Raskaana ghanalaismiehelle. Mieheni ei tiedä!
Olen raskaana ghanalaiselle miehelle ja suomalainen avomieheni ei tiedä tästä. Kaikki alkoi siitä kun avomieheni petti minua Tallinnanreissulla venäläisen naisen kanssa, lupasi että juttu jää siihen mutta pian huomasin naisen edelleen soittelevan miehelleni ja pian mies sopi myös uudesta Tallinnanreissusta. Mieheni lupasi ettei enää petä minua että ovat vain ystäviä nyt. Asia otti minua päähän ja sovin treffit Itä-helsinkiin nuoren ghanalaismiehen luo siksi aikaa kun mieheni lähti Tallinnaan naista tapaamaan. Vietimme yhteisen viikonlopun ja "kostona" panin uuden miehen kanssa lähes koko ajan. Parin viikon päästä sain tietää olevani raskaana. Mieheni ei tiedä mitään. Mitä nyt teen? uskottelenko miehelle että lapsi on hänen koska hän pettää minua aina jolloin totuus selviää vasta kun lapsi syntyy vai kerronko totuuden? kerronko myäs ghanalaiselle että hänestä tulee lapseni isä? mutta miten hän tulee suhtautumaan asiaan? emme seurustele olemme vain ystäviä. Niin ja avomieheni jatkaa edelleen tiivistä yhteydenpitoa uuden naisen kanssa eikä välitä siitä jos huomautan asiasta. T. ennen täysin normaali nainen nyt sekasorron keskellä elävä
Kommentit (6)
Hohhoijaa, onpa taas typerä persuprovo joka hyvin osoittaa kirjoittajansa äo:n.
Et maksa sähkölaskuja, ei se mitään pimeässä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:43"]Olen raskaana ghanalaiselle miehelle ja suomalainen avomieheni ei tiedä tästä. Kaikki alkoi siitä kun avomieheni petti minua Tallinnanreissulla venäläisen naisen kanssa, lupasi että juttu jää siihen mutta pian huomasin naisen edelleen soittelevan miehelleni ja pian mies sopi myös uudesta Tallinnanreissusta. Mieheni lupasi ettei enää petä minua että ovat vain ystäviä nyt. Asia otti minua päähän ja sovin treffit Itä-helsinkiin nuoren ghanalaismiehen luo siksi aikaa kun mieheni lähti Tallinnaan naista tapaamaan. Vietimme yhteisen viikonlopun ja "kostona" panin uuden miehen kanssa lähes koko ajan. Parin viikon päästä sain tietää olevani raskaana. Mieheni ei tiedä mitään. Mitä nyt teen? uskottelenko miehelle että lapsi on hänen koska hän pettää minua aina jolloin totuus selviää vasta kun lapsi syntyy vai kerronko totuuden? kerronko myäs ghanalaiselle että hänestä tulee lapseni isä? mutta miten hän tulee suhtautumaan asiaan? emme seurustele olemme vain ystäviä. Niin ja avomieheni jatkaa edelleen tiivistä yhteydenpitoa uuden naisen kanssa eikä välitä siitä jos huomautan asiasta. T. ennen täysin normaali nainen nyt sekasorron keskellä elävä
Jopa provoksi paska. Sinä siis tiesit, että ukko on sopinut reissun sen ryssän kanssa taas laivalle. Mutta koska "ovatkin vaan ystäviä", niin ei mitään ongelmaa tässä ollenkaan. Hehhh!
Ole niin kuin ei ghanalaista olisikaan, mies mukaan synnytykseen.
Fakta on että valkoihoinenkin voi saada joskus mustan lapsen.
Nääh, en usko että miehesi huomaa mitään.