitä viisukatsomossanne herkutellaan, aiotteko pelata viisulottoa tai tehdä veikkauksia, kuka on paras, kuka yllättää, kuka floppaa jne. Viisufanit, jännäys alkaa nyt! =)))
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:02"]
Montako vitun kertaa pitää veikata av:lla pääseekö se Suomi jatkoon????
[/quote]No ainakin yhtä monta kertaa, kun taistella siitä saako lapsia viedä hoitoon, ja kuinka tyhmä laji se jääkiekko onkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:02"]Montako vitun kertaa pitää veikata av:lla pääseekö se Suomi jatkoon????
[/quote]
En ole ap, mutta onko pakko kommentoida noin? Älä avaa jos ärsyttää.
Kuka on tämän semin paras mielestänne? Minusta se on Suomi, mutta epäilen pahasti, että arvosteluani sumentaa sekä suomalaisuus että musiikkimakuni kallistuminen rockiin popin sijasta.
Mä toivon koko sydämestäni, että nuorten poikien Softengine pääsisi jatkoon. Heille sen soisi niin mielellään. En jaksa tänään katsoa karsintoja, kun huomenna aikainen aamuvuoro, mutta lauantaina sitten nautin jos Suomi on jatkossa :)
Parhaat taitavat olla itävallan naismies ja kreikan nätit pojat. =)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:09"]
Kuka on tämän semin paras mielestänne? Minusta se on Suomi, mutta epäilen pahasti, että arvosteluani sumentaa sekä suomalaisuus että musiikkimakuni kallistuminen rockiin popin sijasta.
[/quote]
Romania on oma suosikkini. Biisi on viisuille tyypillisesti herkästi päähän soimaan jäävä, hyvin tehty ja etenkin mies laulaa erinomaisesti livenäkin. Ehdottomasti näistä tämän vuoden tanssibiiseistä paras.
Georgia oma suosikkini. Kerrassaan ihana!!
Mulla on kisakatsomoeväänä itse tehtyjä perunalastuja, chilidippiä ja olutta. Niin ja chilisuklaata- kapsaisiinia ei koskaan voi olla liikaa. =D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:09"]
[/quote]
Tässä semifinaalissa ei ole yhtään hyvää biisiä. Olen todella pettynyt tämän vuoden tasoon.
Suomen pojat voisivat olla ihan ookoo, jos olisivat jättäneet ne coldplaymäisyydet ja kingsofleonmäisyydet pois (ne kertosäkeen ooo-oo-oot ja muut tällaiset). Coldplay ja Kings of Leon ovat bändeinä ihan no-no.
Coldplay ja Kings of Leon ovat loistavia bändejä! Samoin Muse ja Snow Patrol joihin olen poikia kuullut verratun. =)
Oiiii naismies ja viikset voittoon!
Karkkia ja sipsiä on viisueväänä :D Odotan semin alkua innolla. Toivottavasti Suomi pääsee finaaliin!
Oliko ihan pakko mainita herkut? Mä oon DIEETILLÄ! Ja nyt meen SUN TAKIAS ostaan karkkia. Vittu! Haista paska :(
Itävalta oli kyllä hyvä! Ja ei ruotsikaan huono ollut. :)
Montako vitun kertaa pitää veikata av:lla pääseekö se Suomi jatkoon????