Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä muulta ihmisryhmältä kuin äideiltä odotetaan...

Vierailija
28.04.2014 |

... päivittäin vähintään 2-4 tuntia herkeämätöntä kävelyä, kyykkimistä, pomppimista ulkoilmassa...?

Klo 9-11 ja 15-17 pakollista lapsen ulkoilutusta, kaksi kertaa päivässä ja 7 päivää viikossa.

Peruskuntoilijan 3 x viikossa 30-60 minuuttia hikijumppaa on pelkkä vitsi sen rinnalla millaista rääkkiä pikkulasten vanhemmilta odotetaan! Joka päivä kaksi kertaa ulkoilemaan tunniksi tai pariksi? Hohhohhoh... :D

Ei, en todellakaan ulkoiluta lastani kahta kertaa päivässä paitsi harvoin ja olen sen jälkeen ihan rätti. Kerta päivässä mieluiten keskipäivän jälkeen saa luvan riittää. Ollaan ulkona pari tuntia tai enemmän. Joskus kierretään paikasta toiseen puoli päivääkin. Perseeni on kipeä tuostakin kadun tallaamisesta ja puistoissa kyykkimisestä! Välillä pidän ihan rehellisiä välipäiviä eikä lähdetä lapsen kanssa yhtään mihinkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mielestä lasten ulkoiluttaminen on rankkaa liikuntaa, älä koskaan edes harkitse mitään vähänkään fyysistä työtä :) Mulla on kunto taas varmaan romahtanut, kun ei lasten kanssa pääse rasittumaan fyysisesti ollenkaan, kun töissä taas tuli kipitettyä ja nosteltua ihan eri tavalla 8 tuntia päivässä. Eikä mun työ edes ole fyysisintä mahdollista.

Vierailija
2/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä edellytä tuota äideiltä, mutta edellytin tuota joskus aiemmassa työssäni alaisiltani vähintään 6 tuntia päivässä vuoden ympäri, käytännössä säästä riippumatta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harkitsekaan! :D Toimistotyö eli perseelläni istuminen, sormien heiluttaminen ja joskus paskan jauhaminen on minulle ihan sopiva homma.

Ap

Vierailija
4/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap kasvattaa yhtä laiskaa lapsestaan kuin äitinsä on. Ja muuten, mites ois jos antaisit lapsen isänkin tehdä jotain, esim hoitaa sen toisen ulkoilun...

Vierailija
5/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on että ulkoiltava on. En valita siitä, koska se nyt vaan on jotain mikä on tehtävä. Ennen kuin tulin äidiksi, mietin, miksi ystäväni valittaa siitä että joka päivä on ulkoitava... mietin sitä vieläkin. Ovi auki ja pihalle.