Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on.. :( lääkäriä tms?

Vierailija
29.04.2014 |

Olen parikymppinen äiti, lapseni on 3kk. Viikko sitten tää alkoi. Kaupassa ollessa alkoi huomata ja huimasi ehkä 15 sek. Sen jälkeen olo on ollut kun unissakävelijällä. Kaikki on Kokoaja jotenkin sumeaa .. Näössä ei muutoksia. Ei päänsärkyä, tai pahaa oloa. Raajojen lihakset välillä nytkähtelevät. Päässä tuntuu välillä ns. Painetta ja ohimoilla kipua. Äsken toinen puoli kasvoista oli aavistuksen tunnoton :/ ei kuitenkaan raajat. Pieniä vilunväreitä on kuitenkin ollut nyt toisella puolella kehoa :( pelottaa..

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:28"]

Mitähän sairauksia?:/ tietty kaikki vakava pelottaa hirveästi :( kilpirauhasen vajaatoiminta todettiin raskaana. Sen jälkeen en oo käynyt verikokeissa eli en syö lääkkeitä. Mut ei nuo oireet musta siltäkään kuulosta..

[/quote]Tiesitkö, että äidin hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta raskausaikana voi aiheuttaa vauvalle älykkyyden alenemaa?

[/quote]

Tiesin. Sitä tulikin raskaana paljon stresattua.

Vierailija
42/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:07"]Kuulostaa kyllä mahdollisesti myös alitajunnaiselta ahdistukselta tai paniikkikohtaukselta. Et välttämättä kunnolla edes tiedosta sitä? Jos et usko henkisiin vaivoihin fyysisesti näkyvinä niin ymmärrän että kiellät asian..

[/quote]

Niin... eihän sitä koskaan tiiä. Ei vaan oo koskaan mitään sellaista ainakaan aijemmin ollut :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa migreeniltä ilman päänsärkyä, eli koet pelkkiä auraoireita. Kysypä tuosta lääkäriltäsi.

Vierailija
44/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla niskat jumissa ja nyt olet ruvennut lietosmaan päässäsi paniikkia -> paniikkikohtauksia

Vierailija
45/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea verenpaine? Mene nyt lääkäriin, hyvä ihminen! Kun olet vielä yksin kotona vauvan kanssa.

Vierailija
46/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:35"]

Sulla taitaa olla niskat jumissa ja nyt olet ruvennut lietosmaan päässäsi paniikkia -> paniikkikohtauksia

[/quote]

Just näin, niskajumi ja paniikkioireet voi myös liittyä yhteen ja voimistaa toisiaan:

lievä niskajumista aiheutuva huimaus --> apua mikä mulla on --> jännittyminen --> oireet pahenevat --> jne.

Vierailija
47/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska jumissa tai kilpirauhasen vajaatoiminta. Aivokasvainta en nyt ensimmäisenä menisi veikkaamaan!!

Mutta sitä kilpparia olisi pitänyt hoitaa jo raskauden aikana!! Voi näitä tietämättömiä lääkäreitä, hrmph. Varsinkin pojilla tuo hoitamaton vajaatoiminta voi aiheuttaa puheen alueen ongelmia :-(

Eli kilpparikokeeseen - hopi, hopi.

Vierailija
48/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:25"]

Kuulostaa migreeniltä ilman päänsärkyä, eli koet pelkkiä auraoireita. Kysypä tuosta lääkäriltäsi.

[/quote]

http://www.mtv.fi/koti/arki/artikkeli.shtml/2012/10/1636158/onko-outojen-oireidesi-takana-saryton-migreeni-tunnista

Vierailija
49/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin käymään hierojalla pari kertaa ja lääkärissä. Tuo kilppari kannattaa ainakin tarkistuttaa, että saat tarvittaessa oikeanlaisen lääkityksen ja olo paranee :)

Vierailija
50/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään allergia?

Vierailija
51/59 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia kohtaus.

Vierailija
52/59 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:35"]Sulla taitaa olla niskat jumissa ja nyt olet ruvennut lietosmaan päässäsi paniikkia -> paniikkikohtauksia

[/quote]

Mä oon kans ihan tän kannalla, samoja oireita ku sulla ja nää mulla on :). Mut käy lääkärillä varmistamassa.

Vierailija
53/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Täytyy pyytää lähetettä kilpparikokeisiin ja mennä hierojalle. Ja sen jälkeen katsoo auttoiko. :) Tän ketjun ansiosta tää paniikki lieveni. -ap

Vierailija
54/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sulla on aivokasvain. :( tai aivoveritulppa

Vierailija
55/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset vaatinut hoitoa kilpirauhasen vajaatoimintaan? :O

Vierailija
56/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy?

Vierailija
57/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli saman tyylisiä kohtauksia. ja epilepsia todettiin. kannattaa käydä tutkimuksissa ihan itsesi ja lapsesi takia

Vierailija
58/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni juuri samanlaisia oireita aina kun niska-hartiaseutu on jumissa. muutaman ensimmäisen hierontakäynnin jälkeen oireet vielä paheni, mutta hieronnan jatkuessa lievittyivät ja lopulta katosivat. Nykyään huomaa heti, että edellisestä hierontakäynnistä on liian pitkä aika kun olo alkaa tuntua epätodelliselta tai huimaaminen alkaa.

Vierailija
59/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo useamman vuoden oudon sumeaa, huimaavaa, tokkuraista ja jollain lailla epätodellista oloa ihan koko ajan. Välillä jopa tuntuu etten ole omassa kehossani, ja yleensä tuolloin iskee paniikki, tunne on niin inhottava. Päänsärkyäkin on todella usein ja niska-hartiaseutu totaalisen jumissa, etenkin yläniska.

Luulenpa että mulla(kin) oireet johtuvat niskasta ja hartioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän