Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko harvinaisuus naiseksi, kun nautin hirveästi miesten katselusta

Vierailija
29.04.2014 |

siis miehekästä, treenattua kroppaa on ihana katsella.. olen tosi visuaalinen. Saan nautintoa kun katselen leveitä hartioita, rintalihaksia, vatsalihaksia, lihaksikkaita käsivarsia... (en kyllä mistään älyttömistä kehorakentajalihaskimpuista tykkää, mutta sellaisista sopivista)

Siis voisin katsella vaikka kuinka kauan. Omallakin miehellä on suht hyvä kroppa, ja voin toisinaan kauankin vaan katsella ja silitellä/kosketella hänen hartioitaan, selkäänsä ja käsivarsiaan ja rintakehää, ja viipyilevästi vain nautiskelen siitä katselusta ja koskemisesta.

Onko tämä harvinaista, näin niinkuin naiseksi? Olen kuullut että yleensä miehet ovat visuaalisia ja syttyvät näkemästään, mutta mä sytyn kyllä todella huomattavasti miesten katselemisesta. Katselen mielelläni kun näkyy hyväkroppaisia miehiä telkkarissa, musiikkivideoissa, netissä, kadulla.. uh-huh. ;P

Ihmetyttää joskus, kun olen kavereiden kanssa kulkenut jossain ja vaikkapa vastaan on tullut joku tiukassa t-paidassa oleva hyväkroppainen mies, mä en oo voinut olla huomaamatta ja olen saattanut kavereillekin kuiskutella että hei, kattokaa mikä namu, ja nämä lähinnä vaan vilkaisevat ja ovat että no jaa-a eikä tunnu hetkauttavan yhtään. Peittelevätkö he vaan fiksummin sen että katselevat, vai eivätkö katsele, ei ole tullut kysyttyä.. pitäis varmaan joskus ottaa  puheeksi.

Mites te muut mammat?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 01:45"]

Mä olen aina pitänyt ideaa että "miehet ovat visuaalisempia" roskana. Sillä on vaan oikeutettu se, että ne saavat esineellistää naiset katseensa kohteeksi. Nainen taas ei saa olla "visuaalinen", ettei vaan esineellistäisi miestä vaan ymmärtäisi roolinsa kohteena (seksiobjektina).

[/quote]

Toi on niin totta. Lisäksi varmasti miehet puolustelevat tuolla sitä, että röhnöttävät sohvalla ja kasvattavat kaljamahaa samalla kun naiset meikkaavat, jumppaavat, shoppailevat kauniita vaatteita ja huolehtivat muutenkin ulkonäöstään.

Kyllä meillä ainakin sinkkuaikoina katseet kiinnitty hyvin vahvasti komeisiin miehiin kavereiden kanssa istuskellessa. Lisäksi itse olen joskus unohtanut sanottavani asiakaspalvelutilanteessa, kun olen jäänyt ihastelemaan lihaksikkaita käsivarsia. 

Vierailija
2/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle väitteelle että miehet kiihottuvat enemmän visuaalisista havainnoista ei ole tieteellistä näyttöä muuta kuin ihan todellisen kiihottumisen suhteen, ja silloinkin aika vähän. Siis vasta siinä vaiheessa kun pitäisi saada erektio tai kostua niin pienet erot tulevat sukupuolten välillä esiin. Pelkässä nautinnollisessa katselussa ilman suoraa seksuaalista kiihottumista ei ole eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että tuo on melko harvinaista, mutta ihan positiivista. :)

Vierailija
4/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kavereillasi on erilainen miesmaku? Itse ainakin tykkään enemmän ylipainoisista (20kg ->). Joten treenattu kroppa ei saisi minua kääntämään päätäni.

Vierailija
5/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katselen. Mutta näkyvät lihakset on mielestäni oksettavia, ellei ole sitten sellaiset luonnollisesta työstä tulleet. Katselen ihan eri kriteerein kuin sinä. Ja kaverinikin katselevat, tosin eri kriteerein kuin sinä tai minä. Ei ole mikään harvinainen ominaisuus pitää vastakkaista sukupuolta vetävännäköisenä.

Vierailija
6/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni et edusta keskivertonaista. Miehet ovat paljon visuaalisempia ja tuntuisi aivan hullunkuriselta ajatella muuta. Toki tämä hyvin visuaalistenkin naisten visuaalisuus on vähän erilaista kuin miesten; perusvisuaalinen mies nauttii alastoman naisvartalon näkemisestä mutta keskivertoa visuaalisempi nainen ei välttämättä sitä tee; naisilla on yleensä enemmän erilaisia 'salaisia' ehtoja näille 'visuaalisuuksille' kuin miehille. Miehet ovat niin paljon visuaalisempia että naisista miesten visuaalisuus voi tuntua jopa puistattavan vulgaarilta tai luotaantyöntävältä, vaikka seksuaalisuuden moralisointi ja rationalisointi on aika epätoivoista hommaa. Mielestäni miesten visuaalisuus ei ole vulgaaria vaan yksinkertaisesti paljon välittömämpää ja ehdottomampaa. 

Media ehkä vaikuttaa myös naisten visuaalisuuteen enemmän. Tyypillisesti mediassa uljaaseen ja moraalisesti ryhdikkääseen mieheen yhdistetään urheilullinen, teräväpiirteinen vartalo. Media ikään kuin käskee ihmisiä yhdistämään hyvät asiat tähän vartaloon assosiaatioiden kautta. Naisvartalon kohdalla tuo jako ei ole aivan yhtä selvä; naisvartaloa suojaa kritiikiltä mm.kulttuurinen tabu rintojen paljastamisesta ja naisen vartalon ei muutenkaan tarvitse olla teräväpiirteinen; riittää että nainen osaa vetää vatsan sisään. 

-Mies 29v-

Vierailija
7/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan sisåån vieminen on tärkeä taito. Siitä kertovat monet mustavalkoisten elokuvienkin sketsit. Esimerkiksi pekka ja pätkä sketsit joissa läski vetää vatsan sisään rannalla, kun naiset kävelevät ohitse. Tämä taito on erinomainen esimerkki sisäisten vatsalihasten hallinnasta. Moni ei hallitse näitä ja näyttää läskiltä. Mutta läskinäkin voit näyttää hoikalta, jos osaat sisäisten vatsalihasten avulla pitää korsettisi kasassa. Lisää plussaa tuo illuusio lihaksikkuudesta, kun poistaa rasvaprosentteja 5%

T: 11cm mies

Vierailija
8/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 01:09"]

Vatsan sisåån vieminen on tärkeä taito. Siitä kertovat monet mustavalkoisten elokuvienkin sketsit. Esimerkiksi pekka ja pätkä sketsit joissa läski vetää vatsan sisään rannalla, kun naiset kävelevät ohitse. Tämä taito on erinomainen esimerkki sisäisten vatsalihasten hallinnasta. Moni ei hallitse näitä ja näyttää läskiltä. Mutta läskinäkin voit näyttää hoikalta, jos osaat sisäisten vatsalihasten avulla pitää korsettisi kasassa. Lisää plussaa tuo illuusio lihaksikkuudesta, kun poistaa rasvaprosentteja 5%

T: 11cm mies

[/quote]

Noniin, tähän hymyyn on hyvä lopettaa palstailu tältä illalta. :)

Vierailija
9/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja tykkään erityisesti käsivarsista... En tiiä miks mut tietynlaiset käsivarret (en osaa kuvailla) tekee mut hulluks!!

Vierailija
10/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina pitänyt ideaa että "miehet ovat visuaalisempia" roskana. Sillä on vaan oikeutettu se, että ne saavat esineellistää naiset katseensa kohteeksi. Nainen taas ei saa olla "visuaalinen", ettei vaan esineellistäisi miestä vaan ymmärtäisi roolinsa kohteena (seksiobjektina).

Toisaalta samaan stereotypiaan kuuluu se kuinka naiset pitävät kaikesta kauniista, ovat tarkkoja oman ulkonäkönsä suhteen, käyvät taidenäyttelyissä, pitävät sisutuksesta, kiinnittävät huomionsa väreihin, asetelmiin, yms. --- mitenkäs muka tuo ei ole visuaalisuutta?

Ja jos mennään ulkonäköön --- kumman luulet huomaavan vastaantulevan naisen olemuksesta enemmän yksityiskohtia miehen vai naisen? Ainahan jaellaan sitäkin stereotypiaa että miehet eivät koskaan huomaa jos vaimolla on uusi kampaus.

Miten tämä sopii miehen oletettuun "visuaalisuuteen"?

Pöh, sanon minä.

Kuten ap ja pari muuta, olen hyvin visuaalinen kuten monet tuntemani naiset. Voisi sanoa, että jopa hyvin tarkka, eli vain tietyn tyyppinen mies miellyttää mua. Ja katseleminen ja siitä nauttiminen on todellakin osa naiseutta ja seksuaalisuutta.

Ymmärän tuon käsivarsien katselun (10. kommentti), tykkään itse käsistä ja käsivarsista. Niskat on myös ihania ja kapeat lanteet. Kävelytyyli miellyttää silmää.

Puhumattakaan muusta ;-)

Vierailija
11/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
12/34 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan oo harvinaisuus. Kaikkihan miehiä katselee??? Sun kaverit taitaa olla vähän hienompia ihmisiä, kun eivät myönnä asioitaan suoraan. :)

Itsekin yritän joskus peitellä kyyläilyäni ylipäänsä ihmisiä kohtaan. Tuijotan kauniita paksuja hiuksia naisilla ja kauniskasvoisia timmejä ihania miehiä. En halua jäädä kiinni. :D Tosin, itse pidän siitä kun huomaan että joku katsoo minua pidempään. Toisinaan niin ok.

Kyllä, sun kaverit vaan haluaa vaikuttaa fiksuinta (ja varmaan ovatkin) se on ihan okei. Ei ole cool katsella puolison seurassa äijiä pää pyörien.

Vierailija
13/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yks samanlainen!

Vierailija
14/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 01:55"]

No et todellakaan oo harvinaisuus. Kaikkihan miehiä katselee??? Sun kaverit taitaa olla vähän hienompia ihmisiä, kun eivät myönnä asioitaan suoraan. :)

Itsekin yritän joskus peitellä kyyläilyäni ylipäänsä ihmisiä kohtaan. Tuijotan kauniita paksuja hiuksia naisilla ja kauniskasvoisia timmejä ihania miehiä. En halua jäädä kiinni. :D Tosin, itse pidän siitä kun huomaan että joku katsoo minua pidempään. Toisinaan niin ok.

Kyllä, sun kaverit vaan haluaa vaikuttaa fiksuinta (ja varmaan ovatkin) se on ihan okei. Ei ole cool katsella puolison seurassa äijiä pää pyörien.

[/quote]

Ei katsele. En kiinnostu kenestäkään äijästä ulkonäön perusteella ellei sitten mies kiinnostu myös minusta. Toki erotan hyvännäköisen tuolla liikenteessa, mutta en tosiaan jää katselemaan sen pidemmäksi aikaa.

Vierailija
15/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet kovin harvinainen. 

Ainakin minun naisystäväni katselee komeita miehiä mielellään. Tummat, pikkasen lihaksikkaat, ehkä hieman renttumaiset ja etelämaalaisen näköiset miehet tuntuvat olevan mieleen. (Minussa on ehkä myös vähän ko ulkonäköä, en tosin vedä vertoja etelän komistuksille). Viimeeksi naiseni jäi katselemaan ruskettunutta, hikistä ja tatuoitua kalliokiipeilijää TODELLA pitkään. Kieltämättä miehellä oli hyvännäköinen ja lihaksikas selkä sekä kai muukin kroppa. Annoin tuijotella vaikka vähän vitutti. Kostuikohan se? :D  No, annan takaisin kun tilaisuus koittaa. Hymyilen vaan mustien aurinkolasien takaa..

Ei kauniiden ihmisten katselussa ole kai mitään pahaa.

Etkai sä ap ole mun naisystävä? :D

Vierailija
16/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen äärimmäisen visuaalinen miesten suhteen. :D Erityisesti lihaksikkaat käsivarret, lihaksikas selkä ja isot kädet saa ihan sekaisin ja niitä katselen ihan häpeilemättä. Miehen kanssa sängyssä tykkään vain mittailla miehen kroppaa silmillä ja kosketella sen käsilihaksia. Ja penis on myös todella silmiä hivelevä, siitä ei saa katsettaan irti! En pysty olemaan miehen kanssa, jonka kroppa ei miellytä visuaalisesti.

Vierailija
17/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään erityisesti hartioista ja lantioista miehillä.

Vierailija
18/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tykkään katsella miehiä! Sen sijaan en tykkää erityisesti treenatusta kropasta. Tai tavallaan joo, mutta inhoan sitä, jos on pelkkää lihasta. Mun ihanne on iso ja roteva, mutta jolla lihakset ei varsinaisesti näy. Auts... Noita on muuten harvassa, varsinkin jos odottaa vielä kivannäköistä naamaa...

Vierailija
19/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei kyllä kiinnosta katsella miehiä, vaikka heteronainen olenkin. En yleisesti ottaen pidä miehen vartaloa mitenkään esteettisenä. Paljon enemmän tykkään katella eläimiä, erityisesti kissoja (luomakunnan kauneimpia otuksia) ja niiden liikkeitä ja eleitä. Joskus saatan kyllä kiinnittää huomiota ihmiseen, jota pidän erityisen kauniina, mutta hekin ovat lähes aina naisia.

Vierailija
20/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tuijottelen miehiä, en tietenkään päin naamaa vaan hienovaraisesti tsekkailen. En kyllä vouhkaa asiasta ympärillä oleville. Työskentelen miesvaltaisella alalla, ja siellä varsinkin olisi outoa jos kommentoisin mieskollegoille toisten mieskollegoiden hyvännäköisiä kroppia. Väitän kyllä, että miesten näihin aikoihin asti hallitsema media vaikuttaa myös naisten mieltymyksiin: miestä harvemmin esitetään seksiobjektina ja miesten luomat mieshahmot ovat yleensä enemmän miesten mieleen. Naisetkin tottuvat siis pienestä pitäen katselemaan ja ihailemaan viehkeitä naisia, kun näitä kuvia löytyy sekä miesten että naisten lehdistä, elokuvista ja peleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme