Olen juonut tänään 12 olutta. En ole edes humalassa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (59)
Yhtä yleensä juon kerrallaan. Olen keskituloinen. En ole. Voiko nainen olla homo?, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä yleensä juon kerrallaan. Olen keskituloinen. En ole. Voiko nainen olla homo?, en tiedä.
En usko sinun olevan nainen.
Uskon sinun olevan köyhä työtön kyyhöttämässä radan varren vuokra yksiössä ilman kavereita.
Olet siis täysin epäonnistunut ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon sinun olevan köyhä työtön kyyhöttämässä radan varren vuokra yksiössä ilman kavereita.
r
Olen kyllä köyhä ja työtön, mutta ihan nainen olen biologisesti. Ei löydy mitään ylimääräisiä killuttimia jalkovälistä. Ja sekin on totta että kavereita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako olut libidoosi?
En tarvitse mitään libidoa kun en mitään s*ksiä harrasta kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
r
Olen kyllä köyhä ja työtön, mutta ihan nainen olen biologisesti. Ei löydy mitään ylimääräisiä killuttimia jalkovälistä. Ja sekin on totta että kavereita ei ole.
No sehän on hyvä ettei haaroissa heilu kassit. Rupee myymään sitä värkkiä niin on rahhaa ostaa miehekkäästi kaljaa. Naurettavaa tuo sun tissutelu pikku kaljalla.
Olut on hyvää, varsinkin jos suutelee Pirkka 3 oluttölkkien kylmää metallista pintaa riittävän nopeasti ja monta kertaa 16-24 tölkkiä In 3-4h.
Mä pystyn juomaan 7 keppanaa kerralla. Mulla on tupevilmillä monta todistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
r
No sehän on hyvä ettei haaroissa heilu kassit. Rupee myymään sitä värkkiä niin on rahhaa ostaa miehekkäästi kaljaa. Naurettavaa tuo sun tissutelu pikku kaljalla.
Mikä sinun pilluasi noin hiertää? Kyllä mulla ihan omat rahat riittää oluisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
r
Mikä sinun pilluasi noin hiertää? Kyllä mulla ihan omat rahat riittää oluisiin.
Ei tunnu riittävän, tee kiljua nii tulee halvemmax.
tarvitko kuulosuojaimia ettei maksasi vinkuminen häiritsisi?
🎧
Perus hiivamuljusta saa känösen eurolla. Monet köyhät työttömät juo paljon kiljua että kestäisivät ihtesä..
Yks nainen joi 48 siideritölkkiä päivän aikana
Vierailija kirjoitti:
Perus hiivamuljusta saa känösen eurolla. Monet köyhät työttömät juo paljon kiljua että kestäisivät ihtesä..
Ripulia on ihan tarpeeksi jo muutenkin ilman että alkaa mitään omia hiivalitkuja säätämään. Ei siitä rahasta nyt niin suurta puutetta ole, kun ei ole mitään muuta tuhlailun kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kesällä tommonen on ihanaa. Mökillä, aloittaa tissuttelun heti aamusta ja hääräilee kaikkea pitkin päivää. Ei tuosta määrästä edes känniin tule, kun noi 12 tunnille jakaa.
Voi siinä mökki saunoineen palaa ja vesurilla vetästä sääreen avohaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kesällä tommonen on ihanaa. Mökillä, aloittaa tissuttelun heti aamusta ja hääräilee kaikkea pitkin päivää. Ei tuosta määrästä edes känniin tule, kun noi 12 tunnille jakaa.
Voi siinä mökki saunoineen palaa ja vesurilla vetästä sääreen avohaavan.
No eikä voi jos yhden oluen juo per tunti. Ei siinä tule edes humalaan!
Ei pala, kun puolessatoista tunnissa yhden kaljan kiskasee. Parissa tunnissa toi määrä kyllä menis päähän.
Harvalta onnistuu yksi kalja tunnissa.
Harmittaako?
Itse olen iloinen, et saan halvalla hiprakan, pari lasillista viiniä riittää hyvin =)
Montako kaljaa pystyt juomaan kerralla?Oletko köyhä kun noi vähän kaljaa?oletko tyhmä kun tuollaisia kyselet täällä?oletko homo?