Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ansiopäiväraha ja "lukio-opinnot"

Vierailija
29.04.2014 |

Mietin jos jään nyt työttömäksi (yt:t käynnissä), niin jos päätän mennä aikuislukioon lukemaan pitkän matematiikan/fysiikan/kemian kursseja, niin saanko päivärahaa vai en? Ainakaan opintotukia en sais. Kuulun siis työttömyyskassaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kykenet hakemaan/ottamaan työtä vastaan, niin ei vaikuta. Useinhan aikuispuoli on iltaopiskelua. Riippuu tietty montako kurssia otat yhteen jaksoon. Päiväopinnot varmaan vaikuttaisi (jos työkkäri saa tietää). Itse aloitin iltalukiossa, kun olin työtön. Mutta mahd työtarjouksen tullessa olisi se otettava vastaan, tai karenssia olisi tullut tai katsottu täyspäiväiseksi opiskelijaksi (aivan sama saako opintotukea vai ei).

Vierailija
2/2 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kykenet hakemaan/ottamaan työtä vastaan, niin ei vaikuta. Useinhan aikuispuoli on iltaopiskelua. Riippuu tietty montako kurssia otat yhteen jaksoon. Päiväopinnot varmaan vaikuttaisi (jos työkkäri saa tietää). Itse aloitin iltalukiossa, kun olin työtön. Mutta mahd työtarjouksen tullessa olisi se otettava vastaan, tai karenssia olisi tullut tai katsottu täyspäiväiseksi opiskelijaksi (aivan sama saako opintotukea vai ei).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän