Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronateholla aiemmin terve ihminen menettää 20 kg lihasta - kotiutus rollaattorilla

Vierailija
11.12.2020 |

Mutta omaa tyhmyyttähän tämä korona on useimpien kohdalla. Ainakin nyt syksyllä kun tiedetään miten ehkäistä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä ehkäistään sitten?

Vierailija
2/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietää varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tietää varmasti.

WHO:n tiedonannot ovat alunperin AP:lta.

Vierailija
5/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimoimalla kontaktit, etenkin jättämällä kaikki ei-täysin-välttämättömät kontaktit kokonaan väliin (ei harrastuksiin etenkään sisätiloissa, mutta kierretään ne ruuhkaisimma ulkotreenipaikatkin, ei tavata kavereita ja tuttavia ainakaan sisätiloissa, vaan ollaan vapaa-aika oman talouden kesken, tilataan ostokset kotiin, ollaan etätöissä jos mahdollista, ei käytetä julkisia kulkuneuvoja, jos ei ole todella täysin pakko...), pitämällä maskia, pitämällä turvavälit, pesemällä käsiä ja olemalla tökkimättä niillä naamaansa. Ei nyt enää pitäisi olal epäselvää, kun päivittäin mediassa asioita hoetaan. AI mut, kun "ei koske mua ja mun lähipiiriä, enkä mä nyt ainakaan voi, ja miksi mun muka pitäisi olla menemättä salilla, ja kyllä me nyt VIrtaset voidaan kutsua iltaa istumaan, kun ne on niin hyviä tuttuja ja meitä on yhteensä vain 9". Osa ei voi olla etätöissä, osalla on koululaisia, mutta kaiken muun kyllä sitten voisi tehdä, jos haluaisi, tartuntojen minimoimiseksi, sen sijaan, että kuvittelisi, ettei mun nyt kannata, kun lähityöt ja/tai koulu. Mitä vähemmän altistuslähteitä sitä pienempi riski, jos kiertelet töiden ja koulun lisäksi vielä kaikki kaupat ja harrastukset ja naapureiden illanistujaiset, olet idiootti.

Vierailija
6/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimoimalla kontaktit, etenkin jättämällä kaikki ei-täysin-välttämättömät kontaktit kokonaan väliin (ei harrastuksiin etenkään sisätiloissa, mutta kierretään ne ruuhkaisimma ulkotreenipaikatkin, ei tavata kavereita ja tuttavia ainakaan sisätiloissa, vaan ollaan vapaa-aika oman talouden kesken, tilataan ostokset kotiin, ollaan etätöissä jos mahdollista, ei käytetä julkisia kulkuneuvoja, jos ei ole todella täysin pakko...), pitämällä maskia, pitämällä turvavälit, pesemällä käsiä ja olemalla tökkimättä niillä naamaansa. Ei nyt enää pitäisi olal epäselvää, kun päivittäin mediassa asioita hoetaan. AI mut, kun "ei koske mua ja mun lähipiiriä, enkä mä nyt ainakaan voi, ja miksi mun muka pitäisi olla menemättä salilla, ja kyllä me nyt VIrtaset voidaan kutsua iltaa istumaan, kun ne on niin hyviä tuttuja ja meitä on yhteensä vain 9". Osa ei voi olla etätöissä, osalla on koululaisia, mutta kaiken muun kyllä sitten voisi tehdä, jos haluaisi, tartuntojen minimoimiseksi, sen sijaan, että kuvittelisi, ettei mun nyt kannata, kun lähityöt ja/tai koulu. Mitä vähemmän altistuslähteitä sitä pienempi riski, jos kiertelet töiden ja koulun lisäksi vielä kaikki kaupat ja harrastukset ja naapureiden illanistujaiset, olet idiootti.

Osa noista EI koske minua. Ei ole mahdollisuutta toimia suositusten mukaan töissä. Meitä on aika paljon. Onko antaa lisää vinkkejä miten voidaan välttää tartuntaa ettei olla tyhmiä?

Vierailija
7/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet tartunnoista tapahtuu perheen sisällä. Minulla ei ole perhettä. Teen jo tarpeeksi, joten en käytä maskia.

Vierailija
8/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet tartunnoista tapahtuu perheen sisällä. Minulla ei ole perhettä. Teen jo tarpeeksi, joten en käytä maskia.

Vierailija kirjoitti:

Osa noista EI koske minua. Ei ole mahdollisuutta toimia suositusten mukaan töissä. Meitä on aika paljon. Onko antaa lisää vinkkejä miten voidaan välttää tartuntaa ettei olla tyhmiä?

Se tauti ei ilmesty sinnä perheeseen huonepölyn mukana, vaan joku sen sinne ulkopuolelta tuo. Jos kukaan ei hae tartuntaa perheen ulkopuolelta, ei sitä kukaan myöskään perheen sisällä levitä.

Aina on mahdollista toimia ohjeisen mukaan, jos on vähänkin tahdonvoimaa ja yritystä, eikä äheti heittäidytä idiooteiksi. Kerro nyt ihmeessä, mikä siinä teidän määrässä nyt estää sen ohjeiden mukaan toimimisen ihan noin konkreettisesti, niin minä voin kilttinä tyttönä kertoa, miten ratkaisette ongelman hitusella maalaisjärkeä.

Ihan kaikki koskee ihan kaikkia, jos ei heittäydy tyhmäksi tahallaan tai todellista tyhmyttään.

Vierailija
9/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu asiattomana.

Vierailija
10/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava tauti tuon takia että lihasmassat lähtee. Näiden lihaksien eteen on tehty tuhansia tunteja töitä.

Ja mitä jos jatkossa keuhkojen toiminta jää pysyvästi heikommaksi..

Vierailija
11/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa höpöläinen, meille tuli korona ihan kaikista varotoimista huolimatta. Emme ole koko syksynä käyneet kuin pikaisesti ruokakaupassa, maskit naamalla, kädet pestyinä, turvavälit on pidetty ja asioitu kaikkein hiljaisimpina aikoina. Täällä oli hyvin vähän tartunoja siinä vaiheessa, kun meille tuli. Mies sai sen työpaikalta, jossa kaikilla oli maskit, pidettiin turvavälit yms. Se voi tarttua ihan mistä vain ja vaikka olisit kuinka varovainen tahansa. Kaikilla ei ole mahdollisuutta jatkuvaan etätyöhön.

Ja mitä tulee lihasten menetykseen, niin eiköhän se ole selviö aina kun on pitkään huonossa kunnossa, teholla tai ei, koronaa tai ei. Kummallisia aloituksia. Pelotellako yrität?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä