Söin just 300g suklaalevyn, 350g karkkia ja neljä sämpylää.
Kommentit (14)
Kauanko menee, että sinäkin teet aloituksen tälle palstalle, " Kamalaa, 70 kiloa tullut muutamassa vuodessa!"?
Olihan sämpylöiden päällä reilusti voita, runsaasti metvurstia ja kermajuustoa? :)
Vieläkö hiukoo?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:00"]
Olihan sämpylöiden päällä reilusti voita, runsaasti metvurstia ja kermajuustoa? :)
Vieläkö hiukoo?
[/quote]
Reilusti Oivariinia kyllä, mutta pelkkää Oltermannia.
Ei ole huono olo. Söin sen takia, että 3v sai aivan tajuttoman uhmakohtauksen ja ahdistuin. Käyn terapiassa tämän takia.
Painan lähes 100 kiloa.
ap
Moi. Itsekin ahmin joskus kamalasti. Nyt olen saanut sitä hillittyä, mutta painoni kipusi 125 kg:an asti. Enää se ei nouse,muttei laskekaan, koska syön edelleen liikaa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:02"]
Onko sinulla syömishäiriö?
[/quote]
On. BED.
ap
Ei kysyttävää, vaan tsemppiä haluaisin toivottaa! Itsekin saman verran painoa, ja hirveitä ahmintakohtauksia silloin tällöin. Kannattaa miettiä, voiko kyse olla esim masennuksesta tai ahdistushäiriöstä, ja koittaa hoitaa ensin ne kuntoon, esim. terapialla ja / tai lääkkeellä, liikunnalla, meditoinnilla jne.
Voisin itse asiassa kysyäkin, kauanko sinulla on nuo kohtaukset jatkuneet ja oletko koittanut päästä niistä eroon mitenkään?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:17"]
Ei kysyttävää, vaan tsemppiä haluaisin toivottaa! Itsekin saman verran painoa, ja hirveitä ahmintakohtauksia silloin tällöin. Kannattaa miettiä, voiko kyse olla esim masennuksesta tai ahdistushäiriöstä, ja koittaa hoitaa ensin ne kuntoon, esim. terapialla ja / tai lääkkeellä, liikunnalla, meditoinnilla jne.
Voisin itse asiassa kysyäkin, kauanko sinulla on nuo kohtaukset jatkuneet ja oletko koittanut päästä niistä eroon mitenkään?
[/quote]
20 vuotta takana ahmimista, 2 vuotta sitten pääsin syömishäiriöklinikalle. Ei apua.
ap
Kuulostaa hyvältä! Ostatko ruuat ahmimista varten erikseen vai onko sulla aina kaapissa suklaata ja karkkia?
Itse painan 100kg ja olen 160cm pitkä. Olen yrittänyt laihduttaa kymmeniä kertoa ilman tulosta. Mäkin haluaisin ahmia mahani täyteen kaikkia herkkuja...välillä teen niin kun mies ei ole kotona.
Mitä kautta olet päässyt terapiaan?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:26"]
Kuulostaa hyvältä! Ostatko ruuat ahmimista varten erikseen vai onko sulla aina kaapissa suklaata ja karkkia?
Itse painan 100kg ja olen 160cm pitkä. Olen yrittänyt laihduttaa kymmeniä kertoa ilman tulosta. Mäkin haluaisin ahmia mahani täyteen kaikkia herkkuja...välillä teen niin kun mies ei ole kotona.
Mitä kautta olet päässyt terapiaan?
[/quote]
Ostan erikseen. Sanoin YTHS:llä, että ahmin ja ne passittivat mut eteenpäin. Siitä syömishäiriöklinikasta ei ollut YHTÄÄN mitään hyötyä. Päinvastoin masensi se, ettei avusta ollut kuin haittaa ja olen sen jälkeen ahminut pahemmin ja enemmän. Paino on noussut siitä kahden vuoden takaisesta "hoitojaksosta" 15 kiloa.
ap
Onko nyt huono olo?