MIES, Miltä sinusta tuntuu kun olet rakastunut?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Voe kuule vosu miula se alakkaa kuule jöböttämmään.
Vain seksuaalinen tunne?
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin viikonloppuna sinkkuäitiin jota en saa mielestäni. En yöllä enkä päivällä. Mietin häntä jatkuvasti
Eli rakastumisen kohdetta ajattelee jatkuvasti. Muuta?
Panettaa koko ajan ja vain se tietty tavara kelpaa.
Vituttaa, kun tiedän jo hänestä kuitenkin lopulta kuoriutuvan täydellisen epätäydellisen sekopään.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miehetkö ei muka katsele muiden naisten perään kun ovat rakastuneita? :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt jotain asialle?
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa, kun tiedän jo hänestä kuitenkin lopulta kuoriutuvan täydellisen epätäydellisen sekopään.
Miksi niin luulet?
En ole rakastunut mutta voin nylkyttää toosaasi.
Ei miltään. Miltähän naisesta tuntuu ollessaan rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei kysytty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei kysytty
Liittyy silti aiheeseen, sillä kun muija kuvittelee että mies on rakastunut niin jalat leviää kuin Jokisen eväät.
En saa enää rakastua kehenkään "sillä tietyllä tavalla", koska minulla on jo yksi vaimo, ja olen juutalainen/kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolesta voin vastata että mietin sitä toista koko ajan vaaleanpunaiset linssit päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolesta voin vastata että mietin sitä toista koko ajan vaaleanpunaiset linssit päässä
Itse olen huomannut, että ruokahalu häviää jostain syystä, kun olen rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei kysytty
Liittyy silti aiheeseen, sillä kun muija kuvittelee että mies on rakastunut niin jalat leviää kuin Jokisen eväät.
ÄLÄ! Meen kertoon susta äitille 😭
Onhan se onnentäyteistä kun on vakipiika ja palvelu taattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja samanaikaisesti epäilen omaa riittävyyttäni ja tulen korostetun tietoiseksi kaikista virheistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja samanaikaisesti epäilen omaa riittävyyttäni ja tulen korostetun tietoiseksi kaikista virheistäni.
Sama, mä rupean yleensä laihdutuskuurille, ettei ainakaan ylipainon takia tule jätetyksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, mä rupean yleensä laihdutuskuurille, ettei ainakaan ylipainon takia tule jätetyksi
Sori, mutta tuo on todella surullista ja väärin! Jos sinut jätetään jonkun painon takia, niin hän joutaakin mennä (ja tämä koskee molempia sukupuolia)!
Rakastuin viikonloppuna sinkkuäitiin jota en saa mielestäni. En yöllä enkä päivällä. Mietin häntä jatkuvasti