Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä nakkeja taas tarjolla vappunakin?

Vierailija
29.04.2014 |

Eli vappuruokia pinoon!

Meillä on aamulla brunssi, jossa mm. hernerapucoctail, tuoreita mansikoita, itse paistetut munkit, simaa, samppanjaa, päivällä savustetaan lohi ja salaattia sen kanssa. Illalla varmaan vielä herkkupapillon juustoa ja portviiniä. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:02"]

Mutta mistä asti tulee "tuoreet" mansikat tähän asti vuodesta? Afrikasta? Ei kiitos.

[/quote]

Espanjasta. Eikä maistu yhtään millekään. Meillä saattaapi olla nakkeja ja perunasalaattia, kun mies niistä tykkää - itse en isommin nakeista välitä, mutta toisaalta minulle on yleensä aika samantekevää mitä syödään.

Vierailija
62/65 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä tarjousnakkeja ja -perunasalaattia, n. 3€. Mitä muuta sitä...? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja, prinssimakkaroita tms on varmaan vappubrunssilla tarjolla, monen muun herkun lisäksi. Nakkeja syödään silloin tällöin muutenKIN, esim nakkistroganoffissa ja -keitossa, hodareissa ...  

Mansikoita (Esp.) menee hedelmäsalaattiin. Ovat enempi koristeita kun eivät maistu oikein miltään. Mutta tuntuvathan ne juhlavilta. Perunasalaatti tehdään tuonti-varhaisperunoista. Kelpaako tämä ap:lle?

Vierailija
64/65 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minäkin teen sen patongin itse, vaikka muut onkin kaupasta! Ostaisin ehkä senkin jos ei olisi niin vaikea mieleistä löytää.

t.5

Vierailija
65/65 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:35"]

Ai "taas"?:D Eli jos on uutenavuotena syönyt nakkeja niin on jo liian monta nakinsyöntikertaa per vuosi?:D

Mä ainakin aion ostaa nakkeja. Syön niitä dijon-sinapin kanssa. Se on mun herkkua. Ja itsetehty perunasalaatti. Nam, nam ja nam.

[/quote]

Juu nakkeja löytyy meiltäkin, tosin Lidlin ihanan peruna- ja italiansalaatin kera. Lisäksi itsetehtyjä lihapullia, kalapullia ja kasvispihvejä. Jokaiselle jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän