Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut!!

Vierailija
08.05.2014 |

Tähän alle keskustelua viisuista. Pääseeko Suomi semifinaalista jatkoon, mitä viisukatsomossanne herkutellaan, aiotteko pelata viisulottoa tai tehdä veikkauksia, kuka on paras, kuka yllättää, kuka floppaa jne. Viisufanit, jännäys alkaa nyt! =)))

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vitun kertaa pitää veikata av:lla pääseekö se Suomi jatkoon????

Vierailija
2/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:02"]

Montako vitun kertaa pitää veikata av:lla pääseekö se Suomi jatkoon????

[/quote]No ainakin yhtä monta kertaa, kun taistella siitä saako lapsia viedä hoitoon, ja kuinka tyhmä laji se jääkiekko onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:02"]Montako vitun kertaa pitää veikata av:lla pääseekö se Suomi jatkoon????

[/quote]

En ole ap, mutta onko pakko kommentoida noin? Älä avaa jos ärsyttää.

Vierailija
4/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tämän semin paras mielestänne? Minusta se on Suomi, mutta epäilen pahasti, että arvosteluani sumentaa sekä suomalaisuus että musiikkimakuni kallistuminen rockiin popin sijasta.

Vierailija
5/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon koko sydämestäni, että nuorten poikien Softengine pääsisi jatkoon. Heille sen soisi niin mielellään. En jaksa tänään katsoa karsintoja, kun huomenna aikainen aamuvuoro, mutta lauantaina sitten nautin jos Suomi on jatkossa :)

Vierailija
6/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat taitavat olla itävallan naismies ja kreikan nätit pojat. =)

Vierailija
7/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:09"]

Kuka on tämän semin paras mielestänne? Minusta se on Suomi, mutta epäilen pahasti, että arvosteluani sumentaa sekä suomalaisuus että musiikkimakuni kallistuminen rockiin popin sijasta.

[/quote]

Romania on oma suosikkini. Biisi on viisuille tyypillisesti herkästi päähän soimaan jäävä, hyvin tehty ja etenkin mies laulaa erinomaisesti livenäkin. Ehdottomasti näistä tämän vuoden tanssibiiseistä paras.

Vierailija
8/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgia oma suosikkini. Kerrassaan ihana!!

Vierailija
9/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kisakatsomoeväänä itse tehtyjä perunalastuja, chilidippiä ja olutta. Niin ja chilisuklaata- kapsaisiinia ei koskaan voi olla liikaa. =D

Vierailija
10/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:09"]

[/quote]

Tässä semifinaalissa ei ole yhtään hyvää biisiä. Olen todella pettynyt tämän vuoden tasoon.

Suomen pojat voisivat olla ihan ookoo, jos olisivat jättäneet ne coldplaymäisyydet ja kingsofleonmäisyydet pois (ne kertosäkeen ooo-oo-oot ja muut tällaiset). Coldplay ja Kings of Leon ovat bändeinä ihan no-no.

Vierailija
11/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay ja Kings of Leon ovat loistavia bändejä! Samoin Muse ja Snow Patrol joihin olen poikia kuullut verratun. =)

Vierailija
12/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiiii naismies ja viikset voittoon!

Vierailija
13/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia ja sipsiä on viisueväänä :D Odotan semin alkua innolla. Toivottavasti Suomi pääsee finaaliin!

Vierailija
14/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ihan pakko mainita herkut? Mä oon DIEETILLÄ! Ja nyt meen SUN TAKIAS ostaan karkkia. Vittu! Haista paska :(

Vierailija
15/15 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta oli kyllä hyvä! Ja ei ruotsikaan huono ollut. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi