Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiintoisia näkemyksiä avoimesta suhteesta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanne nahkahousuissaan mmmmmmmmmmmmm

Hän on aina osannut pukeutua katsojia houkuttelevasti.

M

Vierailija
2/12 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjamonogamia vai avoimen suhteen kera yhdessä pysyminen?

Kolmasosa on kokeillut ruohon vihreyttä aidan toisella puolen niin tämä tabu on kaksinaismoralismia pahimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa palstalla on saanut luke kuinka täydellinen suhde on MUTTA seksi ei toimi.

Tai ei haluta erot lasten, asuntolainen tms. takia.

Silloin suhteen avaaminen voisi kieltämättä olla ratkaisu.

Vierailija
4/12 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanne nahkahousuissaan mmmmmmmmmmmmm

Hän on aina osannut pukeutua katsojia houkuttelevasti.

M

Hän on kieltämättä hoikka seksikäs  nainen!

Vierailija
5/12 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut kirjailija-toimittajan podcastit ja lukenut kirjansa. Pikkasen itselle jää vielä vaikutelma, että avoin suhde hänelle tuli hyväksyttäväksi sitten kun oman kumppanin kanssa oli kipinä hiipunut. Miksi ei voisi iloita ja haluta muita kokemuksia myös silloin kun kiihkoa on vakikumppaninkin kanssa? Näinhän monet tekevät salaa.

Vierailija
6/12 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kun on ollut oman kumppanin kanssa kiihkoa niin mielessä ei silloin ole käynyt haluta muita.

Kun oman kumppanin kanssa on hiipunut tai jopa tyrehtynyt niin kieltämättä silloin on tullut kerran jos toisenkin mieleen jotta miksi ihmeessö pitäisi pitää kynttilää vakan alla.

Vierailija
7/12 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kun on ollut oman kumppanin kanssa kiihkoa niin mielessä ei silloin ole käynyt haluta muita.

Kun oman kumppanin kanssa on hiipunut tai jopa tyrehtynyt niin kieltämättä silloin on tullut kerran jos toisenkin mieleen jotta miksi ihmeessö pitäisi pitää kynttilää vakan alla.

Itsellä nykyään halut aaltoilee. Jos ei kipinää ja kiinnostusta omaan, niin  silloin ei vaihtelunkaan halua. Virkeänä aikana kävisi muukin  kuin oma. M vajaa 60, 35 v aviossa.

Vierailija
8/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut kirjailija-toimittajan podcastit ja lukenut kirjansa. Pikkasen itselle jää vielä vaikutelma, että avoin suhde hänelle tuli hyväksyttäväksi sitten kun oman kumppanin kanssa oli kipinä hiipunut. Miksi ei voisi iloita ja haluta muita kokemuksia myös silloin kun kiihkoa on vakikumppaninkin kanssa? Näinhän monet tekevät salaa.

Tämä on minulle uutta että muita kokemuksia haluttaisiin myös silloin kun on kiihkoa vakikumpanin kanssa. Se on toki vain osoitus katsantokantani kapeudesta. : )

Vierailija
9/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut tuota, mutta olen aiemmin kuunnellut näkemyksiä. En sopisi mulle ollenkaan, koska en ole ikinä halunnut seksiä muiden kuin puolisoni tai senhetkisen kumppanin kanssa.

Jos suhde on ystävyyttä ja seksiä harrastetaan muiden kanssa, niin eikö se ole vain uusi hienompi nimi nimittää sitä avoimeksi suhteeksi? Onhan kulissiliittoja aina ollut.

Vierailija
10/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minulle uutta että muita kokemuksia haluttaisiin myös silloin kun on kiihkoa vakikumpanin kanssa. Se on toki vain osoitus katsantokantani kapeudesta. : )

Kaipa jotkut ovat luonnostaan moniavioisia. Epäilen kyllä, että moni avoimessa suhteessa oleva ei oikeasti halua sitä, vaan on myöntynyt toisen mieliksi tai lasten takia, koska muussa tapauksessa kumppani pettäisi. Voi tietysti olla väärässäkin.

Vierailija
11/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja haastattelee toimittajaa, aiheesta: Miksi toimittajat ovat mielenkiintoisia ihmisiä? Voiko turhempaa enää keksiäkkään?

Vierailija
12/12 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa jotkut ovat luonnostaan moniavioisia. Epäilen kyllä, että moni avoimessa suhteessa oleva ei oikeasti halua sitä, vaan on myöntynyt toisen mieliksi tai lasten takia, koska muussa tapauksessa kumppani pettäisi. Voi tietysti olla väärässäkin.

Tälläkin palstalla on aika monta kertaa mainittu että suhde on muuten täydellinen mutta seksi ei toimi.

Monta kertaa on saanut lukea kehoituksen erota kun kiinnostukset ovat muualla.

Miten olisi jos näissä tapauksissa kannustettaisiin ainakin harkitsemaan liiton avaamista?

Ellei toinen ole halukas avaamaan liittoa niin toki hän voi erota, parisuhteeseen kun edelleen tarvitaan kaksi vapaaehtoista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan