Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mennäkö salille vai eikö mennä
29.04.2014 |
Vaihtoehtoina olisi pilates tai bodypump tänään, mihin vielä hyvin ehdin; yleensä tiistai on pumppipäivä. Mutta päivällä oli kurkku kipeä ja oli vielä kun töistä tulin. Mutta äsken söin lämmintä ruokaa ja join kahvit jälkkäriksi, ja se hävisi. Onko viisainta pysyä kotona vai kävisikö vain rauhallisella kävelylenkillä? Muilla perheenjäsenillä on ollut flunssaa.
Kommentit (2)
Lähtisin puntille ja sen päälle saunaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käy kävelyllä.