Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihana tunne, et pääsin pettäjä nilkistä eroon

Vierailija
28.04.2014 |

ei vois vähenpää hetkauttaa, voi tätä vapauden tunnetta, kaikki te naiset jotka podette samaa asiaa, elämä jatkuu, älkää vaivautuko suremaan arvottomien nilkkien perään, lippu korkealle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Petturimiehet eivät ansaitse sekuntiakaan elämästämme :)

Vierailija
2/7 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pettäjänilkistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama voima biisi ja akkojen kalsarikännit sai mut tajuumaan,et vit..ei se ukko nyt niin tavoteltavan arvonen ole, painukoo sinne mihin aurinko ei paista.

Vierailija
5/7 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:18"]Kate Hudson puhuu pettämisestä ("paras kosto on kävellä pois"):

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2610097/I-definitely-cheated-Sexiest-Woman-Alive-Kate-Upton-reveals-shes-cheated-previous-relationships.html

[/quote]Niin miehän laitoin siit muikusta tos, et siin on komia nainen viestin.

Vierailija
6/7 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä! Paras kosto on repäistä koko mies elämästä kerralla pois, kuin vanha laastari. Ei mitään raivoamista, kännipuheluita tms, parasta on jatkaa elämää, tutustua uusiin ihmisiin(ja miehiin;)) unohtaa koko ihminen,vaikka vaikealta tuntuisi.

Koska loppupeleissä SINÄ voitat, kun kävelet vaan pois. Hän on ikuisesti se pettäjä,selkärangaton luuseri :)!

Itse lähdin pois vaan kylmästi ja sanoin että tää on tässä, turha soitella.

No tapasin samana iltana ensirakkauteni taas, kohtalo :)

Ja tämä pettäjänilkki: soitteli perään rakkaudentunnustuksia, ja mun kavereille että haluaa mut takasin. Mitä minä tein? En ottanut yhteyttä. En mitään. Myhäilin vain mielessäni hiljaa, että sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
7/7 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:27"]Niimpä! Paras kosto on repäistä koko mies elämästä kerralla pois, kuin vanha laastari. Ei mitään raivoamista, kännipuheluita tms, parasta on jatkaa elämää, tutustua uusiin ihmisiin(ja miehiin;)) unohtaa koko ihminen,vaikka vaikealta tuntuisi.

Koska loppupeleissä SINÄ voitat, kun kävelet vaan pois. Hän on ikuisesti se pettäjä,selkärangaton luuseri :)!

Itse lähdin pois vaan kylmästi ja sanoin että tää on tässä, turha soitella.

No tapasin samana iltana ensirakkauteni taas, kohtalo :)

Ja tämä pettäjänilkki: soitteli perään rakkaudentunnustuksia, ja mun kavereille että haluaa mut takasin. Mitä minä tein? En ottanut yhteyttä. En mitään. Myhäilin vain mielessäni hiljaa, että sitä saa mitä tilaa!

[/quote]Jep,kannattaa vaan jättää miettimään, ilman vastauksia, et miks näin kävi. Jos ne osaa mitään ajatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi