Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henna Virkkunen

Vierailija
29.04.2014 |

Miten sinunlainen ihminen voi vaatia vapaata kilpailua taksiin ?.Tajuatko että kyytien hinnat vain nousee jos esim.sinä haluat ajaa halvemmalla vaikka lentokentälle..Mistä löytyy kuljettaja parin euron tuntipalkalla,ketä motivoi ilmainen työ vaikkapa yöllä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takseja on liian vähän. Siinä syy kilpailulle. Nyt on luvilla rajoitettu taksien määrä. Ei ole demokraattisesti oikeudenmukaista tämänhetkin tilanne. Eu:ssa on pykälä jota tämänhetkinen suomenlaki rikkoo.

Vierailija
2/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kohta varmaan vaaditaan vapautta perustaa uusia kauppoja ja hinnoitella tuotteet ihan omin päin. Järjestää joskus vaikka alennusmyynti. Kamalaa! Äkkiä lisää säännöstelyä ja lisää sosialismia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lyhyt matka Tukholman taksissa voi maksaa jopa yli tuhat euro"

http://www.hs.fi/matka/a1305561944928

Ainakin tottumattomat turistit ovat kuulemma olleet asiasta innoissaan.

Vierailija
4/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takseja ei todellakaan ole liian vähän.Olisit ollut katsomassa taksijonoa pääsiäis sunnuntaina ja maanantaina Kuopion torilla..Siellä kymmeniä vapaita autoja jonossa ja odottelivat kyytiä n 40 min klo 24-05 välillä.Tahkollakin takseja vapaina vaikka kuinka monta koko yön,koska juhlijoita vain 4000.Aikaisempina vuosina kuitenkin 10 000.Ihmiset eivät kuluta enää samalla lailla.Ei lisää niitä takseja.Asiakkaita ei yhtäkkiä löydy niitä käyttämään sen enempää vaikka olisi puolta halvempi kyyti.Kukahan niitä edes ajaisi saamatta edes minimi liksaa,sitä ei saa edes nyt,koska tämä taantuma pakottaa ihmiset luopumaan paljosta.

Vierailija
5/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin Prismaan enemmän kassoja ja nättejä kassatyttöjä !.En jaksa jonottaa huomenna kun käyn ostamassa nakkipaketin ja tippaleipiä.Sitten menen saman rakennuksen Alkoon ja ostan sieltä kallista viinaa kaksin käsin.Vaadin samoja hintoja kuin Virossa ja taas kassoja lisää koska en jaksa jonottaa sen painavan nakkipaketin kanssa.Minä vittu haluan heti sitä palvelua ja kaikkea haluan ostaa vitun HALVALLA.Miltä kuulostaa ? .No ei tule tapahtumaan vaikka kuinka haluaisin.Taksi maksaa enemmän jos kilpailu sallitaan.Tyhmäkin tajuaa että tämänhetkisiä hintoja halvemmalla ei voi ajaa jos meinaa itse saada sen minimipalkan työstä.Ensin pitäisi laskea polttoaineen hintaa sitten kaikki vakuutusmaksut puoliksi ja kaikki muutkin kulut puoliksi.Sitten se ruoan hinta puoliksi että pirssimies jaksaa painaa pitkää päivää ja jää rahaa dieseliin enemmän.Eipä onnistu vaikka pieren verta.

Vierailija
6/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkunen vaikuttaa varsin kireältä tosikolta, joka pitää varmasti ukkonsa kurissa kotona.

Vierailija
7/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko kuski ja autoilija on antanut kaikkensa taksiin..Siinä menee harrastukset ja vapaa-aika jää minimiin.Kaikki viikonloput ja juhlapyhät töissä narisematta.Taksilaisille taksi ei ole työ, se on ELÄMÄNTAPA !.Pitkiä vuoroja teemme,koska emme muuten hanki.Kilpailuvirasto raiskaa taksialan jos nykyinen luvanvarainen hyvin toimiva järjestelmä tuhotaan.Siinäkö kiitos kaikille ahkerille pirssimiehille ja naisille.Harva tekee niin rankkaa työtä jo nyt surkealla palkalla.On se kumma kun mikään ei riitä ja kaikki työpaikat viedään.

Vierailija
8/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:06"]

Minä vaadin Prismaan enemmän kassoja ja nättejä kassatyttöjä !

[/quote]

Porin isossa Prismassa on yksi tosi nätti kassaneiti. Tai ehkä hän on rouva, en tiedä. Oli tänään iltapäivällä kassalla numero 13. Ihailen häntä aina kaukaa, tosi kaunis nainen.

Vierailija
9/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luovuin paljosta työni takia taksissa.Kaikki kaveri tekevät 40 h työviikkoa,minä monesti 80 h tai 7 yötä putkeen.Silti kaverini hankkivat enemmän ollessaan kotona vuoden tai kolme lapsen/lasten kanssa.En väheksy kotiäitiyttä,mutta ärsyttää kun minä en voi hankkia lasta,koska ei ole varaa eikä aikaa hoitaa lasta.Taksissa on mahdottomuus olla pienen lapsen äiti ellei rahat tule sitten mieheltä joka hankkii kunnolla.Silti olen valmis jatkamaan taksissa jos lupia ei koskaan vapauteta.11 vuotta olen ajanut ja oikeasti pidän työstäni jos siitä jäisi vähimmillään käteen edes Se 6 e/12 h hiljaiseen aikaan.Toki jää enemmän jos hyvä tuuri ja porukkaa paljon liikenteessä.Eipä jää sitäkään jos päättäjät haluaa halvemmat hinnat.Sitten lähden minä ja kaikki muut kuskit.En vaan tiedä mihin eikä tiedä moni muukaan.Löysässä hirressä ollaan kaikki taksilaiset.Tästä kiitän Henna Virkkusta ja kaikkia Kilpailuviraston viisaita ihmisiä.Pirssit ei voi enää enempää antaa jos ei saa MITÄÄN takaisin.

Vierailija
10/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prismaan heti lisää nättejä kassatyttöjä ja toki komeita nuoria miehiä naisten iloksi.Huomenna on varmasti jonot enkä odota yhtään,nakit pilaantuu ja sinä saatava kylmään.Miten voin ottaa yhteyttä Peeässän johtoon ja vaatia kymmenen kassaa lisää minunlaisia kyrpiä varten.Jupit ei jonota.Taksejakin lisää huomiseksi ja heti,mikä on taksiliiton pomon numero ? .Minä en odota kyytiä jonossa niinkuin muut tavikset,koska olen iso kyrpä.Enkä joudu vankilaan vaikka tekisin mitä,Tukiainenkaan ei joutunut.Ihailen häntä.

Vierailija
11/12 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sima pitää saada kylmään ja keissi kans.

Vierailija
12/12 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:06"]

Minä vaadin Prismaan enemmän kassoja ja nättejä kassatyttöjä !

[/quote]

Porin isossa Prismassa on yksi tosi nätti kassaneiti. Tai ehkä hän on rouva, en tiedä. Oli tänään iltapäivällä kassalla numero 13. Ihailen häntä aina kaukaa, tosi kaunis nainen.

[/quote]

Annahan pimun olla rauhassa, setämies.