Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältteleekö muiden anopit näkemisiä?

Vierailija
11.06.2023 |

Meillä anopista tullut ihan kummallinen. Ei enää halua tavata oma-aloitteisesti. Ei tule käymään edes kutsuttaessa. Epäilen jo, eikö hän pidä meidän lapsista vai missä on vika.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä jatkunut ehkä vuoden

Vierailija
2/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi on lukenut Vauva- palstaa ja tajunnut sieltä kuinka miniät vihaavat anoppejaan.

Ymmärtää, ettei milloinkaan ole hyvä miniän mielestä, joko rakastaa lapsia liikaa tai ei sitten pidä heistä, niinkuin sinäkin jo epäilet. Haluaa nyt pitää etäisyyttä teihin. Valitettavasti taidat joutua hoitamaan penskasi itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt anoppiani viimeksi joskus 30 vuotta sitten. Eikä ole kaipuuta, ei puolin eikä toisin. Enkä mene hautajaisiinkaan kuokkimaan jos hänelle tulee lähtö ennen mua. Ei ole pojastaankaan ollut kiinnostunut synnytyksen jälkeen. Sellaista!

Vierailija
4/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meni maan alle piilottelemaan muutama vuosi sitten, ei ole sen jälkeen näkynyt.

Vierailija
5/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla käytetty häntä minään lastenhoitajana. Lapset eivät taida pian tietää kuka on heidän mummo. En ymmärrä miksi mies ei voi kysyä äidiltään asiasta. Itseäni ainakin vaivaisi jos oma äitini käyttäytyisi noin.

Vierailija
6/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi on lukenut Vauva- palstaa ja tajunnut sieltä kuinka miniät vihaavat anoppejaan.

Ymmärtää, ettei milloinkaan ole hyvä miniän mielestä, joko rakastaa lapsia liikaa tai ei sitten pidä heistä, niinkuin sinäkin jo epäilet. Haluaa nyt pitää etäisyyttä teihin. Valitettavasti taidat joutua hoitamaan penskasi itse.

Jos anopilla on tytär niin usein sinne päin enemmän tekemisissä.

Vierailija
7/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan meillä ainakin lapset kiinnosti silloin, kun anopin tyttärellä ei ollut vielä lapsia. Mutta sitten kun hänen tytär niitä sai niin meidän lapset jäi vähemmälle. Onneksi on muitakin läheisiä aikuisia. Anoppia en kaipaa. Puuttui aina liikaa kaikkeen, loukkaantui helposti.

Vierailija
8/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista meilläkin. Ei käy anoppi kylässä, mutta anopin luokse pitäisi viedä lapset. Siinä samalla minun pitäisi siivota siellä. LUIT OIKEIN!

Vierailija
9/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan meillä ainakin lapset kiinnosti silloin, kun anopin tyttärellä ei ollut vielä lapsia. Mutta sitten kun hänen tytär niitä sai niin meidän lapset jäi vähemmälle. Onneksi on muitakin läheisiä aikuisia. Anoppia en kaipaa. Puuttui aina liikaa kaikkeen, loukkaantui helposti.

Työkaverilta kävi ihan samalla tavalla. Todella pask#maista, mutta vakka kantensa valitsee. Muistakaa tämä, kun anoppi aikanaan tarvitsee apua! Muista sitten sanoa, että anoppi pyytäköön tytärtään 😏.

Vierailija
10/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen anoppia. Useamman vuoden seurasin manipulaatiota ja hänen pahan olonsa purkautumista omiin lapsiinsa. Mitta vain täyttyi, enkä ole ollut pidempään aikaan hänen kanssaan yhteydessä. En edes lue hänen lähettämiään viestejä enää.

Vierailija
11/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverilta kävi ihan samalla tavalla. Todella pask#maista, mutta vakka kantensa valitsee. Muistakaa tämä, kun anoppi aikanaan tarvitsee apua! Muista sitten sanoa, että anoppi pyytäköön tytärtään 😏.

Tää tuntuu olevan yleistä. Meillä kävi näin. Lisäksi anoppi suosii lapsistaan tytärtään. Puolustaa aina kaikissa sisarusten välisissä asioissa tytärtään.

Vierailija
12/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa itse kertoa mistä kiikastaa, niin antaa olla.

Vierailija
13/67 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse välttelen anoppia. Useamman vuoden seurasin manipulaatiota ja hänen pahan olonsa purkautumista omiin lapsiinsa. Mitta vain täyttyi, enkä ole ollut pidempään aikaan hänen kanssaan yhteydessä. En edes lue hänen lähettämiään viestejä enää.

Samantyyppinen anoppi mullakin. Puhuu aina vain pahaa kaikista. Joten tiedän, että puhuu minustakin. Monet kerrat laverrellut mun hlökohtaisia asioita miehen siskolle eli tyttärelleen . Kyllä anoppi tässä joskus aina kävi, mutta kun hän puhui täällä ollessa vain tyttären perheen asioista ja lapsista niin meni maku.

Vierailija
14/67 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen välttelee, koska seura on jonkun asian vuoksi epämukavaa. Kehittänyt päässään ehkä itse jonkun syyn.

Vierailija
15/67 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivinen?

Vierailija
16/67 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on käynyt kuten minulle. Uusi työkaveri kertoi jossain vaiheessa ystävänsä kauhuanopista, joka teki kaiken väärin, vaati ja komenteli, siivotutti talonsa miniällään, osti lapsille vääränkokoisia ja rumia vaatteita eikä ymmärtänyt, että sukumökki on heinäkuussa tarkoitettu silloin lomaileville lapsiperheille eikä mökin omistajalle. Eikä tietenkään koskaan suostunut hoitamaan lapsenlapsia!

Aikani kauhistelin minäkin, kunnes ymmärsin, että nyt puhutaan siskostani, joka on maailman lempein ja kärsivällisin ihminen. Tiesin hänen maksaneen poikansa perheen kuluja, mutta myös asuvan kesät mökillä. Tiesin senkin, että miniä oletti työssäkäyvän anopin ottavan palkatonta vapaata töistä hoitaakseen lapsenlapsia ja olevan kaikki viikonloput viidessä minuutissa valmiina, jos apua tarvitaan.

Joten ymmärsin, että ei miniän kanssa kannata olla missään tekemisissä. Vaikka teet juuri niin kuin käsketään, kerrot kavereillesi ihan toisenlaisen tarinan.

Vierailija
17/67 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samantyyppinen anoppi mullakin. Puhuu aina vain pahaa kaikista. Joten tiedän, että puhuu minustakin. Monet kerrat laverrellut mun hlökohtaisia asioita miehen siskolle eli tyttärelleen . Kyllä anoppi tässä joskus aina kävi, mutta kun hän puhui täällä ollessa vain tyttären perheen asioista ja lapsista niin meni maku.

Miksi anopille pitää kertoa henkilökohtaisia asioita? Vai löysikö hän sinun anustappikokoelmasi ja pesi sen yhdessä legojen kanssa?

Vierailija
18/67 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anopille pitää kertoa henkilökohtaisia asioita? Vai löysikö hän sinun anustappikokoelmasi ja pesi sen yhdessä legojen kanssa?

No ei nyt ihan tuollaisia. Mutta esimerkiksi olimme selkeästi ilmoittaneet, että kerromme vain omille vanhemmillemme siitä, että meille on tulossa vauva. Asiasta kerromme rv 6 kummankin äidille ja korostimme asian arkuutta hedelmöitys hoitojen vuoksi. Miehen sisko oli raskaana pidemmällä ja hän alkoi suorastaan hiillostamaan, että saako hän meidän vanhan turvakaukalon. Anoppi oli kertonut hänelle meidän vauva uutisista, koska "pitihän heidän tietää, että eivät saa meidän turvakaukalon" .

Vierailija
19/67 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on käynyt kuten minulle. Uusi työkaveri kertoi jossain vaiheessa ystävänsä kauhuanopista, joka teki kaiken väärin, vaati ja komenteli, siivotutti talonsa miniällään, osti lapsille vääränkokoisia ja rumia vaatteita eikä ymmärtänyt, että sukumökki on heinäkuussa tarkoitettu silloin lomaileville lapsiperheille eikä mökin omistajalle. Eikä tietenkään koskaan suostunut hoitamaan lapsenlapsia!

Aikani kauhistelin minäkin, kunnes ymmärsin, että nyt puhutaan siskostani, joka on maailman lempein ja kärsivällisin ihminen. Tiesin hänen maksaneen poikansa perheen kuluja, mutta myös asuvan kesät mökillä. Tiesin senkin, että miniä oletti työssäkäyvän anopin ottavan palkatonta vapaata töistä hoitaakseen lapsenlapsia ja olevan kaikki viikonloput viidessä minuutissa valmiina, jos apua tarvitaan.

Joten ymmärsin, että ei miniän kanssa kannata olla missään tekemisissä. Vaikka teet juuri niin kuin käsketään, kerrot kavereillesi ihan toisenlaisen tarinan.

No meillä ei taustalla tällästä tarinaa. Ei olla arvosteltu anopin tekemisiä. Haluaisimme , että edes joskus voisi käydä ihan vain kahvilla. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan.

Vierailija
20/67 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivis-aggressiivinen?

On näitäkin ominaisuuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän