Mieheni pettää minua eikä tiedä että tiedän, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (130)
Kauanko olet tiennyt? Aiotko paljastaa että tiedät? Kenen kanssa se on pettänyt?
Kerro miehestäsi jotain tuntomerkkejä.. Jos se onkin sinun mies, kenen kanssa mä vehkeilen? (ja anteeksi)
Onko miehesi innokas harrastamaan kanssasi seksiä?
Missä ja milloin miehesi tapaa naistaan?
Mistä tiedät ettei hän tiedä että tiedät? Mitä jos miehesi avaa tänne ketjun 'Petän vaimoani ja hän tietää siitä mutta kuvittelee heikkolahjaisena etten tietäisi siitä että hän tietää - haluatko kysyä jotakin?'
no onko hauskaa, kun miehes käy eka uittamassa toisessa pesässä dikkiään ja sitten tuleekin sinun lampeasi sillä hämmentämään?
"Miten sait tietää asiasta? Mitä aiot tehdä? Miltä sinusta tuntuu?"
-Miehelle tuli yllättäviä "työkiireitä" ja milloin mitäkin ja kerran jopa eräs nainen soitti minulle henkilökohtaisesti saatuaan tietää mieheni olevan naimisissa ja podettuaan huonoa omatuntoa. Tuntuu nykyään turralta, harmittaa jos asiaa mietin. Koitan olla ajattelematta.
"Kauanko olet tiennyt? Aiotko paljastaa että tiedät? Kenen kanssa se on pettänyt?"
-Olen tiennyt jo puolitoista vuotta. En aio paljastaa, mutta tiedän että joskus riidellessä saatan sen läväyttää esille ja varmaan sanonkin. Pettänyt on ainakin työkaverinsa ja erään tosen, minulle tuntemattoman naisen kanssa. Nuo minä siis tiedän, löytyy varmasti muitakin naisia.
"Onko miehesi innokas harrastamaan kanssasi seksiä? Missä ja milloin miehesi tapaa naistaan?"
-On, mutta max. pari kertaa viikkoon. En ole tietoinen tarkoista yksityiskohdista enkä haluakaan.
Kamala tilanne, miksi jatkat suhdetta? :S
"Miksi et ole jo jättänyt sitä?"
-Koska mieheni on muuten oikein hyvä kumppani. Huumorintajuinen, älykäs ja kohtelee minua hyvin. Meillä on yhteinen elämä ja mieheni on miehenä täysi kymppi - lukuunottamatta pettämistä. En usko vaihdossa löytäväni kokonaisuutena ketään parempaakaan ja rakastan miestäni. Kaikkea ei voi ilmeisesti voi saada.
"Mikset vastaa?"
-Pieni sotkuonnettomuus kotona, piti kuurata tarha matosta.
"Mistä tiedät ettei hän tiedä että tiedät? Mitä jos miehesi avaa tänne ketjun 'Petän vaimoani ja hän tietää siitä mutta kuvittelee heikkolahjaisena etten tietäisi siitä että hän tietää - haluatko kysyä jotakin?'"
-En usko mieheni edes tietävän mikä on av, hän ei erityisemmin vietä aikaa koneella. Toivon myöskin ettei hän pidä minua heikkolahjaisena enkä pidä itsekään itseäni. :D (olen korkeakoulutettu.) Meillä ei ole avoin suhde ja mies pyrkii salailemaan pettämisiään joten oletan ettei hän ole tietoinen että tiedän.
"no onko hauskaa, kun miehes käy eka uittamassa toisessa pesässä dikkiään ja sitten tuleekin sinun lampeasi sillä hämmentämään? "
-Jos asiaa näin miettii niin ei tietenkään.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:02"]
Mistä tiedät ettei hän tiedä että tiedät? Mitä jos miehesi avaa tänne ketjun 'Petän vaimoani ja hän tietää siitä mutta kuvittelee heikkolahjaisena etten tietäisi siitä että hän tietää - haluatko kysyä jotakin?'
[/quote]
Eihän ap ole heikkolahjainen.
Mitä hyödyt kun jatkat yhä suhdetta? Onko miehesi varakas?
Keräätkö rahaa/omaisuutta ennenkuin häivyt miehen elämästä vai aiotkos jatkaa "esitystä" ja pitää kulisseja yllä?
Meinaatko kostaa tai nolata ukkosi jossain sopivassa tilanteessa?
Saatko kiksejä kun tiedät mutta ukko ei tiedä?
"no onko hauskaa, kun miehes käy eka uittamassa toisessa pesässä dikkiään ja sitten tuleekin sinun lampeasi sillä hämmentämään? "
-Jos asiaa näin miettii niin ei tietenkään.
[/quote]
no miten sinä asiaa mietit?
Meinaatteko tehdä lapsia vai onko niitö jo?
Miten voit kirjoittaa, että miehesi kohtelee sinua hyvin kun hän kuitenkin pettää?? Eikö se ole kaltoin kohtelua?
Miksi hän pettää? Mikä sinussa ei tyydytä häntä tarpeeksi, että hän joutuu lähteä vieraisiin.
?
Näetkö siinä mitään hyvää itseäsi ajatellen, että tiedät, muttei miehesi tiedä sinun tietävän? Tarkoitan lähinnä tilanteita, joissa olet esimerkiksi juhlimassa ja tapaat kivan vieraan miehen, kun eihän sinun tarvitse kantaa siitä edes syyllisyyttä, jos kokeilet miltä orgasmi hänen kanssaan tuntuu?
Ja kyllä, olen kanssasi samassa tilanteessa, tiedän vaimoni pettäneen enkä näe tilannetta ollenkaan "epäedullisena". ;)
"Kamala tilanne, miksi jatkat suhdetta? :S"
-Tähän tulikin vastattua jo.
"Mitä hyödyt kun jatkat yhä suhdetta? Onko miehesi varakas? Keräätkö rahaa/omaisuutta ennenkuin häivyt miehen elämästä vai aiotkos jatkaa "esitystä" ja pitää kulisseja yllä? Meinaatko kostaa tai nolata ukkosi jossain sopivassa tilanteessa? Saatko kiksejä kun tiedät mutta ukko ei tiedä?"
-Hyödyn siten että saan elää ihanan miehen kanssa joka muilta aspektein on todella loistava aviomies. Mieheni tienaa enemmän kuin minä, muttei ole erityisen varakas. En puno minkäänlaisia kosto- tai erosuunnitelmia. En saa kiksejä tilanteesta vaan se pikemminkin aiheuttaa silloin tällöin ahdistusta.
"no miten sinä asiaa mietit?"
-Koitan olla ajattelematta mitenkään. Kuten sanottua, mieheni on miehenä todella hyvä saalis. Ahkera, älykäs, tyylikäs, kohtelias ja hyvin komea. Monet naiset katsovat häntä pitkään ja flirttailevat avoimesti. Mieheni onneksi kunnioittaa minua sen verran ettei seurassani lähde peliin mukaan. Hän on sellainen jokanaisen unelmien mies, joten ymmärrettävästi pettäminen oli vain ajankysymys. Ja niin kauan kun pettäminen ei ole julkeaa, minun silmiini pistävää ja mies ei pidä minua itsestäänselvyytenä, hyväksyn tilanteen. Onhan sekin jo jotain että hän on valinnut minut vaimokseen kaikilla tarjolla olevista naisista.
"Meinaatteko tehdä lapsia vai onko niitö jo?"
-Lapsi/lapsia löytyy.
Miten sait tietää asiasta?
Mitä aiot tehdä?
Miltä sinusta tuntuu?
Olen pahoillani puolestasi. :(