Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on.. :( lääkäriä tms?

Vierailija
29.04.2014 |

Olen parikymppinen äiti, lapseni on 3kk. Viikko sitten tää alkoi. Kaupassa ollessa alkoi huomata ja huimasi ehkä 15 sek. Sen jälkeen olo on ollut kun unissakävelijällä. Kaikki on Kokoaja jotenkin sumeaa .. Näössä ei muutoksia. Ei päänsärkyä, tai pahaa oloa. Raajojen lihakset välillä nytkähtelevät. Päässä tuntuu välillä ns. Painetta ja ohimoilla kipua. Äsken toinen puoli kasvoista oli aavistuksen tunnoton :/ ei kuitenkaan raajat. Pieniä vilunväreitä on kuitenkin ollut nyt toisella puolella kehoa :( pelottaa..

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ainakaan paniikkihäiriöön. Tätä tapahtuu nimenomaan enemmän kotona yksin kun muualla. -ap

Vierailija
22/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:42"]En usko ainakaan paniikkihäiriöön. Tätä tapahtuu nimenomaan enemmän kotona yksin kun muualla. -ap

[/quote]

Paniikkikohtaus ei katso aikaa tai paikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli niskajumista juuri tuollaista, itsekin pelkäsin aivokasvainta yms. mutta oireet laukesi kunnon hieronnan jälkeen.

Vierailija
24/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu enemmän kotona? Eli sun vointi vaihtelee kohtauksenomaisesti eikä ole koko ajan sama? Ja ei päänsärkyä mutta ohimot särkee silti?

Vierailija
25/59 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla prikulleen samoja oireita vauvan ollessa 4kk. Jännitysniska todettiin. Tuskimpa sulla mikään epilepsia tai diabetes on!!

Vierailija
26/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mielestäni enemmän kotosalla.. jos olen lenkillä niin eipä oikeastaan ole oireita.. ja ohimot tuntuu ''helliltä'' .. välillä ! Päätä siis ei särje. -ap

Vierailija
27/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä kovasti kaularankajumilta eikä ihme, vauva painaa tuossa iässä jo jonkin verrankin. Lihakset eivät välttis ole arat vaikka suojakrampissa ovatkin.

Vierailija
28/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vauvaa kyllä tulee kannettua melko paljon kun mies töissä viikot niin olen käytännössä yh :D vauva painaa 7,5kg

Vierailija
29/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vauvaa kyllä tulee kannettua melko paljon kun mies töissä viikot niin olen käytännössä yh :D vauva painaa 7,5kg

Vierailija
30/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sulla on aivokasvain :(..

Vierailija
32/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntemuksien toispuoleisuutta ei ota huomioon, oireet ovat aivan samat mitä minulla kun kilppari käy vajaalla. Olo on niinku pussi päässä kulkis, kaikki on sumuista ja tunnen olevani irti jotenki tästä maailmasta (pelottavan kuuloinen selitys). Lihakset toimii myös silloin ihan omituisesti (todella usein elohiiri toisessa silmässä, huono palautuminen urheilusta) ja ylipäänsä raskas olo, aivan kuin juoksuhiekassa yrittäisi liikkua. Itsellä myös vajaalla käydessä niskat menee helpommin jumiin ja ihan pelkästä niskajumista voi tulla jo tosi inhottavia oireita. Mutta vajikseen liittyy kyllä väsymys/uupumus, oletko pirteä ja pärjäätkö vähällä unella?

Vierailija
33/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 30 jatkaa, "vähällä" tarkoitan sitä normaalia 7-8h unimäärää. 

Vierailija
34/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:28"]

Mitähän sairauksia?:/ tietty kaikki vakava pelottaa hirveästi :( kilpirauhasen vajaatoiminta todettiin raskaana. Sen jälkeen en oo käynyt verikokeissa eli en syö lääkkeitä. Mut ei nuo oireet musta siltäkään kuulosta..

[/quote]Tiesitkö, että äidin hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta raskausaikana voi aiheuttaa vauvalle älykkyyden alenemaa?

Vierailija
35/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nroa 30.

Vierailija
36/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä mahdollisesti myös alitajunnaiselta ahdistukselta tai paniikkikohtaukselta. Et välttämättä kunnolla edes tiedosta sitä? Jos et usko henkisiin vaivoihin fyysisesti näkyvinä niin ymmärrän että kiellät asian..

Vierailija
37/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:26"]Syön mielestäni hyvin ja monipuolisesti. Vauvakin on jo n 2 viikkoa antanut nukkua 10h yöunet -ap

[/quote]

Ap taas täälläkin, huohh..

Vierailija
38/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:03"]Jos tuntemuksien toispuoleisuutta ei ota huomioon, oireet ovat aivan samat mitä minulla kun kilppari käy vajaalla. Olo on niinku pussi päässä kulkis, kaikki on sumuista ja tunnen olevani irti jotenki tästä maailmasta (pelottavan kuuloinen selitys). Lihakset toimii myös silloin ihan omituisesti (todella usein elohiiri toisessa silmässä, huono palautuminen urheilusta) ja ylipäänsä raskas olo, aivan kuin juoksuhiekassa yrittäisi liikkua. Itsellä myös vajaalla käydessä niskat menee helpommin jumiin ja ihan pelkästä niskajumista voi tulla jo tosi inhottavia oireita. Mutta vajikseen liittyy kyllä väsymys/uupumus, oletko pirteä ja pärjäätkö vähällä unella?

[/quote]

Joo oon mä aika uupunut ja väsynyt välillä.. voi kun oisinkin pirteä. Lähinnä pakolliset työt tulee hoidettua. Mm. Vauvan hoito ja vaunulenkit.

Vierailija
39/59 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitysniskalta kuulostaa. Hierojalle mars :) ja kilpirauhaskokeisiin. - Sisätautien erikoislääkäri

Vierailija
40/59 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:26"]Syön mielestäni hyvin ja monipuolisesti. Vauvakin on jo n 2 viikkoa antanut nukkua 10h yöunet -ap

[/quote]

Ap taas täälläkin, huohh..

[/quote]

Häh?:D ite ton ihan kirjotin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän